Boerkini

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Boerkini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:34

nou ja, ik vind het heel menselijk als je bij de aanblik van sommige dingen (zoals een boeryama) in de lach schiet. Maar ik begrijp dat ik heeeeeel afwijkend ben Clown

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:36

faye schreef:
nou ja, ik vind het heel menselijk als je bij de aanblik van sommige dingen (zoals een boeryama) in de lach schiet. Maar ik begrijp dat ik heeeeeel afwijkend ben Clown

Ik heb in mijn opvoeding geleerd dat dat niet erg beleefd is en bovendien nogal kinderachtig. 't Is inderdaad maar net wat je van huis uit meekrijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:38

Arme shadow, jij schiet dus nooit in de lach? Ik had al zo het idee dat je geen humor had Haha!

In de lach schieten is dus gelijk uitlachen, maar dat is natuurlijk omdat het hier om een boerkini gaat, dat snap ik best Ach gut

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:40

nu kwam er me net iets binnen waren dragen sommige zusters een hoofddeksel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:41

het doet me nu denken aan het onderschrift van faye.
Ik vind het wel een goed uitvinding hoor, hoe meer keus hoe beter.
doe mij maar een lekkere bikini

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:43

Héé Faye trek je broek eens naar benéé, want die Boerkini staat jou ook wél Muziek! Muziek! Muziek!

Ok ok, ik ben flauw en hou van zingen Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:44

Schimmelig schreef:
Héé Faye trek je broek eens naar benéé, want die Boerkini staat jou ook wél Muziek! Muziek! Muziek!

Ok ok, ik ben flauw en hou van zingen Pling

ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:45

Als je maar niet vals zingt Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:54

faye schreef:
Arme shadow, jij schiet dus nooit in de lach? Ik had al zo het idee dat je geen humor had Haha!

Andere humor Pling Ik lach veel, maar meestal om mijzelf Lachen En nooit omdat ik iemand anders in aparte kleding zie, want dat interesseert me echt helemaal niet.

Citaat:
In de lach schieten is dus gelijk uitlachen, maar dat is natuurlijk omdat het hier om een boerkini gaat, dat snap ik best Ach gut

Maar ik vraag me af hoe 'lachen om' iemand in dit geval nou iets anders is dan 'uitlachen'? Wat is het verschil dan volgens jou?

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:57

faye schreef:
Al wil maar 10% dat, we leven hier in een westerse maatschappij. En als je dat niet bevalt, dan ga je toch lekker in een land wonen waar dit soort idioterie wel normaal is?

*zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:58

De intentie shadow, is dat nou zo moeilijk?

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:00

russel schreef:
Zeker weten dat er zat vrouwen zijn die gered willen worden, ga maar eens in de hulpverlening werken, dan ga je het anders zien. Het is niet alleen die hoofddoek die ze dragen, het gaat veel verder en dieper, met die hoofddoek komt er nl ook nog een hele reeks meer bij. Alles voor de prijs van 1.

Net alsof die hoofddoek en het lichaam bedekt houden alles is en ze daarbij emotioneel geheel vrij zijn, eigen keuzes mogen maken, eigen mening mogen hebben. Alles is gewoon aan banden gelegd. Er schuilt vaak veel leed achter dat alles. Om alleen die lachende moslima met hoofddoekje op straat te zien met haar vriendinnen, is het nl niet die gehele groepering. Die moslima's die wel degelijk onderdrukt worden zijn er helaas in overvloed. Als je hulpverlening hebt gedaan en thuis bent geweest en ziet hoe er met die vrouwen wordt omgegaan, ga je anders denken.

jah er zullen vast wel een paar vrouwen gered willen worden.. Maar denk je dat je daar geen nederlandse vrouwen hebt zitten die een kerel met losse handjes heeft, of die het huis ook niet uitmogen van hun vent?! Die heb je meer dan genoeg.. maar dat is zowel bij de moslima's als de mishandelde nederlandse vrouwen... meer met uitzondering dan regelmaat.. of wou je zeggen dat elke hollandse kerel zijn wijf tegen de muur op slaat??

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:00

Ja, heel moeilijk, dus ik ben erg benieuwd naar je uitleg. Wat is jouw intentie dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:02

Nou speciaal voor shadow dan, uitlachen doe je bewust om iemand belachelijk te maken, in de lach schieten gebeurt onbewust, gewoon omdat je iets grappig vind.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:04

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:06

Faye: het zal je verbazen, maar het verheldert inderdaad wat. Ik zou beide situaties zelf dus onder de noemer 'uitlachen' plaatsen - maar begrijp nu wel welk verschil je bedoelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:08

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:12

ja al kunnen nog zoveel mensen het er mee eens zijn....
eerst dat malle pak voor op de fiets en nu de boerkini
waar gaat het heen in deze wereld?

vroeger had je al dat maffe gedoe niet en leefden we ook in een culturele samenleving en hoorde je niemand over discriminatie enz enz..dat is sinds een paar jaar ineens heel heftig geworden.
stomme dingen zoals toen met zwarte piet....en zo kan ik nog wel even doorgaan
dingen worden te overdreven...en het wordt steeds idioter,maar als je dat durft uit te spreken als nederlander dan discrimineer je Sigaar
ik hou mijn hart vast voor hoe het over 30 jaar is Nagelbijten / Gniffelen
nee hoor!! geef mij de goede oude tijd maar!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:14

Shadow0 schreef:
Faye: het zal je verbazen, maar het verheldert inderdaad wat. Ik zou beide situaties zelf dus onder de noemer 'uitlachen' plaatsen - maar begrijp nu wel welk verschil je bedoelt.

Tja ik zou het dus niet beide onder de noemer uitlachen plaatsen. Maar dat komt misschien omdat ik over een redelijke dosis zelfspot beschik. Knipoog

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:15

faye schreef:
Shadow0 schreef:

Tja ik zou het dus niet beide onder de noemer uitlachen plaatsen. Maar dat komt misschien omdat ik over een redelijke dosis zelfspot beschik. Knipoog

Uh en ook spot voor andere.. faye.. daar ontbreekt het bij jou ook niets aan hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:16

En sommigen hebben geen zelfspot Haha!

Ik vind jou bijvoorbeeld zeer spottend en intolerant naar mensen die niet tot in het oneindige positief willen discrimineren en van de islam houden. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen Knipoog
Nu maar weer ontopic?

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:20

faye schreef:
En sommigen hebben geen zelfspot Haha!

Ik vind jou bijvoorbeeld zeer spottend en intolerant naar mensen die niet tot in het oneindige positief willen discrimineren en van de islam houden. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen Knipoog
Nu maar weer ontopic?

Goh daar sla je wel helemaal de plank mee mis. Want ik heb geen liefde voor de islam hoor! Ik veroordeel deze mensen alleen niet!

Idd maar weer ontopic he!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:20

Geen polonaise dus? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:24

Zing je zo vals dan? Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:25

Ik doe mijn best! Ik heb mijn refreintje trouwens al Go jij! Go jij!