Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lucifertje

Re: Meneer Wilders is zelf knetter gek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:57

Wilders zegt wat een heleboel nederlanders denken. Ik zeg niet dat alles goed is wat hij zegt, maar ben wel met het grootste deel eens. Als je niet werkt en je bent geen Nederlander dan vind ik ook dat je geen geld moet krijgen.
dan vertrekken ze vanzelf wel.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:58

Wilders discrimineert. Er zijn namelijk ook Nederlanders (en Duitsers, Amerikanen, Britten, Noren, Aziaten, enneh... oh ja... Antillianen (zijn over het algemeen geen moslims)) die hun boekje VER te buiten gaan, en die schoppen we ook niet naar een onbewoond eiland in de Stille Oceaan, ofzo. Die gaan ff de bak in en dan komen ze weer naar buiten en gaan ze vrolijk verder met waar ze zin in hebben, of dat nou verboden is of niet. Als je alléén de moslims wilt aanpakken ben je aan het discrimineren. En dat doet meneer Wilders.

Fijn om te weten dat er behoorlijk wat bokkertjes het met meneer Wilders eens zijn over het feit dat moslims te ver gaan... Mooie boel is dat!

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:59

Miss_Shet schreef:
Ik ben het niet met alles van Wilders eens Bloos
Maar voor diegene die denken dat alles rozengeur en manenschijn is,kom een weekje bij mij logeren Knipoog
Ik woon in een deel van Rotterdam waar je bijna geen blanke meer tegenkomt.Mijn zoon zit met 3 blanke kinderen in de klas van totaal 22 kinderen.Kom op zeg gaat mij iets te ver.Hij kan geen pokemon kaart mee naar school nemen of ze worden gejat Boos!
Ik denk dat bij mij 70 % werkeloos is,en wij maar werken en bealsting betalen?
Die nederlanders die geen reet uitvoeren mogen ze van mij ook op de sociale werkplaats zetten.Moet je kijken hoeveel ouderen er rond moeten komen van een hongerloontje terwijl ze hun hele leven hard gewerkt hebben.

Nee hoor,wil je niet werken ga dan maar terug en vraag daar een uitkering aan Bloos

Sorry mijn zoon zit op een nagenoeg blanke school (3 buitenl. kinderen kun je niet meerekenen denk ik) en gaat naar de Buiten Schoolse Opvang, met alleen maar nederlandse kinderen... en waar dacht je dat zijn pokemon kaarten gejat werden????????????? en door wie????? Nou???

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:59

lucifertje schreef:
Wilders zegt wat een heleboel nederlanders denken. Ik zeg niet dat alles goed is wat hij zegt, maar ben wel met het grootste deel eens. Als je niet werkt en je bent geen Nederlander dan vind ik ook dat je geen geld moet krijgen.

JUIST! Hij schudt ons wakker.........

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:00

Ik vind dat Wilders helemaal geen verkeerde plannen heeft, integendeel.

De moskeeen komen als paddestoelen de grond uit! Hier in Emmen legt de gemeente eventjes 2 miljoen opzij voor de bouw van een 2de! moskee! In R,dam net de grootste moskee klaar. Belachelijk, als wij ene katholieke kerk neer zouden zetten in Marokko ofzo geen hoofddoekje om etc. weet je wat je dan hebt? Juist een kogel door je kop. Die mensen daar die kennen geen gerechtigheid.

En hier zitten wij met een heleeeeeee grote groep buitenlanders van alle nationaliteiten die steeds crimineler worden en steeds meer overlast veroorzaken!

En nee! Het is geen kleine groep die het verpest voor de rest! Het is een GROTE groep die het verpest voor het kleine beetje mensen wat zich wel normaal aanpast.

Ik heb een goede vriendin die 3 jaar geleden vanuit Afghanistan naar Nederland kwam gevlucht, en zei en haar ouders schamen zich ervoor dat sommige andere vluchtelingen zich zo schaamteloos gedragen!

