Soldaat gooit puppy in ravijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikilover

Re: Soldaat gooit puppy in ravijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:19

nicci88 schreef:
vanitymay schreef:
als er weer eens een transport met lijken van soldaten terug komt kijk ik er toch nu heel anders tegenaan..wat een klojo..kan weinig medelijden hebben als zo'n type even flink door de taliban of allkaida wordt genomen zeg! een plaatselijke amputatie, steeds een centimetertje extra zonder verdoving, net zolang tot hij dood is..toch jammer dat de lijfstraffen zijn afgeschaft...je ziet wel..die amerikanen zijn echt zo dapper..NOT

die zin zou ik even anders formuleren. Zo komt ie erg verkeerd over. Net alsof je zo over iedere militair denkt.......

dat vind ik niet.Het is ter aaleiding van die klojo en die lachende e*kel ernaast die dat met dat beestje doen.Ik ben het VOLKOMEN met je straffen voor die persoon eens,dit is gewoon TE erg voor woorden!!!!

cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:30

afmaken zo'n gek!
echt vreselijk om te zien!!!
dat hij dat beroep uit mag oefenen?! ongelofelijk
die moeten ze gelijk aanpakken en ff gebruiken als voorbeeld voor andere zieke figuren die ook zulke dingen van plan zijn...

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:33

Ach germ dat hondje Echt te zielig voor woorden. Dat piepen Huilen

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:34

WALGELIJK!!! BLEH....hoop dat ie ernstig zwaar gestrafd wordt.
Als tie dit nu al zo makkelijk met een pup doet, laat staan wat ie met een mens doet, bv een kind van "de vijand"....
Daar moet je toch niet aan denken....
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 05-03-08 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:35

Ergens wordt een opmerking gemaakt dat die soldaat nu eenmaal 'in oorlogsgebied' zit, en dat dat je nog wel eens kan afstompen en dat kan heel veel met je doen.

Nou boehoe, arm soldaatje *not*.

Als je zoiets doet, zit er bij voorbaat al iets helemaal fout in je hoofd. En mocht je nu toch als normaal vriendelijk weldenkend persoon het leger in zijn gegaan, en je gaat zoiets doen op een uitzending (lijkt me hoogstonwaarschijnlijk, maar okee): dan zou ik maar HEEL snel een andere baan zoeken. En een 10-rittenkaart bij een psychiater aanschaffen.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:35

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:37

@merel: wat weet je niet? of je dit erg vindt of niet?

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:38

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:49

Laat hem zelf eens in het ravijn gegooid worden, weet hij tenminste hoe het is!. Ik hoop dat deze man de doodstraf krijgt, en ook nog eens het publiceren van dit beeldmateriaal op internet!. Ik zou alleen wel even in de beginpost zetten, TS, dat het beeldmateriaal als schokkend kan worden opgevat Lachen

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 18:52

Je hoopt dat deze man de doodstraf krijgt Huilen van het lachen
Daar hoef je nou echt niet op te rekenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:02

Ik weet dat ik er niet op hoef te rekenen, maar ik hoop van wel

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:04

Huilen van het lachen Dat gaat me dan weer net iets te ver..
ik bedoel, Hij mag van mij ook dood neervallen.. Maar de doodstraf gaat me te ver

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:12

dat er zn mensen op de wereld lopen wat een klojo Hamer Hamer Hamer Hamer

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:20

.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:20

Ik vind dit echt te gek voor woorden. Heb het filmpje gezien, en het geluid uit gelaten nav de reacties hier.
De manier waarop hij nog staat te lachen ook nadat hij de puppy weg heeft gegooid. Nee ik keur dit echt af. Hoe gek een oorlog je dan ook kan maken, zoiets doe je niet, en al helemaal niet bij weerloze dieren.

Ik zou zeggen: gooi hem erachteraan!

