Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 23:41

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 23:49

en bedankt, weer een nacht niet slapen dankzij die enge clown. Nagelbijten / Gniffelen

De post van Schimmelig gaat me ook volledig boven mijn pet. Ik blijf met dezelfde vraag zitten als sronnie.

Over atlantis zijn al zoveel theoriën losgelaten, de biminiroad schijnt alweer achterhaald te zijn en ze schijnen tegenwoordig in de buurt van Cuba aan het zoeken te zijn.

De moderne mens is zo arrogant met zijn wetenschap om te denken dat er nooit eerder mensen zo slim geweest zijn, terwijl we een paar duizend jaar bezig geweest zijn om dingen opnieuw uit te vinden. Wie weet zeker dat de gebroeders Wright echt de eerste mensen waren die vlogen? Ik ben er niet zo zeker van hoor. De gloeilamp komt echt niet uit de lichtstad Eindhoven, die hadden de oude Egyptenaren ook al uitgevonden en zo zijn er nog legio praktische voorbeelden.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 23:57

Atlantis was een groot continent dat de ruimte tussen Europa en Amerika vulde, dus het is niet zo gek dat ze ook aan de andere kant zoeken denk ik.
Die post is inderdaad een beetje spiritueel, maar echt hooggegrepen wil ik het niet noemen. Wat betreft de arrogantie van de 'moderne mens', daar ben ik het totaal mee eens. Want hoe 'modern' zijn we nu als wij andere mensen laten creperen, zowel aan de onderkant van onze samenleving als op een ander continent. Als ik het mag geloven gebeurde dat in de tijden van Atlantis en ook wat minder lang geleden niet.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 00:02

even een stip, ga morgen verder lezen. Knipoog

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 00:36

Ik vind dit soort dingen toch altijd een beetje eng. Ik weet nog dat ik pas op de middelbare school zat en er voorspeld werd dat in 1999 de wereld zou vergaan. Dat is eigenlijk altijd een beetje in mijn achterhoofd blijven hangen. Ik was best opgelucht toen we dat jaar gehad hadden Bloos

Rationeel weet ik ook wel dat het wrs bullshit is maar toch....

Ik ga morgen ook effe verder lezen, interessant is het in ieder geval Ja

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 01:14

Eng topic dit, vooral omdat een vriendinnetje me laatst vertelde dat ze een ufo gezien had bij ons in de straat.. En daarna was ik er toch écht van overtuigd dat er een alien onder mijn bed zat!

Ook dat verhaal van die vrouw die opgestaan is uit de dood, erg bizar! Het lijkt me ook sterk dat zij opeens wakker werd onder de grond, hoe is ze boven gekomen? En hoe zit dat medisch gezien? Lichaam moet al in staat van ontbinding zijn, en hoe gaat een hart ineens weer kloppen, uit het niets? Hoe kwam de vrouw aan de kracht om op te staan, ze had al 11 jaar geen voedingsstoffen binnengekregen..

Wat betreft het spirituele en medische:

Ik denk dat er een soort combinatie is, waarbij alles op hetzelfde neerkomt. Misschien dat het ook iets te maken heeft met de mens, we willen overal een wetenschappelijk bewezen antwoord op.. Zo ver zijn we nu nog niet.

Ben benieuwd naar 2012, de komende week en 27-11-07.
Laat het geen rare aanslagen zijn op Prinsjesdag, ik zit in Wassenaar en wil er niet meelastig gevallen worden.. 27 nov zit ik hoogtwaarschijnlijk weer in Haarlem, en zit ook niet te wachten op laag overvliegende vliegtuigen e.d. Nagelbijten / Gniffelen

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 01:59

zeg die Dow jones put-opties dat is toch niet van die Dow die hier zowat in de achtertuin staat he Nagelbijten / Gniffelen
dan krijg ik toch wel heel erg de nijging om mn paard te pakken en een eind hievandaan op vakantie te gaan Haha!

krijg er ondertussen wel de kriebels van
maar ik kan niet wachten tot het 2012 is Tong uitsteken
dit doet me daarom ook heel erg denken aan het boek: Cylestijnse gelofte (echte aanrader om te lezen)
gaat ook over iets in de richting van de demensie

maar die nieuwe demensie hebben die nieuwetijds-kinderen daar ook iets mee te maken
dat kom je tegenwoordig veel tegen op inet