Niet alles wat Wilders zegt is misschien oké maar denk maar ééns goed na hoe NL eruit ziet over 50 jaar...
Doe mij maar Wilders z,n ideeen want zoals het nu gaat is ook belachelijk!

En ja! Er zijn NL'ders die rottigheid uithalen, maar dr zijn net zo veel Mocro's,Turken, Antilianen etc. Als wij NL'ders dat in hun land deden dan heb je dus de kogel door de kop, zo extreem wou ik hier in Nederland niet handelen maar pak dat volk maar ééns aan wat weigert te werken, wietplantjes kweken,in drugs zaken verwikkeld zijn, afpersing etc. vernieling,diefstal,mishandeling,bedreiging.

Ben de laatste 5 jaar helemaal klaar met die groep... normen en waarden dat is wat ze missen!

Doe mij maar Wilders en schud NL maar wakker!.. nu het nog kan
Laatst bijgewerkt door SONY op 20-09-07 10:02, in het totaal 3 keer bewerkt

Miss_Shet

Nee van mij mag hij alles wat geen zin heeft om te werken terug sturen (antiliaan,pool,enz,enz)

Noetanchamon

Misschien eens een bokt-poll openen??

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:01

hoe vaak hoor je dat en duitser, amerikaan, brit, noor, aziaat een homo in elkaar heeft geslagen? ik heb het iig nog nooit gehoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:01

Juffertje schreef:
lucifertje schreef:

JUIST! Hij schudt ons wakker.........

Wilders schud ons niet wakker Scheve mond Wilders wil macht, en alle Allochtonen het land uit.

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:02

Laui! schreef:
Wilders discrimineert. Er zijn namelijk ook Nederlanders (en Duitsers, Amerikanen, Britten, Noren, Aziaten, enneh... oh ja... Antillianen (zijn over het algemeen geen moslims)) die hun boekje VER te buiten gaan, en die schoppen we ook niet naar een onbewoond eiland in de Stille Oceaan, ofzo. Die gaan ff de bak in en dan komen ze weer naar buiten en gaan ze vrolijk verder met waar ze zin in hebben, of dat nou verboden is of niet. Als je alléén de moslims wilt aanpakken ben je aan het discrimineren. En dat doet meneer Wilders.

Fijn om te weten dat er behoorlijk wat bokkertjes het met meneer Wilders eens zijn over het feit dat moslims te ver gaan... Mooie boel is dat!

Zodra deze mensen ons gaan uitroeien omdat we hun geloof niet accepteren als ons geloof, mogen ze ook net als moslims aangepakt worden... En dan bedoel ik NIET alle moslims er zitten ook goeie tussen...

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:02

Juffertje schreef:
Miss_Shet schreef:
Ik ben het niet met alles van Wilders eens Bloos
Maar voor diegene die denken dat alles rozengeur en manenschijn is,kom een weekje bij mij logeren Knipoog
Ik woon in een deel van Rotterdam waar je bijna geen blanke meer tegenkomt.Mijn zoon zit met 3 blanke kinderen in de klas van totaal 22 kinderen.Kom op zeg gaat mij iets te ver.Hij kan geen pokemon kaart mee naar school nemen of ze worden gejat Boos!
Ik denk dat bij mij 70 % werkeloos is,en wij maar werken en bealsting betalen?
Die nederlanders die geen reet uitvoeren mogen ze van mij ook op de sociale werkplaats zetten.Moet je kijken hoeveel ouderen er rond moeten komen van een hongerloontje terwijl ze hun hele leven hard gewerkt hebben.

Nee hoor,wil je niet werken ga dan maar terug en vraag daar een uitkering aan Bloos

Sorry mijn zoon zit op een nagenoeg blanke school (3 buitenl. kinderen kun je niet meerekenen denk ik) en gaat naar de Buiten Schoolse Opvang, met alleen maar nederlandse kinderen... en waar dacht je dat zijn pokemon kaarten gejat werden????????????? en door wie????? Nou???

