Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissToseland schreef:dat verhaal van die 'overleden' vrouw is wel heel bizar zeg
patsur schreef:Eng topic dit, vooral omdat een vriendinnetje me laatst vertelde dat ze een ufo gezien had bij ons in de straat.. En daarna was ik er toch écht van overtuigd dat er een alien onder mijn bed zat!
Ook dat verhaal van die vrouw die opgestaan is uit de dood, erg bizar! Het lijkt me ook sterk dat zij opeens wakker werd onder de grond, hoe is ze boven gekomen? En hoe zit dat medisch gezien? Lichaam moet al in staat van ontbinding zijn, en hoe gaat een hart ineens weer kloppen, uit het niets? Hoe kwam de vrouw aan de kracht om op te staan, ze had al 11 jaar geen voedingsstoffen binnengekregen..
Wat betreft het spirituele en medische:
Ik denk dat er een soort combinatie is, waarbij alles op hetzelfde neerkomt. Misschien dat het ook iets te maken heeft met de mens, we willen overal een wetenschappelijk bewezen antwoord op.. Zo ver zijn we nu nog niet.
Ben benieuwd naar 2012, de komende week en 27-11-07.
Laat het geen rare aanslagen zijn op Prinsjesdag, ik zit in Wassenaar en wil er niet meelastig gevallen worden.. 27 nov zit ik hoogtwaarschijnlijk weer in Haarlem, en zit ook niet te wachten op laag overvliegende vliegtuigen e.d.
Suelza schreef:MissToseland schreef:dat verhaal van die 'overleden' vrouw is wel heel bizar zeg
Heb niet het hele topic doorgelezen, dus mijn excuses als ik nu iets zeg wat al gezegd is, maarre..
Hebben jullie gehoord gisteren van die vent die tijdens zijn autopsie weer tot leven kwam (was blijkbaar klinisch dood maar biologisch gezien nog niet helemaal)...
Citaat:iehw waar heb je dat vandaan? lijkt me ook erg apart... maar geloofwaardiger dan 11 jaar
Suelza schreef:Hebben jullie gehoord gisteren van die vent die tijdens zijn autopsie weer tot leven kwam (was blijkbaar klinisch dood maar biologisch gezien nog niet helemaal)...
Maethoriel schreef:Ik ben eens rond gaan kijken op de links hier een daar, op de een of andere manier laat dit me niet zomaar los
http://www.xerson.nl/forum/index.php?topic=1138.0
Hier wordt breeduit gediscussieerd, best interessant om te lezen. Sommige reacties zijn, naar mijn idee, zwaar overtrokken en niet geloofwaardig (je kunt overal wel onheil in zien), maar sommigen komen echt met heel concrete voorbeelden die erop zouden kúnnen wijzen dat er iets te gebeuren staat...
Ik weet niet wat we er van moeten verwachten. Bangmakerij, of misschien toch een gebeurtenis?