Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThreeFingers schreef:Gaf jij juist eerder niet aan dat ze gecremeerd was?
Was het niet waarschijnlijk Gerry, die de Smiths zagen?
Als een auto zo sterk naar lijk ruikt![]()
Waar was dat lijk dan voordat het in de auto vervoerd werd?
Dus kerk en de Smiths kunnen we weer uitsluiten?
Lusitana schreef:ThreeFingers schreef:Gaf jij juist eerder niet aan dat ze gecremeerd was?
Was het niet waarschijnlijk Gerry, die de Smiths zagen?
Begin je nu weer met een nieuwe ronde?![]()
Crematie kan weken, maanden later gebeud zijn. Dat is niet in de keuken van het appartement gebeurd. Er is een theorie dat ze samen met een ander is gecremeerd, maar volgens mij is daar helemaal geen datum bij genoemd? Er is ook gezocht bij plekken waar ze dieren verbranden toendertijd. Het was voor de politie blijkbaar een aannemelijk scenario.
Ze is volgens de sporen in het appartement overleden en vervoerd in de auto als lijk.
Ze is ergens heengebracht op de avond door Gerry om later opgehaald te worden. De Smith sighting is dus helemaal niet uitgesloten, maar zelfs nog steeds de meest geloofwaardige voor de politie.
We weten niet wie een rol speelt bij waar ze bewaard is, maar er zijn telefoontjes geweest die gewist zijn.
We weten dus ook niet waar ze geweest is, maar ze kan een nacht in de kerk geweest zijn, de honden sloegen daar in elk geval wel aan, maar goed, genoeg doden passeren daar natuurlijk.
En hoewel de media de ouders in de gaten hielden, hielden ze natuurlijk niet elke bewoner die achter ze om ging in de gaten dus dat ze er weer uitgehaald is op een zeker oment is zeker mogelijk, ook met het hele media circus.
In dat opzicht moet je ook weten dat de McCanns niet de enige waren die in de huurauto reden, die stond op naam van drie verschillenden personen.
* Er zijn geen sporen die wijzen op inbraak of uit het raam vertrokken zijn.
* Er zijn sporen van bloed en lijk in en voor het appartement 5a en in de huurauto.
* De smith familie heeft iemand duidelijk gezien waarvan ze vrijwel zeker zijn dat het Gerry is, met een meisje die hij droeg op de manier die voor hem gewoon was. Hun beschrijvingen kloppen met elkaar, met de kleine verschilen die normaal zijn.
ThreeFingers schreef:Was het niet waarschijnlijk Gerry, die de Smiths zagen?
Daphara schreef:Ben ik weer, ik heb wat meer tijd om af en toe mee te kletsen, hoog nodig ook volgens mij.
Daphara schreef:* De Smiths hebben iemand gezien waarvan één persoon van de groep denkt dat het MOGELIJK Gerry is geweest. Dat maakt het niet een “Vrijwel zeker” feit, maar gewoon een getuigenverklaring, één uit velen. Dat dit Gerry moet zijn geweest staat weer in contrast met de vele andere getuigen verklaringen die hem aan tafel plaatste om 22:00 uur.
Daphara schreef:* Er zijn GEEN sporen van bloed aangetroffen in het appartement of de auto, maar sporen van DNA waarvan de oorsprong (welk lichaamsvocht) onbekend is. Wel is duidelijk dat de specifieke monsters waar het om gaat (3a en 3b en dat uit de achterbak van de auto) het DNA van meer dan 1 persoon bevatte.
Daphara schreef:Dat een lijkhond maanden later aanslaat in een kerk waar regelmatig een uitvaart wordt gehouden, is natuurlijk totaal nietszeggend.
Daphara schreef:De avond dat ze verdween en dat er met speurhonden gezocht werd, verloren de speurhonden het spoor allemaal bij de parkeerplaats achter appartement gebouw 6, er lijdt dus geen spoor naar de kerk, zoals je eerder beweerd hebt hier.
Citaat:Lusitana schrijft:
Je vergeet dat de bloedhond is aangeslagen op diezelfde specifieke plekken. Dat het FSS niet kon aantonen om welk lichaamsvocht het ging wil niet zeggen dat het niet om bloed ging.
Dat er DNA is aangetroffen van meer dan 3 personen waarvan volgens de FSS zelfs sommige van het laboratoriumpersoneel kan best, maar daarbij moet je jezelf eens afvragen wie er allemaal in de achterbak van de auto hebben gelegen. Het DNA kwam voor 50% overeen met dat van Gerry, hetgeen betekende dat het om DNA van 1 van zijn kinderen ging. In combinatie met de lijkgeur en geur van bloed en iemand die weg is, tja...
Al het bewijs los van elkaar is misschien onvoldoende maar alles in combinatie met elkaar was - volgens Stuart Prior - voldoende voor een veroordeling in andere zaken.
Daphara schreef:Dat een lijkhond maanden later aanslaat in een kerk waar regelmatig een uitvaart wordt gehouden, is natuurlijk totaal nietszeggend.
De avond dat ze verdween en dat er met speurhonden gezocht werd, verloren de speurhonden het spoor allemaal bij de parkeerplaats achter appartement gebouw 6, er lijdt dus geen spoor naar de kerk, zoals je eerder beweerd hebt hier.
Babootje schreef:Het DNA kwam voor 50% overeen met dat van Gerry, hetgeen betekende dat het om DNA van 1 van zijn kinderen ging.
Lusitana schreef:Daphara schreef:Dat een lijkhond maanden later aanslaat in een kerk waar regelmatig een uitvaart wordt gehouden, is natuurlijk totaal nietszeggend.