Dat zal dan wel door de blanke kinderen gedaan worden.Ik zeg ook niet dat hun niks doen.Maar op het schoolplein met zijn 4 en een 7 jarig kind vasthouden voor een paar ... kaarten gaat mij iets te ver.Zoals je zegt zijn er bij jullie geen donkere kinderen,nou hier zat!Maar zoals ik zei kom een weekje logeren Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:03

Wilders wil geen macht..maar hij wil ook niet dat criminelen wel macht over NL krijgen.

Maar waarom heeft niemand het over de andere punten die hij aangaf die niets met moslims te maken hebben?
De politiek en de mensen duiken ook maar wat graag op alleen dat stukje van wat hij zegt.

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:04

Miss_Shet schreef:
!Maar zoals ik zei kom een weekje logeren Knipoog

Nee dank je wel........ben blij dat rust heb hieroo Knipoog Knipoog

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:05

Ik denk dat ze dan eerst een regeling moeten maken dat buitenlanders/asielzoekers mogen werken zodra ze naar NL komen. Dat mag namelijk nu nog niet.
In Istanbul staat ook gewoon een Christelijke kerk hoor..

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:05

Juffertje schreef:
Laui! schreef:

Zodra deze mensen ons gaan uitroeien omdat we hun geloof niet accepteren als ons geloof, mogen ze ook net als moslims aangepakt worden... En dan bedoel ik NIET alle moslims er zitten ook goeie tussen...

Helemaal mee ééns!!!

En Wilders wil helemaal geen macht, die ziet ook dat het hier in Nederland behoorlijk fout gaat en dat is teminste iemand die ervoor opstaat en zegt hé jongens dit gaat niet goed! Buitenlandse criminelen nemen hier nu de macht over omdat WIJ niet in hun geloof geloven belachelijk!

Volgens mij is die koran en dat islamitische geloof echt het meest haatzaaiende geloof wat er is! En misschien is die koran zelf niet zo fout maar in ieder geval de intrepetatie ervan is heel fout!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:07

runningkawa schreef:
Wilders wil geen macht..maar hij wil ook niet dat criminelen wel macht over NL krijgen.

Maar waarom heeft niemand het over de andere punten die hij aangaf die niets met moslims te maken hebben?
De politiek en de mensen duiken ook maar wat graag op alleen dat stukje van wat hij zegt.

Nou, volgens mij zou Wilders toch stiekem wel graag willen dat al zijn ideeën nageleefd worden hoor Nagelbijten / Gniffelen

lies

SONY schreef:
Belachelijk, als wij ene katholieke kerk neer zouden zetten in Marokko ofzo geen hoofddoekje om etc. weet je wat je dan hebt? Juist een kogel door je kop. Die mensen daar die kennen geen gerechtigheid.

Dit verhaaltje is al menig keer ontkracht, maar kennelijk zijn er nog steeds genoeg die het niet willen horen.
Nog een keer de cijfers van Kanelly;

Kanelly schreef:
Turkije
Moslims: 99,64 % waarvan 72-80 % soenieten, 17-25 % alevieten en 2 % shi'ieten.
Christenen: 0,31 % waaronder:
Protestanten 0,03 %
Internationale Protestantse kerken 16.00
Armeense Protestantse kerken 1.500
Turks Protestantse kerken 2.000
Katholieken 0,05 % waaronder:
katholieken met oosterse rituelen 15.000
katholieken met westerse rituelen 15.500
Orthodoxen 0,21 % waaronder:
Armeens orthodoxen 43.000
Grieks orthodoxen 3.000
Syrisch orthodoxen e.a. 92.000
Overigen 0,02% 14.000
Joden: 0,04 %

De protestantse kerk groeit snel. Behalve de Internationale Protestantse Kerken en de Armeense Protestantse Kerken zijn er de Turks Protestantse Kerken. Momenteel zijn er zo'n 2000 gelovigen in 34 gemeenten, verdeeld over 15 provincies.

