Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Gohya,
Begrijp jij echt niet wat ik bedoel?
Ik vind dat burgers niet mogen bepalen wie er bij hun in het dorp komt wonen. Ik heb liever geen kinderen in de straat. Mijn buurvrouw links geen homo's, jij geen vluchtelingen en mijn overbuurman heeft liever geen geestelijke gehandicapten in zijn wijk.
Electra63 schreef:De voorbeelden die jij aangeeft zijn van mensen die overlast brengen of gevaar.
Jij zegt dus eigenlijk, dat die 100 statushouders die niet gewenst zijn in Steenbergen een gevaar zijn voor de samenleving of overlast gaan veroorzaken.
Deze wil jij in de wijk van Rutte plaatsen. En dan? Dan komen de volgende 100 statushouders? Waar wil je deze plaatsen?
rapido schreef:Hoorde gister op de radio er met oud en nieuw rekening gehouden moet worden met de vluchtelingen wanneer men vuurwerk af steekt. De mensen kunnen in paniek raken. Ze gaan informatie krijgen daarvoor.
Ik ben zelf geen liefhebber van knal vuurwerk maar vind dit wel een beetje ver gaan.
gohya schreef:Electra63 schreef:De voorbeelden die jij aangeeft zijn van mensen die overlast brengen of gevaar.
Jij zegt dus eigenlijk, dat die 100 statushouders die niet gewenst zijn in Steenbergen een gevaar zijn voor de samenleving of overlast gaan veroorzaken.
Deze wil jij in de wijk van Rutte plaatsen. En dan? Dan komen de volgende 100 statushouders? Waar wil je deze plaatsen?
Het gaat er om dat jij vind dat een burger geen recht heeft om tegen plaatsing te zijn van vluchtelingen.Waar ze die andere 100 moeten laten? miss. in leegstaande kantoren en andere instellingen? ruimte genoeg en meestal niet in een woonwijk.Is iedereen tevreden.
W.b.t. die wijk van Rutte,het gaat daar om dat hij,en de buurt, ze niet in hun wijk wil hebben,maar andere mensen moeten het maar pikken dat ze bij hun in de wijk worden geplaatst.
Als mensen gedwongen worden het maar te pikken in hun wijk,dan moeten die mensen in de wijk van Rutte het ook maar pikken.Je kan geen verschil maken dan.
rapido schreef:Hoorde gister op de radio er met oud en nieuw rekening gehouden moet worden met de vluchtelingen wanneer men vuurwerk af steekt. De mensen kunnen in paniek raken. Ze gaan informatie krijgen daarvoor.
Ik ben zelf geen liefhebber van knal vuurwerk maar vind dit wel een beetje ver gaan.