manishdra schreef:Nikki__ schreef:We hebben het over respectloos tegenover mensen emt een handicap. Mensen met staffeigenaren hebben geen handicap en zie ik hier dus geen vorm van respectloosheid van slimmerik dr kant.
Voel je toch niet steeds zo aangevallen.
Ik zie wel degelijk een vorm van respectloosheid bij slimmerk. Ik vind haar ronduit brutaal en arrogant. Ipv te reageren op opmerkingen gaat ze mensen lopen beledigen. En dan natuurlijk op open deuren:
- Hoe makkelijk is het om staff-eigenaren van subjactieviteit te beschuldigen. terwijl zij alles behalve objectief is. Iemand die een dergelijke onderschift heeft neem ik al niet meer serieus want ze maakt alles zwart/wit.
- en mensen die niet zeggen "dood aan de amstaff" zijn gelijk anti-hulphond en geven de blinde de schuld!
Ik zie hier weinig mensen echt zeggen dat het de schuld van de hulphond is en de blinde man. Men probeert enkel dat mensen kritischer naar dergelijke berichten kijken. En niet gelijk met de grote menigte mee gaan roepen.
Ja, er stonden omstander om de honden heen volgens het bericht. Maar nergens staat dat deze het verhaal van de blinde man bevestigen! Voor hetzelfde geldt was het gewoon een dominantiestrijd en ja, ook om dominantie kan worden gevochten.
Het begint altijd met patsen... pas daarna gaat het over in vechten. Meestal is het alleen luchthappen... met meestal enkel een kleine kras als verwondingen... de lab heeft ook alleen maar een kapot oor.
De blinde man probeerde de amstaff van zijn hond af te trekken (staat in het bericht) het kan dus goed zijn dat deze hond zich aangevallen voelde door de man. En nee, dat een hond over de andere heen staat wil niet zeggen dat hij hem helemaal kapot aan het bijten is.
amen