Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:faye schreef:Ach ja er is ook geen bewijs dat ze het zelf gedaan hebben, so what's the difference?
Ach natuurlijk, een 100% DNA match is natuurlijk ook geen bewijs....
faye schreef:Het zegt nog helemaal niets. Als iemand het gedaan heeft die bekend is met politietechnieken is er veel mogelijk. Ik geloof nog steeds niet dat de ouders het zelf gedaan hebben. En er is nog stees geen bewijs tegen ze dat zegt ook heel erg veel.
Mistic schreef:Maar Faye, denk je dan dat ze dat niet hebben uitgezocht?
faye schreef:Ik denk inderdaad dat dat niet of niet grondig gedaan is aangezien de politie last van tunnelvisie heeft. Dat is het grootste probleem bij dit soort onderzoeken.
Citaat:Amanda Mills, 34 jaar zou gezegd hebben dat er "grote overeenkomsten" zijn met de man die ze , een week eerder, het raam zag forceren van de kamer van Maddie.
faye schreef:Als hij bij dat vakantie complex heeft rondgehangen is dat helemaal niet verwonderlijk. Je kubt overal wel iets achter zoeken in een richting, dat is nou tunnelvisie
faye schreef:100% DNA match bewijst dat het van MAddie is, niet dat de ouders het gedaan hebben. Auto is te laat gehuurd. Interessanter is wie de auto voor de Mc Cann's gehuurd heeft.
faye schreef:100% DNA match bewijst dat het van MAddie is, niet dat de ouders het gedaan hebben. Auto is te laat gehuurd. Interessanter is wie de auto voor de Mc Cann's gehuurd heeft.
faye schreef:
Zo werkt het gewoon, komt heel vaak voor in dit soort zaken. Ach, we zullen het ooit weten misschien, ik blijf erbij dat de ouders het niet zelf gedaan hebben. Dan was er allang voldoende bewijs geweest en hadden ze in voorarrest gezeten.
Amy77 schreef:I
Maar door het vele blindstaren op die familie denk ik ook zeer zeker dat er een hoop over het hoofd gezien is, waar wel wat aan gedaan had kunnen worden eerder al en niet nu pas..
Amy77 schreef:Toch denk ik dat het geen verkeerd iets kan zijn om er wat frisse mensen bij in het team te zetten, om weer nieuwe ideeen te verschaffen en er wordt dan waarschijnlijk ook in andere hoeken gezocht. Zo bedoelde ik het ook in mn vorige post, er klopt zo vreselijk niet in hoeverre ik heb kunnen lezen aan de verklaringen en sporen,het goed is dat men daar bovenop zit, maar ik ben van mening dat als er alleen maar in 1 hoek gezocht wordt, je de dingen aan de zijlijn over het hoofd ziet.