Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mededeling!!!!!!
Het DDB bestuur heeft na goed beraad om 21.00 uur besloten om de blokkade van de Friesland Foods fabriek te Workum te beeindigen en weer open te stellen tot het ontvangen van melk van de leden van FF.
Deze beslissing is medegedeeld aan de voorzitter van Friesland Foods, dhr. Sybren Attema. De DDB komt hieraan de oproep van FF tegemoet. De DDB gaat er wel vanuit dat het bestuur van FF zich meldt voor overleg.
Tevens wil de DDB laten weten op de verklaring van FF op haar internetsite dat er geen melk meer wordt op gehaald bij de leden, er gewoon melk werd gelost in Varsseveld om 18.00 uur en dat er op 19.00 uur, er RMO's lostte in Balkbrug, deze laatste fabriek is ook niet geblokkeerd geweest.
suffie schreef:Ik heb samen met mijn man ook een melkveebedrijf en wij kunnen dit ook niet. Helaas zijn wij net door onze RMO-chauffeur gebeld dat hij morgen de melk niet kan ophalen, omdat Friesland Foods sinds vanmiddag 17.00u is gestopt met het ophalen van de melk. Mijn man heeft net even flink moeten slikken, want dat betekent voor ons morgen een strop van ruim 4000 euro. Als deze stakingen aanhouden, wat waarschijnlijk wel het geval is, zal er waarschijnlijk over 3 dagen nog zo'n 4000 euro bijkomen.
annastasia schreef:Citaat:Mededeling!!!!!!
Het DDB bestuur heeft na goed beraad om 21.00 uur besloten om de blokkade van de Friesland Foods fabriek te Workum te beeindigen en weer open te stellen tot het ontvangen van melk van de leden van FF.
Deze beslissing is medegedeeld aan de voorzitter van Friesland Foods, dhr. Sybren Attema. De DDB komt hieraan de oproep van FF tegemoet. De DDB gaat er wel vanuit dat het bestuur van FF zich meldt voor overleg.
Tevens wil de DDB laten weten op de verklaring van FF op haar internetsite dat er geen melk meer wordt op gehaald bij de leden, er gewoon melk werd gelost in Varsseveld om 18.00 uur en dat er op 19.00 uur, er RMO's lostte in Balkbrug, deze laatste fabriek is ook niet geblokkeerd geweest.
imd schreef:Wat ik heb gehoord wel inderdaad.Gerkesklooster ook geblokkeerd? Wij leveren daar ook aan (dacht ik)
Elessar schreef:imd schreef:Wat ik heb gehoord wel inderdaad.Gerkesklooster ook geblokkeerd? Wij leveren daar ook aan (dacht ik)
imd schreef:Nee, ik kom ook niet op de site. Zal wel heel druk zijn
Of zou de DDB dat gedaan hebben
ikjuh schreef:imd schreef:Nee, ik kom ook niet op de site. Zal wel heel druk zijn
Of zou de DDB dat gedaan hebben
Wie weet.
Offtopic: We zitten hier nu al met 3 vhallers.
imd schreef:Bedrijfskunde?
Ik weet eigenlijk niet wanneer bij ons de melk voor 't laatst is opgehaald.. Ze halen bij ons 's nachts.. Dus hopen dat ze gister geweest zijn, maar ik ben vrij zeker van niet..