Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meissielief schreef:ik had laatst ergens gelezen hond word afgemaakt omdat hij een kind had gebeten , kwamen ze er achter toen de hond al dood was dat hij onder de nietjes zat , dus kan je nagaan hoe vriendelijk de hond was eerst volgeniet en pas bij bv nietje 41 pas bijten
faye schreef:kijk maar eens op broodje aap.nl
LimaGentle schreef:faye schreef:kijk maar eens op broodje aap.nl
het is een broodje aap omdat het steeds erger aangedikt word en anders verteld maar het is zeker wel een keer gebeurt.. heb het zelf ook ooit op het nieuws gezien
CherokeeChum schreef:Yep,maar het is geen machine....en zodoende altijd onvoorspelbaar,hoe goed getraind ook,garanties heb je nooit.
De overmoed van mensen die denken dit wel volledig te beheersen,zorgt voor bijtincidenten.En overreden honden etc.
LimaGentle schreef:een hond kan altijd bijten.. in wat voor een situatie dan ook.. als je dat niet onder ogen ziet kan je beter geen hond nemen.. imo
slimmerik schreef:Het is ook meestal een type mensen dat een verlengde nodig heeft van hun slechte ego...volgens mijn DA
slimmerik schreef:Het is ook meestal een type mensen dat een verlengde nodig heeft van hun slechte ego...volgens mijn DA
LimaGentle schreef:slimmerik schreef:Het is ook meestal een type mensen dat een verlengde nodig heeft van hun slechte ego...volgens mijn DA
je hoeft niet persoonlijk te worden hoor.. je kent mij niet
faye schreef:Niet in willen zien dat een hond niet hoort te bijten betekent in ieder geval dat men geen verstand van honden en roedelgedrag heeft.
Citaat:Ik zie het al heb even in je profiel gekeken , echt het type voor zulk soort honden
faye schreef:En als je beter leest dan zie je dat ook niemand zeggen. Alleen dat ie wel gaat hemelen als hij het in zijn hoofd haalt
faye schreef:En als je beter leest dan zie je dat ook niemand zeggen. Alleen dat ie wel gaat hemelen als hij het in zijn hoofd haalt
LimaGentle schreef:Citaat:Ik zie het al heb even in je profiel gekeken , echt het type voor zulk soort honden
nou he.. inderdaad..
heb een goedbetaalde baan, een koophuis
een VW Lupo, en heb 2 lieve honden... wat een 'soort type mens' ben ik dan he
Citaat:heb een goedbetaalde baan, een koophuis
euh goede vraag een soort van nette aso?
LimaGentle schreef:Citaat:heb een goedbetaalde baan, een koophuis
euh goede vraag een soort van nette aso?
ja een nette goedbedeelde aso
Citaat:jij kijkt nog gevaarlijker als de honden