Egypte
Het officiële aantal christenen is 6% van de bevolking. Christenen noemen getallen tot 20%. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.

Christenen Kerkgen. Aangesl.% .000 Jaarl.Gr.
Protestant 23 0,82 560 +1,3%
Independent 7 0,03 23 +2,0%
Anglican 1 0,00 3 +0,8%
Catholic 7 0,41 280 +2,2%
Orthodox 6 11,72 8.026 +0,4%
Marginal 4 0,00 2 +2,5%

Kerkgenoodschapen Kerken Volwassen leden Aangesloten
Coptic Orthodox 1.700 4.600.000 8.000.000
Evangelical Ch of EP 330 50.000 300.000
Catholic [7] 202 162.000 280.000
Assemblies of God 145 75.000 110.000
Free Methodist 120 20.000 45.000
Christian Brethren 200 15.000 25.000
Armenian Orthodox 4 8.442 13.000
Greek Orthodox 22 2.800 12.180
Pentecostal Ch of God 32 3.775 9.438
Church of Grace 27 2.600 3.800
Ch of God (Anderson) 15 1.500 3.000
Pentecostal Holiness 12 1.400 2.338
Ch of God of Prophecy 19 1.100 2.090
Other denoms [30] 475 50.700 88.000
Total Christians [49] 3.300 4.994.400 8.894.000

Iran
Verschillende kerkgenootschappen in Iran

Armeens Orthodox
63 Kerken
72,368 Belijdende leden
110,000 Hele genootschap

Kerk van het Oosten
8 Kerken
7,692 Belijdende leden
11,000 Hele genootschap

Katholiek
17 Kerken
4,000 Belijdende leden
7,000 Hele genootschap

Evangelisch (Presbyteriaans)
9 Kerken
1,703 Belijdende leden
3,100 Hele genootschap

Assemblees of God
12 Kerken
1,400 Belijdende leden
3,000 Hele genootschap

Episcopaal
3 Kerken
480 Belijdende leden
1,200 Hele genootschap

Andere denominaties
16 Kerken
6,000 Belijdende leden
9,000 Hele genootschap

Totaal Christenen
129 Kerken
94,000 Belijdende leden
145,000 Hele genootschap

Marokko
Moslim 99,8%, hoofdzakelijk soenni.
Jood 0,05%, 12.000 Sefardische joden.
Christen 0,16%. Afname 4,7%. Onder te verdelen in:

Protestanten 0,01%. Groei 3,9%:
Evangelische Gereformeerde kerk (9 kerken, 280 leden en 700 'affiliated' [d.w.z. ook gastleden en niet-belijdende of niet-gedoopte leden])
Conventie van Baptisten (3 gemeenten, 100 leden en 167 'affiliated')
Tien anderen denominaties (28 gemeenten, 732 leden en 1.604 'affiliated')
Evangelischen 0,01% (615 leden en 1200 'affiliated').
Charismatische en Pinksterchristenen (90 leden en 170 'affiliated') Naar schatting werken 150 zendelingen binnen en buiten Marokko onder Marokkanen. Negen van hen zijn Marokkaan.
Rooms Katholiek 0,14%. Afname 5,3%. Bijna exclusief Fransen. (52 kerken, 20.200 leden en 36.000 'affiliated'). Expatriate kerkelijke werkers: 412.
Orthodox 0,003%. Afname 1,1%. Allen van buiten Marokko (3 denominaties met 2 kerken, 468 leden en 850 'affiliated').

Dus nee, op zich hoeven 'we' daar ook niet heen om kerken te bouwen, die staan er al

lucifertje

Als het zo doorgaat en niemand zegt er wat van denk ik dat we over 10 jaar geen nederland meer zijn maar islamaland! Waar de normen en waarden van de islam gelden en vrouwen niets voorstellen.