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 02:02

ik ben gewoon die grote 7
een deze dagen zal ik 700 berichtjes hebben hier hahaha ROFL

ow ennuh prinsjesdag, ik denk niet dat Nederland belangrijk genoeg is voor Al dinges om al onze ministers en de koningin op te blazen Nagelbijten / Gniffelen

plus dat het ze meer om de economie lijkt te gaan

Edit: typo, nog een typo, moet echt leren typen of eerder naar bed gaan Clown
Laatst bijgewerkt door lolletje op 18-09-07 02:34, in het totaal 3 keer bewerkt

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 02:05

Oh wat eng dit bah.
Ik hoop maar dat het allemaal bangmakerij is.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 07:59

MissToseland schreef:
dat verhaal van die 'overleden' vrouw is wel heel bizar zeg

Heb niet het hele topic doorgelezen, dus mijn excuses als ik nu iets zeg wat al gezegd is, maarre..

Hebben jullie gehoord gisteren van die vent die tijdens zijn autopsie weer tot leven kwam (was blijkbaar klinisch dood maar biologisch gezien nog niet helemaal)...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:02

patsur schreef:
Eng topic dit, vooral omdat een vriendinnetje me laatst vertelde dat ze een ufo gezien had bij ons in de straat.. En daarna was ik er toch écht van overtuigd dat er een alien onder mijn bed zat!

Ook dat verhaal van die vrouw die opgestaan is uit de dood, erg bizar! Het lijkt me ook sterk dat zij opeens wakker werd onder de grond, hoe is ze boven gekomen? En hoe zit dat medisch gezien? Lichaam moet al in staat van ontbinding zijn, en hoe gaat een hart ineens weer kloppen, uit het niets? Hoe kwam de vrouw aan de kracht om op te staan, ze had al 11 jaar geen voedingsstoffen binnengekregen..

Wat betreft het spirituele en medische:

Ik denk dat er een soort combinatie is, waarbij alles op hetzelfde neerkomt. Misschien dat het ook iets te maken heeft met de mens, we willen overal een wetenschappelijk bewezen antwoord op.. Zo ver zijn we nu nog niet.

Ben benieuwd naar 2012, de komende week en 27-11-07.
Laat het geen rare aanslagen zijn op Prinsjesdag, ik zit in Wassenaar en wil er niet meelastig gevallen worden.. 27 nov zit ik hoogtwaarschijnlijk weer in Haarlem, en zit ook niet te wachten op laag overvliegende vliegtuigen e.d. Nagelbijten / Gniffelen

Jouw theorie over de dode vrouw, hield mij ook bezig, maar helaas staat er verder nog maar weinig info over...

Want idd zonder voedsel enne.... zuurstof (?!?!) lijkt het mij stug dat je 11 jaar later "doodleuk" weer op staat... Daarnaast zou je na al die tijd in een kist te hebben gelegen theoretisch gezien verlamd moeten zijn en moeten revalideren om weer opnieuw te leren lopen etc.

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:04

Suelza schreef:
MissToseland schreef:
dat verhaal van die 'overleden' vrouw is wel heel bizar zeg

Heb niet het hele topic doorgelezen, dus mijn excuses als ik nu iets zeg wat al gezegd is, maarre..

Hebben jullie gehoord gisteren van die vent die tijdens zijn autopsie weer tot leven kwam (was blijkbaar klinisch dood maar biologisch gezien nog niet helemaal)...

iehw waar heb je dat vandaan? lijkt me ook erg apart... maar geloofwaardiger dan 11 jaar Tong uitsteken

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:22

Hoorde ik gisteren een paar keer op de radio toen ik in de auto zat.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:23

Citaat:
iehw waar heb je dat vandaan? lijkt me ook erg apart... maar geloofwaardiger dan 11 jaar

De link staat bovendien in de eerste post van dit topic Knipoog

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:45

Zit even het "vage" artikel over de vrouw te lezen en mijn conclusie is:

A. Ze heeft een dubbelganger
B. Ze is nooit doodgeweest...

Een ding is zeker, als je in een kistje in de grond ligt, krijg jij onmogelijk de bovenkant van de kist los, laat staan de 2 meter aan aarde die boven op je hoofd ligt Clown

En dat van die man blijft verklaarbaar omdat hij klinisch dood geweest kan zijn... Dat wil niet zeggen dat ze je niet meer terugkunnen brengen. Bij drenkelingen zie je het ook vaak. Die kunnen vaak na een uur of 3 nog terug gehaald worden (alleen of je dat wilt is een tweede, ze gaan dan door het leven als kasplant)...

Maar laten we wel wezen...

