Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Buitengewoon interessant die kieswijzer.
Gisteravond ingevuld op mijn mobiel als Belg, en toen kreeg ik het linker plaatje bij "Het Amerikaanse politieke landschap". En vanochtend ingevuld op de computer, als Amerikaan, en toen kreeg ik het rechter plaatje. In beide gevallen heb ik bij alle vragen "neutraal" ingevuld.
Ik woon in werkelijkheid in het noorden van NL, maar zelfs voor onze begrippen is dit toch wel een enorme aardbeving![]()
[ [url=m/kELDlK.png]Afbeelding[/url] ]
bigone schreef:Guinevere schreef:Wat raar. Ik kon gewoon verder klikken?
Dit is wel iets om uit te zoeken, voor hetzelfde geld ben je iets op het spoor zodat hij echt over de grenzen is gegaan. Kun je niet met iemand die een ander op adres heeft de test doen, en dan dezelfde antwoorden invoeren?
Rinske schreef:De kieswijzer denk ik.
bigone schreef:Die is diegene die de kieswijzer heeft gemaakt , wanneer ik hier hoor hoevaak mensen zeker weten niet op trump te willen stemmen dan is het wel opvallend hoevaak er wel trump uit komt.
8nnemiek schreef:Klinkt als een storm in een glas water. Een Trump supporter heeft in de mails van Hunter Biden zitten bladeren (is dus ook nog maar de vraag of ze echt zijn) en Hunter zou geld krijgen vanuit Oekraïne als hij hen met zijn vader in contact bracht, als ik het goed lees? Er blijkt nooit een meeting te zijn geweest. Joe Biden heeft niks misdaan, behalve heel misschien gelogen of hij wel of niet van die meeting af wist? Heb ik dat zo goed begrepen?
enzino schreef:Interessante ontwikkelingen rondom een laptop die Hunter Biden voor reparatie had afgegeven, maar vergeten was weer op te halen (kids, don't smoke crack). Naast foto's van o.a. Hunter die "in slaap" is gevallen met een crack-pipe in zijn mond, zijn er vooral emails te vinden die aantonen dat Hunter corrupte executives van Burisma in contact met zijn vader bracht die toentertijd VP onder Obama was. Joe heeft dit altijd ontkent maar dat verhaal begint nu aan geloofwaardigheid te verliezen. En de reactie van de Democraten:
alles op twitter en FB wordt geblokkeerd, mensen die het artikel refereren worden op de vingers getikt en accounts worden geblokked. O.a. Keyleigh McEnany's account is nu geblokkeerd.
Opvallend is ook dat Trump een impeachment aan de broek heeft gekregen voor het hele Ukraine verhaal, maar nu lijkt het er erg sterk op dat er wel degelijk wat aan de hand was daar: Biden die toegang tot zijn vader verkocht aan corrupte zakenlieden. Dat lijkt me een mogelijk geval van corruptie op het hoogste niveau, en dat zal verder onderzocht moeten worden en zwaar bestraft worden indien correct.
Het hele verhaal:
https://nypost.com/2020/10/14/email-rev ... an-to-dad/
[ [url=m/P7e0E1.png]Afbeelding[/url] ]
De oproep om sectie 230 aan te passen wordt hiermee wel een stuk sterker. Het moge duidelijk zijn dat zowel Facebook als Twitter een bepaalde bias hebben wat ze wel en niet toestaan.
(sectie 230 waar social media een "neutrale aanbieder van informatie" is wat ze bescherming geeft tegen het plaatsen van incorrecte informatie: maar zo snel ze gaan beslissen wat correct en incorrect is, zijn ze niet meer neutraal en moeten ze afgerekend kunnen worden indien ze daar fouten in maken).
enzino schreef:It's fake news!Interessante ontwikkelingen rondom een laptop die Hunter Biden voor reparatie had afgegeven, maar vergeten was weer op te halen (kids, don't smoke crack). Naast foto's van o.a. Hunter die "in slaap" is gevallen met een crack-pipe in zijn mond, zijn er vooral emails te vinden die aantonen dat Hunter corrupte executives van Burisma in contact met zijn vader bracht die toentertijd VP onder Obama was. Joe heeft dit altijd ontkent maar dat verhaal begint nu aan geloofwaardigheid te verliezen. En de reactie van de Democraten:
alles op twitter en FB wordt geblokkeerd, mensen die het artikel refereren worden op de vingers getikt en accounts worden geblokked. O.a. Keyleigh McEnany's account is nu geblokkeerd.
Opvallend is ook dat Trump een impeachment aan de broek heeft gekregen voor het hele Ukraine verhaal, maar nu lijkt het er erg sterk op dat er wel degelijk wat aan de hand was daar: Biden die toegang tot zijn vader verkocht aan corrupte zakenlieden. Dat lijkt me een mogelijk geval van corruptie op het hoogste niveau, en dat zal verder onderzocht moeten worden en zwaar bestraft worden indien correct.
Het hele verhaal:
De oproep om sectie 230 aan te passen wordt hiermee wel een stuk sterker. Het moge duidelijk zijn dat zowel Facebook als Twitter een bepaalde bias hebben wat ze wel en niet toestaan.
(sectie 230 waar social media een "neutrale aanbieder van informatie" is wat ze bescherming geeft tegen het plaatsen van incorrecte informatie: maar zo snel ze gaan beslissen wat correct en incorrect is, zijn ze niet meer neutraal en moeten ze afgerekend kunnen worden indien ze daar fouten in maken).
Ailill schreef:enzino schreef:It's fake news!Interessante ontwikkelingen rondom een laptop die Hunter Biden voor reparatie had afgegeven, maar vergeten was weer op te halen (kids, don't smoke crack). Naast foto's van o.a. Hunter die "in slaap" is gevallen met een crack-pipe in zijn mond, zijn er vooral emails te vinden die aantonen dat Hunter corrupte executives van Burisma in contact met zijn vader bracht die toentertijd VP onder Obama was. Joe heeft dit altijd ontkent maar dat verhaal begint nu aan geloofwaardigheid te verliezen. En de reactie van de Democraten:
Het hele verhaal: