Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Mensen die hier angstig voor zijn, zijn sowieso sneller angstiger en misschien ook minder stabiel denk ik. Want mijn leven gaat gewoon door, dreiging of niet.
Dat had net zo goed elke andere willekeurige sekte of geloof kunnen zijn.
Henry schreef:Welshcobfan schreef:Mensen die hier angstig voor zijn, zijn sowieso sneller angstiger en misschien ook minder stabiel denk ik. Want mijn leven gaat gewoon door, dreiging of niet.
Dat is zo maar dan was er misschien ook net zoveel ophef over geweest als een ander geloof zulke dingen deed...
Welshcobfan schreef:De kans dat jij betrokken bent bij een aanslag is kleiner dan dat je aangereden word door een auto. Dus mensen maken zichzelf ook bang. Je moet ook relativeren.
Wij zijn nog niet zo heel lang bekend met de islam itt tot het christendom. Onwetendheid maakt vaak angstig.
faye schreef:Dat groepje is helemaal niet zo klein. Dat zit over de hele wereld, ook in Nederland. Daar kun je heel angstig van worden, of niet.
Welshcobfan schreef:De kans dat jij betrokken bent bij een aanslag is kleiner dan dat je aangereden word door een auto. Dus mensen maken zichzelf ook bang. Je moet ook relativeren.
Wij zijn nog niet zo heel lang bekend met de islam itt tot het christendom. Onwetendheid maakt vaak angstig.
Welshcobfan schreef:ik ben niet angstiger door de aanslagen hoor. De christelijke amerikanen zijn ook niet lief anders...
Welshcobfan schreef:Die mensen in de stad hebben ook meer kans om te worden aangereden dan op het platteland....
Bitween schreef:ik heb net de hele film bekeken.
Ik was behoorlijk geschokt wat ik daarin zag.
Kreeg gewoon het gevoel dat ik naar een 2de hitler zat te kijken,niet normaal gewoon.
mijn kijk op de islam is ook direct omgeslagen,natuurlijk zijn niet alle mensen zo erg in dat geloof,maar mijn kijk tegen moslims is direct anders.hoe aardig sommige ook zijn dit zal wel in mijn achterhoofd spelen als ik met een moslim praat.
Sunrise19 schreef:Heb hem net ook gezien, 80% op mn werk is moslim.. dus nu moet ik zeker bang worden?
katiavl schreef:Mensen die hier angstig voor zijn, zijn sowieso sneller angstiger en misschien ook minder stabiel denk ik. Want mijn leven gaat gewoon door, dreiging of niet.
Moli schreef:Bitween schreef:ik heb net de hele film bekeken.
Ik was behoorlijk geschokt wat ik daarin zag.
Kreeg gewoon het gevoel dat ik naar een 2de hitler zat te kijken,niet normaal gewoon.
mijn kijk op de islam is ook direct omgeslagen,natuurlijk zijn niet alle mensen zo erg in dat geloof,maar mijn kijk tegen moslims is direct anders.hoe aardig sommige ook zijn dit zal wel in mijn achterhoofd spelen als ik met een moslim praat.
En dat is nou precies wat Wilders wil, en ook precies wat ik zo triest vind
Aranel schreef:Ik vind het eigenlijk best een 'nette' film, gezien alle ophef en voorspellingen. Het is gewoon de waarheid.. Ik heb m nog niet helemaal gezien, net een stuk op het nieuws een een deel op internet.