Wilders vecht hier tegen. We hadden eerst Pim Fortyun, die kreeg een kogel door zijn kop, daarna hadden we theo van gogh, die werd neer gestoken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang Wilders nog te gaan heeft.. ik hoop nog heel lang!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:08

Inderdaad Miss-shet ik kom uit Drenthe en hier loepen wel wat buitenlanders rond en er zit wel een asielzoekerscentrum maar vrij rustig.

Mijn vriend woont in Spijkenisse en inderdaad het is meer zwart dan blank wat er rond loopt je waant je bijna in klein Turkije ofzo. Erger me ook dood op het station als ik wacht op me vriend, al dieTurken en Mocro'sdie even vleeskeuring houden, heej meisssje ben gjij ghier alleen? Na meer pissed kan je me niet maken, het staat dr vol met loverboys en drugsdealertjes..

@ Lies dat zal best het is om maar even aan te geven ik bedoel stel dat IK daar heen ging kom dat land in, hou me totaal niet aan regels, geen hoofddoekje, ik doe lekker crimineel en ga dan uit mezelf een kerkje bouwen en ondertussen hou ik me niet aan de regels van dat land, blijf lekker koppig Nederlands praten.. na geloof me worden ze niet vrolijk van hoor Knipoog
Laatst bijgewerkt door SONY op 20-09-07 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:08

Juul schreef:
runningkawa schreef:

Nou, volgens mij zou Wilders toch stiekem wel graag willen dat al zijn ideeën nageleefd worden hoor Nagelbijten / Gniffelen

Dat willen de andere ook.
Dus dat maakt imo weinig verschil Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:09

runningkawa schreef:
[naam] schreef:

Dat willen de andere ook.
Dus dat maakt imo weinig verschil Lachen

Maar anderen brengen het iets subtieler. Wilders gaat veel te ver in zijn uitspraken en daardoor komt het op mij meer neer alsof hij graag de macht heeft hier.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:11

Citaat:
Maar anderen brengen het iets subtieler. Wilders gaat veel te ver in zijn uitspraken en daardoor komt het op mij meer neer alsof hij graag de macht heeft hier.

Wilders zegt waar het op slaat. heb je balkenende al zoiets horen zeggen? ik nog niet hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:11

Hij brengt het idd niet taktvol en dat is jammer, anders had hij veel meer stemmen.
Maar iemand die het wel taktvol brengt kan veel meer macht willen. Dat heeft niet direct te maken met de uitspraken, maar hoe ze verder zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-07 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:12

SONY schreef:
Inderdaad Miss-shet ik kom uit Drenthe en hier loepen wel wat buitenlanders rond en er zit wel een asielzoekerscentrum maar vrij rustig.

Mijn vriend woont in Spijkenisse en inderdaad het is meer zwart dan blank wat er rond loopt je waant je bijna in klein Turkije ofzo. Erger me ook dood op het station als ik wacht op me vriend, al dieTurken en Mocro'sdie even vleeskeuring houden, heej meisssje ben gjij ghier alleen? Na meer pissed kan je me niet maken, het staat dr vol met loverboys en drugsdealertjes..

Ik woon min of meer naast Amsterdam en ik heb zelden iets vervelends meegemaakt met Allochtonen. Toch vaker met Nederlanders die denken dat ze je wel wat kunnen flikken. Dus wat jij zegt is ook maar betrekkelijk..

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:12

SONY schreef:

Mijn schoonouders wonen in Overijsel,dat is echt niet te vergelijken met hier!Je kan ze daar op 1 hand tellen.Er zijn hier ook genoeg goeie buitenlanders (bijv al mijn buren ben de enigste blanke in een rij van 10 )Maar goed Wilders heeft het hier ook alleen over diegene die niks willen doen en te lui zijn om hun handjes te laten wapperen.