Voor ONS in deze tijd, zijn dit soort dingen "normaal" en/of verklaarbaar, maar voor een man uit die tijd is dat volledig onbegrijpelijk. En daar zit het verschil in interpretatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:05

En nu met al dit onheil deze week in het verschiet gaat mijn mamsie op vakantie, ze gaat dadelijk en komt de 23e terug...slechter kan ze het niet Lachen

Terwijl ze anders nooit op vakantie gaat

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:09

Zo nou ik heb geprobeerd om alles door te lezen maar het was wel heel erg veel allemaal, en ben op mijn werk dus dat is me even niet gelukt.

Ik blijf het interessant vinden en ik wacht ook in spanning af wat er allemaal gaat gebeuren deze week Ja

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:10

Als ik zo naar buiten kijk denk ik dat de nieuwe zondvloed is begonnen.....

*gaat ark buiten zetten*

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:15

een onheil van deze week weet ik al wel; de BTW gaat omhoog. Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:17

Suelza schreef:

Dat gebeurd wel vaker hoor, wanneer de hartslag dusdanig zwak is dat het niet meetbaar is kan iemand dood verklaard worden terwijl er nog geen sprake van dood is. Wel is het normaal gesproken zo dat iemand niet op eigen kracht de hartslag weer op gang kan komen waardoor er weer geademd wordt, wat ik denk is dat door de pijn van de autoptie en een schrikreactie komt waardoor het hard sterker en sneller is gaan kloppen waardoor er weer ''leven'' in het lichaam is gekomen.

Over de beurs met put-opties kan ik mij niet druk maken, naar mijn idee staan 11/9 hier volledig buiten Ja
Al een hele poos worden er hier in Europa massaal put-opties gekocht over een langer termijn, dat in Amerika nu ook massaal put-opties worden gekocht heeft meer met de economie te maken (huizenmarkt) dan wat eventueel deze maand te gebeuren staat. Helaas is de beurs niet meer zo simpel als deze geweest is, met de invloed van rente, de waarde van de dollar en de algehele economie was het eerder voor bijna iedereen te begrijpen. Nu zijn er zoveel factoren in het spel dat er ontzettend veel redenen kunnen zijn dat er put-opties worden gekocht, onder andere dat te verwachten is (enkel economisch gezien, gebeurtenissen van bijv. 19/9 buiten beschouwing gelaten) dat de dollar in waarde zal zakken.
Ik las overigens dat mensen nog meer angst kregen doordat er in Brittannië nu ook put-opties gekocht werden, dit staat min of meer los van de beurs in Amerika, er zijn ook in Brittannië al langer put-opties gekocht maar door de beurs in Amerika valt dit meer op en wordt het vuur aangewakkerd.

Over de beurs durf/kan ik niet verder uitweiden, ik ben enkel een simpele ziel die de beurs wat probeert te volgen en te begrijpen maar van bovenstaande ben ik vrijwel zeker, ook mijn vader die er meer vanaf weet is het met mij eens Ja

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:24

Nou sterker nog... Als er geen hartslag is, kan iemand nog terug gebracht worden. Dat heb ik in een van mijn eerdere post al aangegeven... Dat zie je vaak bij drenkelingen maar ook op de operatie tafel. Dan is iemand dus klinisch dood. Geen hartslag = Morte

MAar ook dan kun je nog binnen een bepaalde tijd teruggehaalt worden (met goedkeuring van moeder Natuur Knipoog ).

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:28

Maethoriel schreef:
Ik ben eens rond gaan kijken op de links hier een daar, op de een of andere manier laat dit me niet zomaar los
http://www.xerson.nl/forum/index.php?topic=1138.0

Hier wordt breeduit gediscussieerd, best interessant om te lezen. Sommige reacties zijn, naar mijn idee, zwaar overtrokken en niet geloofwaardig (je kunt overal wel onheil in zien), maar sommigen komen echt met heel concrete voorbeelden die erop zouden kúnnen wijzen dat er iets te gebeuren staat...

Ik weet niet wat we er van moeten verwachten. Bangmakerij, of misschien toch een gebeurtenis?

Ik vind dit in die link ook wel apart!

This strange cloud was visible all over Niobrara County in Eastern Wyoming just two days ago.

Click on the site below to view!
http://www.luskwyoming.com/cloud.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:30

ah gatver.....

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:32

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:34

Zijn we nu niet heel erg aan het doemdenken... over 5 jaar is het 2012. En dan zou alles beter worden...

Of we gaan allemaal ondergrondse bunkers bouwen en gaan 5 jaar winterslaap houden Tong uitsteken