Janneke2 schreef:@Enzino: ik vind het geen manier van discussiëren.
Dat weet ik, want dat heb je al meerdere keren impliciet en expliciet aangegeven. Zelf vind ik jouw manier van discussiëren ook verschrikkelijk met je oma dit en oma dat verhaaltjes en in plaats van duidelijke argumenten maken refereren naar oude boken en nietszeggende "wijze" spreuken. Maar in plaats van dat elke keer te melden negeer ik je posts gewoon.
Urbiezira schreef:Weet je wat het is...ik krijg oprecht het idee dat mensen die Trump of zijn gedachtegoed steunen wel heel graag roepen dat het allemaal zo oneerlijk is verlopen, maar daarin geen tegengeluid dulden.
Het idee dat ik krijg is dat iedereen een extreem heeft opgezocht: ben je pro-Trump (of anti-Hillary/Obama) dan moet je alles wat Trump zegt goedpraten en steunen en alles wat Obama heeft gedaan afkeuren, terwijl anti-Trump mensen Obama verheerlijken (hij heeft alles goed gedaan en wat niet goed was gebeurde omdat het congres hem tegenwerkte) en alles wat Trump doet afkeuren. Lees eens door de laatste 20 pagina's van dit topic en zie hoeveel mensen een negatief geluid laten horen mbt Obama. Het kan toch niet zijn dat die man geen enkele fout heeft gemaakt in 8 jaar? Blijkbaar wel als je de posts hier mag geloven.
Jouw "observatie" is hier trouwens ook een goed voorbeeld van: Trump aanhangers dulden geen tegengeluiden en dat terwijl jij als anti-Trumper toch de waarheid in pacht hebt en ze dus heel goed kan uitleggen waarom ze fout zitten. Andersom net zo natuurlijk, jij zit helemaal fout en de Trump aanhangers zullen je even uitleggen waarom je helemaal verkeerd zit.
(en ja, daar maak ik me hier ook schuldig aan maar voor mij is dat puur om de discussie interessant te houden, als je mijn eerdere posts in dit topic terugleest heb ik meerdere keren duidelijk aangegeven dat ik Trump niet steun maar als niemand een tegengeluid laat horen dan wordt het hier een echo-kamer).