Blacky94 schreef:Twiggy2008 schreef:Wat een onzin..... natuurlijk kun je oprecht meeleven als je die persoon niet zelf kent. Het zegt wel wat over je als persoon, als je zoiets beweert, zeg.....![]()
Als je een puur, oprecht en empathisch mens bent ben je daar absoluut toe in staat.![]()
Ik werd misselijk van diegene die begon over de 'belastingcenten'. Bah. Hoe diep kun je zinken, als je je daar druk over gaat maken.... (als dat uberhaupt al terecht is).
Dus moet ik maar samen met half Nederland gaan huilen mocht hij overlijden?
Sorry hoor maar daar pas ik voor. Heel vervelend voor vrienden en familie maar andersom gebeurt het ook niet. Omdat iemand nu ineens bekend en "belangrijk" is moet heel Nederland maar meeleven maar wanneer het een willekeurig iemand is interesseert het niemand..
Hou toch op...... als ik dit soort trieste dingen hoor, lees of zie bij andere onbekende of bekende mensen raakt mij dat net zo goed. Dat komt omdat ik een vermogen heb tot meeleven en me inleven in andermans trieste situatie. Het zegt in elk geval een hoop over jou, dat je er zo in staat. Laten we het daar maar op houden. Ik heb enorm te doen met zijn vrouw en zijn kinderen. Het zal je gezin maar overkomen. Maar dat heb jij nog niet, he, een gezin.......