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:54

Gadverdamme, ik ben er kotsmisselijk van geworden.. Hoe kun je dat doen, een puppy, zo'n lief klein beestje die ook niks terug kan doen.. Die zo lief uit zijn oogjes kijkt en waarschijnlijk al bang is omdat zijn mamma weg is. En dat beestje, die geen enkel kwaad in mensen ziet, dat beestje heeft gewoon liggen lijden in de woestijn.. Dit is toch niet normaal..

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:09

Wat een KLO*Tzak!! EN DAN OOK NOG DIE GRIJS OP Z'N B*K! Je zou die man er toch achter aan gooien!! Der staat nog een op van een ezel. DIT MAG TOCH OP DE WERELD NIET BESTAAN!! khoop dat die man LEVENSLANG krijgt. SORRY HOOR MAAR WAT EEN KLO*TZAK!! daar word je toch woest van. Kmoest t ff kwijt.DIE MAN IS ZIEK IN Z'N HOOFD!!

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:19

Walgelijk Frusty

Kan die kerel wel wat doen... Boos!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:21

Krijg bijna tranen in mijn ogen kan dit echt niet zien...
En dat arme beesie ook nog eens piepen maar dat is logisch.
Hoop dat ze hem er later ook achter aan gooien Boos!
Grr hier kan ik me echt zo boos op maken!!

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:26

Emmaa_ schreef:
Laat hem zelf eens in het ravijn gegooid worden, weet hij tenminste hoe het is!. Ik hoop dat deze man de doodstraf krijgt, en ook nog eens het publiceren van dit beeldmateriaal op internet!. Ik zou alleen wel even in de beginpost zetten, TS, dat het beeldmateriaal als schokkend kan worden opgevat Lachen

Ja Hellemaal hetzelfde hier.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:43

Ik had dit al op de radio gehoord, maar dit filmpje is echt walgelijk! Niet te geloven hoe de kerels een weerloze pup de dood in smijten.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:49

Emmaa_ schreef:

Helemaal mee eens, verschrikkelijk.
Tranen lopen er serieus over mijn wangen, ik ben dan wel een snel gevoelig persoon maar ik vind dit echt niet kunnen.
Een prachtig hondje, en dan die kerels die het zomaar vermoorden, eigelijk dierenmishandeling in mijn ogen.
Dat piepen van dat kleine ding, verschrikkelijk en dat gelach van die 'grote, stoere, soldaten' laf, verschrikkelijk laf.

Ik denk dat het ook heel handig is om te zeggen dat dit schokkend kan zijn, want ik weet zeker dat ik dit vandaag nog niet uit mijn gedachtes krijg..

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:51

Lydia_ schreef:
Emmaa_ schreef:

Helemaal mee eens, verschrikkelijk.
Tranen lopen er serieus over mijn wangen, ik ben dan wel een snel gevoelig persoon maar ik vind dit echt niet kunnen.
Een prachtig hondje, en dan die kerels die het zomaar vermoorden, eigelijk dierenmishandeling in mijn ogen.
Dat piepen van dat kleine ding, verschrikkelijk en dat gelach van die 'grote, stoere, soldaten' laf, verschrikkelijk laf.

Ik denk dat het ook heel handig is om te zeggen dat dit schokkend kan zijn, want ik weet zeker dat ik dit vandaag nog niet uit mijn gedachtes krijg..

Kortom deze mannen moeten worden gemarteld! Whoosh! Stuur ze maar naar mij toe, ik hem nog een leuk plekkie voor ze! Whoosh! (aan een ketting zetten, bij mijn verzorgpaarden, in de schuur (niet waar de verzorgpaarden staan, want die staan 24 uur per dag op de weide, maar die gasten gaan in een stal), elke keer als ik er ben krijgen ze Whoosh! + als eten oud brood.

Wat een l*llen zijn het toch! Boos!

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:05

Jezus wat een kl**tzak!!
En ook nog met een vette smile op die smerige smoel van hem.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:52

Wat ziek dit zeg. Geen woorden voor, en er dan ook nog stom bij staan lachen. Boos! ...