kankerpatiente moet hoofddoek af op pasfoto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: kankerpatiente moet hoofddoek af op pasfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 09:46

lucienne schreef:
Hoe controleren ze eigenlijk wie er wel en wie er geen echte moslima is?
Krijg je dan een stempeltje in je paspoort ofzo?

Ik vind dat de patiente haar hoofddoek mag dragen, dit is toch haar overtuiging.
Geloof is tenslotte ook niets meer dan een overtuiging of mening van een grote groep mensen.
Wetenschappelijke bewijzen dat er meer bestaat zijn er niet.

ps. Ik heb voor de rest niets tegen een geloof.

Mischien dat je een bewijs moet halen in je geloofsgemeenschap.
Maar goed ik ben tegen regels waarin geld voor de ene wel en andere niet, dat vind ik ook discriminatie.
En daar komen problemen van

Net zoals laura zegt, als je een beetje lacht nemen ze hem niet aan. Omdat je pasfoto ten alle tijden goed herkenbaar moet zijn. Maar hoofddoek mag dan wel. Met alle problemen van dien. Ik denk dat veel landen en zeker politie het zouden willen afschaffen. Maar gewoon niet kunnne door de eu

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 15:08

Het is gewoon belachelijk! die vrouw heeft een ziekte waar je aan kan overlijden, stel dat het haar weer aan groeid, dan, staat ze op de foto met een kaal hoofd, je schaamt je ervoor..
en idd, als het een alochtoon was moest het niet!!

Dit is pas Discriminatie!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:02

Snoevie schreef:
op een school van mijn nichtje mocht een moslim wel haar hoofddoek ophouden maar een joodse jongen geen keppeltje.............dat zou ik weleens verklaard willen hebben.

Nederland is veel te tolerant tegen de Islam..........zelfs andere geloven moeten ervoor wijken.

Waarom? omdat er dan meteen word geroepen Dicriminatie!!
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 01-06-07 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:05

Wat onzinnig zeg. Bah, je kiest er zelf voor wel of niet te geloven.. maar kanker hebben, daar kies je niet voor- en dan word je gewoon benadeeld t.o.v. iemand die wel zelf ervoor kiest een hoofddoekje te dragen, en ook nog gewoon haar heeft.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 09:18

Sanniejj schreef:
Snoevie schreef:
op een school van mijn nichtje mocht een moslim wel haar hoofddoek ophouden maar een joodse jongen geen keppeltje.............dat zou ik weleens verklaard willen hebben.

Nederland is veel te tolerant tegen de Islam..........zelfs andere geloven moeten ervoor wijken.

Waarom? omdat er dan meteen word geroepen Dicriminatie!!

inderdaad ja!
ik hoor weinig geluid uit andere gelovige hoeken,bij veel(niet allemaal Knipoog ) Islamieten is het direct discriminatie.
maarja goed dat het woord negerzoen naar zoen is veranderd vind ik ook zoiets.............maarja goed daar ging het niet over!

is er vanuit die gemeente al gereageerd op die vrouw.

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 09:24

faye schreef:
Die ambtenaar krijgt zijn regels opgelegd. Dus je met de fout wel hogerop zoeken.

Dat kopt, maar een beetje goede en betrokken ambtenaar kan deze kwestie voorleggen aan het College van B&W met een goede beredenering erbij en wellicht brieven van betrokkenen. De afspraak zou dan gemaakt moeten worden dat zodra de betrokkene weer een haardracht aangegroeid heeft gekregen dat deze de pasfoto met de hoofddoek kan vervangen voor een foto met haardracht.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 13:57

Wat belachelijk zeg!