Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:Ben het voor de rest eens met Miska...
Als je die site ook ziet, volgend jaar komt de hypoallergene Asheera GD uit. Het wachten is op de GTI versie...
xDramaQueen schreef:Pluizebolpum schreef:Ben het voor de rest eens met Miska...
Als je die site ook ziet, volgend jaar komt de hypoallergene Asheera GD uit. Het wachten is op de GTI versie...
als je had gezegd dat het een nieuwe soort porsche is had ik je ook geloofd.
daniella74 schreef:IkbenEllen, ik vind dat dit niets meer te maken heeft met raskatten nemen. Dit is ziekelijk, een wild dier aanschaffen om te showen datje zo gek bent op katten.
daniella74 schreef:Het is ook een statusartikel dus in feite is het een soort Porche
daniella74 schreef:xDramaQueen schreef:
als je had gezegd dat het een nieuwe soort porsche is had ik je ook geloofd.
Het is ook een statusartikel dus in feite is het een soort Porche
IKbenEllen schreef:daniella74 schreef:Het is ook een statusartikel dus in feite is het een soort Porche
Maar waarom zou iemand geen statusartikel aan mogen schaffen? Ze betalen het toch zelf?
IKbenEllen schreef:De eigenaars hadden al veel commentaar op de prijs gekregen "maar als iemand een paard van een ton koopt hoor je ook niemand"
Hebben ze Bokt zeker nog niet ontdekt
xDramaQueen schreef:als ik een nieuwe zonnebril koop van bij wijze van 1000 euro laat ik dat toch ook niet aan iedereen weten?
IKbenEllen schreef:xDramaQueen schreef:als ik een nieuwe zonnebril koop van bij wijze van 1000 euro laat ik dat toch ook niet aan iedereen weten?
Moet je zelf weten, wat boeit mij dat nou, al kost ie 10.000. Als JIJ daar gelukkig van wordt
katiavl schreef:Dat geld geeft me niet, iedereen geeft het uit naar keuze.
Maar lifestyle pets gaat me toch tever, weer mensen die moeder aarde willen overnemen
daniella74 schreef:xx_Horsiex schreef:Whaha vandaag is er zo een in beslag genomen!
Dat is dezelfde, heb jij vandaag onder een steen gelegen
daniella74 schreef:Heb ik ook niet, maar ik hoor het nieuws op de radio en lees de voorpagina van de krant.
IKbenEllen schreef:katiavl schreef:Dat geld geeft me niet, iedereen geeft het uit naar keuze.
Maar lifestyle pets gaat me toch tever, weer mensen die moeder aarde willen overnemen
Ik hou niet van wilde dieren in huis, dat voorop gesteld.
Maar ik denk dat een bedrijf als deze de dieren wel op en top in de watten legt. En een hypo allergeen dier: waarom niet?
Beter als menig broodfokker met 5 nestjes achter in de schuur