Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle__ schreef:Ik zou het eerder heel netjes noemen dan streng.
Sommige regels komen mij bekend voor, maar andere
zijn in mijn ogen een beetje overdreven. Maar goede
tafelmanier zijn juist positief hoor! Is niets ergs aan
love_nadira schreef:Michelle__ schreef:Ik zou het eerder heel netjes noemen dan streng.
Sommige regels komen mij bekend voor, maar andere
zijn in mijn ogen een beetje overdreven. Maar goede
tafelmanier zijn juist positief hoor! Is niets ergs aan
Mee eens!
marie83 schreef:ik moest vroeger ook altijd opeten wat op mn bord lag, hoelang ik er ook over deed. Nu studeer ik psychologie en blijkt dat dit niet echt gezond is. mensen kennen hierdoor hun eigen verzadigings-gevoel niet meer en eten gewoon standaard een vol bord (vaak te veel) en de kans op eetstoornissen wordt dus wat groter...
katiavl schreef:marie83 schreef:ik moest vroeger ook altijd opeten wat op mn bord lag, hoelang ik er ook over deed. Nu studeer ik psychologie en blijkt dat dit niet echt gezond is. mensen kennen hierdoor hun eigen verzadigings-gevoel niet meer en eten gewoon standaard een vol bord (vaak te veel) en de kans op eetstoornissen wordt dus wat groter...
Interessant !
marie83 schreef:ik moest vroeger ook altijd opeten wat op mn bord lag, hoelang ik er ook over deed. Nu studeer ik psychologie en blijkt dat dit niet echt gezond is. mensen kennen hierdoor hun eigen verzadigings-gevoel niet meer en eten gewoon standaard een vol bord (vaak te veel) en de kans op eetstoornissen wordt dus wat groter...
russel schreef:Groenten en aardappelen worden niet geprakt en gemengd.
Loesje88 schreef:een aantal dingen herken ik wel terug. dingen zoals smakken en boeren aan tafel is gewoon not done, volgens mij in geen enkele familie, pet aan tafel hoort ook niet. maar zonder drinken bij mn eten? nee dat kan ik niet. en er wordt bij mij ook heel veel geprakt.. sorry anders krijg ik het mn strot niet door!