De avond dat ze verdween en dat er met speurhonden gezocht werd, verloren de speurhonden het spoor allemaal bij de parkeerplaats achter appartement gebouw 6, er lijdt dus geen spoor naar de kerk, zoals je eerder beweerd hebt hier.
Ik zeg zelf ook dat het nietszeggend is, maar wat wel apart is, is dat ze niet toegelaten werden in de kerk.
Dat ik eerder beweerd heb dat de speurhonden naar de kerk hingen, zal wel zijn geweest door een bericht dat ik toen had. Ik ga uit van wat ik kan vinden.
Ik heb ook eens een link geplaatst van een bericht over de honden bij de kerk, het wordt ook genoemd in TV interviews met Amaral, maar ik kan je niet vertellen welke honden en wanneer, dan moet ik het opnieuw opzoeken.
Maar het belang is niet zo groot.
Belangrijk is wel dat de man die de Smiths gezien hebben, zich nooit gemeld heeft, dus als het Gerry niet was, wie was het dan wél?
Morgen ga ik trouwens naar Luz. Ik neem mijn tablet mee en kan misschien ter plekke ook wel interactief iets betekenen voor jullie.
Citaat:22.28 Manager J.H. gets a phone call from L.J., head of the child care service, who told him about a female child staying at the resort who had disappeared. This phone call was made to his mobile phone at about 22.28 on 03-05-2007. About 5 minutes later J.H presented himself at the resort. Upon arriving at the scene he saw about 100 people, employees, guests and residents searching the grounds, the beach and adjoining areas calling out the child's name.
Citaat:Just after 22.30 upstairs neighbor Mrs. F. heard the hysterical shouts from a female person, calling out "we have let her down" which she repeated several times, quite upset. Mrs Fenn then saw that it was the mother of little Madeleine who was shouting furiously. Upon leaning over the terrace, after having seen the mother, Mrs. F. asked the father, Gerry, what was happening to which he replied that a small girl had been abducted. When asked, she replied that she did not leave her apartment, just spoke to Gerry from her balcony, which had a view over the terrace of the floor below. She found it strange that Gerry when said that a girl had been abducted, he did not mention that it was his daughter and that he did not mention any other scenarios. At that moment she offered Gerry help, saying that he could use her phone to contact the authorities, to which he replied that this had already been done. It was just after 22.30.
ThreeFingers schreef:Gerry ook Gerald genoemt in verklaringen, was wel degelijk aan het zoeken. Volgens meerdere getuigen. De link heb ik ook eerder geplaatst.
Mevr Fenn die volgens betrouwbaar is, heeft juist aangegeven, dat ze een blonde man gezien heeft, ze heeft dit vermeld omdat hij zich verdacht gedroeg!
Er kan gemakkelijk DNA van Maddie gevonden zijn, omdat bv haren enz juist vaak aan kleding, tassen enz hangt. Dus bv DNA in de vorm van haren of huid schilfers is normaal. En natuurlijk is Gerry zijn DNA voor een deel gelijk aan dat van Maddie, ook dat van de moeder, broer en zus.
Als er een lijk in de kofferbak heeft gelegen, had Eddie (die aan de kofferbak snuffelde, ook eronder) melding gemaakt.
Dit is niet gebeurd! Hij gaf melding bij de deur, dit kan ook bloed geweest zijn.
Als een auto, zo sterk naar lijk ruikt, dat je constant de achterklep open zet, is dit voor een lijken speurhond "kaasje" een 100% bingo.
Lusitana schreef:Ik ben niet veroordeeld Daphara. Ik volg de gedachtengang van de PJ zoals die het in de voorlopige conclusie heeft.
Verder is het gewoon mogelijkheden nagaan, of dat nou de ene kant op is of de andere, ik heb daar geen vaste mening over.
Als jij lijklucht, bloedlucht en DNA bij elkaar niet genoeg vindt, vind ik dat best, maar recherche vind het wel. Daar kan ik niks aan doen!
Het is wel verdacht om een reden te gaan zoeken. Want als je weet dat ze daar niet gelegen heeft, wat kan het je dan schelen wat ze vinden?
En het gaat om het aanpassen van het verhaal. Lijklucht (geen sprake van DNA)?, "ow vlees en vis. ""Nee daar regaren de honden niet op" "Ow dan is het vieze luiers"
"maar er is ook DNA" "Ow dat moet van de ongewassen pyjama zijn die ik IN DE HOEK van de kofferbak gemikt heb."
Niet van "misschien komt het van kleding?"
En ze was toch ontvoerd in de pyjama?
ThreeFingers schreef:Waarom lopen de Mccanns nod steeds vrij, als erzoveel "bewijs" tegen hun is?
Citaat:Dat verhaal wat jij nu over Eddie aanhaalt is Bullshit, of er moet nog ander bewijs materiaal zijn. In deze video is er GEEN melding van Eddie in de koffer ruimte!
Alleen van Keela, de bloed hond.
Citaat:De mccanns liggen constant onder vuur, de anti mccanns gebruiken ALLES om de Mccanns onderuit te trappen.
Ze hebebn vanaf de eerste seconden alles op alles gezet om hun ontvoering door pedofielen verhaal op poten te zetten. ze hebebn vrienden en kennissen afgebeld met dat verhaal in de eerste minuten. niet gewon eesrt de olitie gebeld en hun conclusies afgewacht. Wat een medewering. Ze hebben niet eens gezocht. Alleen maar lopen commanderen, manipuleren en de pers bezig houden.Citaat:En ga dan eens nadenken of jij in hun situatie nog mee gaat werken!
Citaat:Maar als Gerry, Maddie, die Nacht, weg gebracht heeft in een kaki gekleurde broek. Dan ga je die, lijkt mij niet bewust kort daarna aandoen..?
Citaat:Ga je als verdachte in het verdwijnen van je Kind de auto klep, open laten staan?