Daphara schreef:Kom nou eens met een bron dat Gerry dat allemaal gezegd heeft en ook nog op die manier, want het is doorspekt van jouw mening, maar ik mis de feiten.
Waar zie je mijn mening? Ik herhaal gewoon hoe het gegaan is en dat is ook al eerder voorbij gekomen verteld door bv Babootje. Het komt echt niet bij mij vandaan.
Ik zou zeggen ga zelf even door alle verklaringen die er op youtube en geschreven vorm te vinden zijn.
Ze zijn te vinden.
Citaat:Ik heb al eerder uitgelegd waarom ik de bevindingen met de honden niet betrouwbaar vind, Martin Grime zelf heeft gezegd dat het alleen iets betekend als het ondersteund wordt met forensisch bewijs en dat is er niet. Dus het betekend imo niets als ik naar de woorden van Martin Grime zelf luister.
Het DNA in de achterbak was zelf zo ver “degraded” (ben het Nederlandse woord kwijt) dat er geen markers in gevonden konden worden. Het enige DNA dat geïdentificeerd kon worden op een plek waar aangeslagen was door één van de honden was een 100% match met het DNA van Gerry, dat op de sleutel van de auto.
Tja, dat is geen forensisch bewijs. Imo is het lichaam van Madeleine dus nooit in die auto vervoerd en kunnen alle theorieën over vriezers en of mummificatie ook de deur uit, want ook daar is nul bewijs voor.
Ja het klopt dat het niet voldoende bewijs is om ze voor het gerecht te krijgen, omdat het altijd ondersteund moet worden, maar het is wel een aanwijzing in een richting en als ze niet vroegtijdig plotseling gehinderd waren in het onderzoek, waren ze vast verder gekomen.
En kijk als je zegt dat iets in jouw ogen dus nooit gebeurd kan zijn, dát is dus een eigen mening.
Overigens heeft de mummificate in dit verband geen betekenis. Dat kan gebeuren als je hier een lijk begraaft of aan de oppervlakje laat, maar dat is juist niet gebeurd, anders was er geen vloeistof in de auto gekomen. Dat er wel vloeistof in de auto is gekomen is de ondergrond voor de theorie dat ze gekoeld/bevroren is geweest en dat komt ook bij de PJ vandaan, niet bij mij.
Overigens is al het materiaal opgeslagen in goede conditie en kunnen er weer testen op gedaan worden met de nieuwste technieken. Dat was het laatste nieuws hier en ik hoop dat het betekent dat ze daat ook gaan doen.