Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Maar jij ziet de genen als enige oorzaak!
katiavl schreef:Nikka schreef:Maar jij ziet de genen als enige oorzaak!
Dat heb ik niet gezegd ik zie het als een oorzaak, ik zie leptine als een oorzaak die niet weggeschoven mag worden onder het vooroordeel lui en geen wilskracht
Terwijl dat wel gebeurd
Nouks schreef:Dat geloof ik ook niet. Ik heb toch bewijzen gezien dat er soms WEL wat te doen is? Volgens mij is er altijd wel IETS te doen. Zelfs al weeg je 200 kilo, dan nog kun je in ieder geval je best doen om zo gezond mogelijk te leven en in een zo goed mogelijke conditie te blijven. Dat is ook "iets doen".
moonfish13 schreef:op het bericht wat na mijn bericht kwam.
[***] schreef:
Dat geloof ik ook niet. Ik heb toch bewijzen gezien dat er soms WEL wat te doen is? Volgens mij is er altijd wel IETS te doen. Zelfs al weeg je 200 kilo, dan nog kun je in ieder geval je best doen om zo gezond mogelijk te leven en in een zo goed mogelijke conditie te blijven. Dat is ook "iets doen".
[***] schreef:Dat geloof ik ook niet. Ik heb toch bewijzen gezien dat er soms WEL wat te doen is? Volgens mij is er altijd wel IETS te doen. Zelfs al weeg je 200 kilo, dan nog kun je in ieder geval je best doen om zo gezond mogelijk te leven en in een zo goed mogelijke conditie te blijven. Dat is ook "iets doen".
suleilitha schreef:Ondertussen geef je wel aan dat jij niet gelooft dat er niets te doen is aan obesitas.
suleilitha schreef:Misschien zijn mensen het gewoon niet met je eens [***], dat kan ook nog verkeren
Verder ben ik het er wel mee eens dat het ten alle tijde beter is om te proberen om middels beweging iets te doen aan de conditie van organen, spieren en weefsels maar je posts kwamen erg aanvallend over.
suleilitha schreef:Pardon, lezen verdomme Nouks? Ik zou het erg op prijs stellen dat je je fatsoen even houdt, dat doet de rest hier ook.
TEM.
suleilitha schreef:maar kennelijk krijg je al commentaar als je niet echt een gratenpakhuis bent
suleilitha schreef:Tjezus