Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:nou ja, ik vind het heel menselijk als je bij de aanblik van sommige dingen (zoals een boeryama) in de lach schiet. Maar ik begrijp dat ik heeeeeel afwijkend ben
Schimmelig schreef:Héé Faye trek je broek eens naar benéé, want die Boerkini staat jou ook wél![]()
![]()
![]()
Ok ok, ik ben flauw en hou van zingen
faye schreef:Arme shadow, jij schiet dus nooit in de lach? Ik had al zo het idee dat je geen humor had
Citaat:In de lach schieten is dus gelijk uitlachen, maar dat is natuurlijk omdat het hier om een boerkini gaat, dat snap ik best
faye schreef:Al wil maar 10% dat, we leven hier in een westerse maatschappij. En als je dat niet bevalt, dan ga je toch lekker in een land wonen waar dit soort idioterie wel normaal is?
russel schreef:Zeker weten dat er zat vrouwen zijn die gered willen worden, ga maar eens in de hulpverlening werken, dan ga je het anders zien. Het is niet alleen die hoofddoek die ze dragen, het gaat veel verder en dieper, met die hoofddoek komt er nl ook nog een hele reeks meer bij. Alles voor de prijs van 1.
Net alsof die hoofddoek en het lichaam bedekt houden alles is en ze daarbij emotioneel geheel vrij zijn, eigen keuzes mogen maken, eigen mening mogen hebben. Alles is gewoon aan banden gelegd. Er schuilt vaak veel leed achter dat alles. Om alleen die lachende moslima met hoofddoekje op straat te zien met haar vriendinnen, is het nl niet die gehele groepering. Die moslima's die wel degelijk onderdrukt worden zijn er helaas in overvloed. Als je hulpverlening hebt gedaan en thuis bent geweest en ziet hoe er met die vrouwen wordt omgegaan, ga je anders denken.
katiavl schreef:Vraag me af wat je doet als je dit ziet
http://communities.zeelandnet.nl/data/a ... andala.jpg
of
http://www.alternatiefkostuum.nl/images ... 06_non.jpg
ga je dan ook in de lach schieten?
Shadow0 schreef:Faye: het zal je verbazen, maar het verheldert inderdaad wat. Ik zou beide situaties zelf dus onder de noemer 'uitlachen' plaatsen - maar begrijp nu wel welk verschil je bedoelt.
faye schreef:Shadow0 schreef:Faye: het zal je verbazen, maar het verheldert inderdaad wat. Ik zou beide situaties zelf dus onder de noemer 'uitlachen' plaatsen - maar begrijp nu wel welk verschil je bedoelt.
Tja ik zou het dus niet beide onder de noemer uitlachen plaatsen. Maar dat komt misschien omdat ik over een redelijke dosis zelfspot beschik.
faye schreef:En sommigen hebben geen zelfspot
Ik vind jou bijvoorbeeld zeer spottend en intolerant naar mensen die niet tot in het oneindige positief willen discrimineren en van de islam houden. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Nu maar weer ontopic?