Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:51

Jep :j

Maar Murdoch zijn empire is sowieso de laatste maanden wel af en toe kritisch op Trump.
En ik begrijp dat de 'MAGA's in power' nu ook tegen een grens aanlopen omdat hun kiezers dus echt heel veel en duidelijk laten weten dat de onderste steen boven moet komen van Epstein :j

En tja eerlijk is eerlijk....ergens in de komende 4 jaar verwacht je sowieso wel dat ze zich van Trump af gaan wenden want na deze periode is het klaar met Trump natuurlijk, die kan dan geen president meer worden tenzij ze het hele zaakje dermate overhoop weten te halen dat hij niet weggaat.

Maar ik denk eigenlijk dat ze dan liever een ander als kopstuk zouden hebben, die wat minder gillig en eigenzinnig is dan Trumpski :=

Op zich zou je verwachten dat de rest van de MAGA's / Repubikeinen graag zijn plaats in willen gaan nemen en dus in principe wel van Trump af zouden willen op een gegeven moment...dus dat kan ook nog wel interessant worden van wanneer is dat moment dat ze denken (beter) zonder hem te kunnen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:03

Het is te hopen dat trump geen manier vindt om de midterms te blokkeren, wanneer die doorgaan is hij zeer waarschijnlijk de macht over een dik jaar kwijt. Obama had dat ook, veel goede voorstellen werden door republikeinen geblokkeerd en bij trump kan het nog pittiger uitpakken wanneer hij het huis en senaat verliest.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:04

Vance staat al in de coulissen te trappelen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:04

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:47

pmarena schreef:
Oef, die South Park..... :=

Dat piemeltje ook echt precies zoals Stormy Daniels hem omschreef _O-
Ben benieuwd hoe dat verder gaat, want dat laat Trumpski natuurlijk niet zomaar over zijn kant gaan en dat weten ze ook :=

Interessant wel dat ik begrijp dat South Park ook bij die merger zit van Paramount / CBS waar ze Stephen Colbert er uit geknikkerd hebben. Misschien dachten ze wel nog even snel laten weten wat we er van vinden voordat ons ook de mond gesnoerd wordt....

Ik las dat ze 2 dagen geleden 50 nieuwe afleveringen voor 5 seizoenen hebben vastgelegd, voor anderhalf miljard dollar.. Dus die aflevering is gewoon een heel dikke middelvinger naar Trump :))

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:06

Babootje schreef:
Vance staat al in de coulissen te trappelen.

Dit dus. en als die voldoende steun van de achterban krijgt, misschien mede door het hele Epstein-gebeuren laten ze Trump vallen als een baksteen en/of dan komen al zijn lichamelijke en geestelijke 'onvolkomenheden' naar buiten alsook wat ie precies heeft uitgespookt samen met vriendje Epstein.

Maar voorlopig heeft de kamervoorzitter Mike Johnson heel handig het congres op vervroegd reces gestuurd zodat er geen stemming meer kan komen over de Epstein-files.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:31

Mja ik geloof eigenlijk niet zo dat Trump hele bizarre dingen heeft gedaan met hele kleine kinderen.
Hoe een vreselijk naar mannetje ik het ook vindt, dat lijkt me gewoon niet helemaal zijn ding.

Maargoed een 14/ 15 jarige die zich gedraagt en er uitziet als een jongedame / jonge vrouw.... (je staat er soms versteld van hoe volwassen sommige 15-jarigen er uit kunnen zien....) ja dat geloof ik wel dat hij zichzelf daar aan opgedrongen kan hebben. En dat is ook gewoon strafbaar natuurlijk.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Heel jonge kinderen vast niet nee.. maar als hij hardop zegt dat hij vrouwen het liefst 'on the younger side' heeft, en in een interview zit op te scheppen dat leeftijd niet uitmaakt, en zichzelf daarna verbetert dat 12 jaar te jong voor hem is.. dan zie ik de idioot er absoluut voor aan om achter 14 jarige meisjes aan te gaan ja :r
Of we ooit te weten komen wat er zich op dat eiland heeft afgespeeld, ik vraag het me af, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat Trump meer weet, en dat het geheim waarnaar hij verwees in de verjaardagskaart daar ook over ging.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:22

Oh hij weet sowieso véél meer :j
Het was nooit echt een geheim dat hij jarenlang dikke maatjes was met Epstein.

Maar blijkbaar verwacht hij zelf dat het allemaal erg genoeg was om toch serieus in de problemen te komen en aangezien hij ook wel weet dat hij zich al zijn hele leven overal onderuit weet te wezelen, ben ik nu toch wel benieuwd wat hij allemaal precies uitgespookt heeft dan... -O-

Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit waardoor hij ten onder gaat, als het maar eindelijk een keer gebeurt en niet nog jaren duurt hopelijk -O-