weetergeen schreef:Ik snap alle ophef niet zo goed omtrent Wilders en zijn film. Keer op keer tonen moslims zelf aan dat Wilders gelijk heeft. Het is toch te belachelijk voor worden om een heel land te bedreigen met de dood omdat 1 persoon uit dat land een film uit gaat zenden met feiten over een geloof. Mijn inziens geeft voorstaande al aan waarom het nodig is om mensen te wijzen op de gevaren van bepaalde religie.
Ik zou het niet leuk vinden om naar aanleiding van de film betrokken te raken bij een aanslag, maar moet je dan altijd maar je mond houden en alles over je kant laten gaan??? Ga maar eens een dagje in Rotterdam, Den Haag of Amsterdam rondkijken en ga er maar eens in bepaalde wijken wonen. Het is dan misschien beter te begrijpen dat mensen zich tegen niet aanpassende moslims gaan verzetten en zich aansluiten bij de PVV. Beschaafde en ontwikkelde mensen hebben mijn inziens geen geweld nodig om hun standpunt duidelijk te maken, zij redden zich wel met woorden. Ik ben het met Wilders eens dat de Koran aanzet tot geweld. Ik ben zelf Katholiek, wanneer er een film over dit geloof gemaakt zou worden zou ik niemand zijn strot door willen snijden of op willen blazen.
Er zijn ook zat goede moslims, maar de overgrote groep die zich niet aanpast "verpest" het voor deze mensen......
helemaaaaal mee eeens