Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Uhu..
Ik weet ook echt niet wat ik moest/moet doen. Zoiets vergeet je niet zomaar.
Ik zou eigenlijk samen met haar gaan (onze dansgroep liep mee met de stoet) maar op het allerlaatste moment werd ik gebeld of ik kon werken. Dus ik ben niet gegaan.
Lydia_ schreef:Muurp schreef:Uhu..
Ik weet ook echt niet wat ik moest/moet doen. Zoiets vergeet je niet zomaar.
Ik zou eigenlijk samen met haar gaan (onze dansgroep liep mee met de stoet) maar op het allerlaatste moment werd ik gebeld of ik kon werken. Dus ik ben niet gegaan.
Ik denk om eerlijk te zijn dat het enigste voor je vriendin kan doen is er voor haar zijn. Ik voelde me zelf totaal niet gemakkelijk op stal toenet en was blij dat er wat meer mensen op stal kwamen, ik weet niet of je tijd hebt maar ik zou veel naar je vriendin toegaan en alles. Maar ik hoorde dat jullie ook slachtofferhulp hadden? En is ze al een beetje 'opgeknapt' om het zo maar te zeggen? Verder moet je ook een beetje aan jezelf denken he!
priscilla schreef:Net op Ned 1 dat het nu 5 doden zijn. Dat een zwaar gewond iemand ook is overleden..![]()
Jee he.. Het is te erg voor woorden! Deze man had zijn woning opgezegd per 1 mei.. dus of hij heeft gedacht dat hij zelf dood zou zijn of hij heeft gedacht dat hij dan wel opgepakt zou worden.. Heb er geen woorden voor ben de hele dag al verslagen en heb de hele dag al de tv of radio aan.