Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:Ylana schreef:
oll
Het kán haast ook niet anders dan dat de kínderen fout zaten! Want in jou ogen doet geen enkele hond iets uit zich zelf.
Ongelooflijk...
dat zeg ik niet.. ik zeg alleen maar dat als de hond ECHT had gebeten het kind wel in het ziekehuis lag en niet met 3 kleine schaamwondjes thuis zit
als een hond echt BIJT dan ben je er veel slechter aan toe dan hier het geval is..
dees_daan schreef:het was dus wel een pitbullachtige, de eigenaar heeft een boete gekregen, en de hond word op zijn kosten afgemaakt..
sunrice schreef:Onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren..Cayenne schreef:De politie heeft de hond in beslag genomen. Een expert zoekt uit of het om een verboden ras gaat. "Als dat zo is, zal de hond worden afgemaakt", aldus een woordvoerster.
Dit vind ik best raar.. als een hond kinderen aanvalt is hij niet te vertrouwen.
Al was het een poedel, dan zou het toch nog verstandiger zijn om hem in te slapen?
Avanti_haf schreef:tja het blijft lastig om honden als deze goed op te voeden en niet vals te laten worden....
Pluttersput schreef:Wat wel zo is, mensen kunnen een pittbull nemen, mits ze er lang over hebben nagedacht, weten waar ze aan beginnen en er ook alles voor over willen hebben om het een ´veilige´ hond te houden.
Pluttersput schreef:Nee, die zijn toch niet helemaal verboden? Volgens mij alleen die zonder een echte stamboom.. Toch?
@ KiWiKo: Idd, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat zou idd heel goed kunnen
Nannes schreef:ik dacht dat pittbul altijd kruising Staf was?
KiWiKo schreef:nee is niet lastig![]()
wat wel lastig is om mensen te overtuigen dat ze toch echt beter een poedel kunnen nemen ipv een pitbull
singasong schreef:Zo zie je maar, ik dacht altijd dat een Pitbull een papierloze Amerikaanse Stafford was!
LimaGentle schreef:en zo je je ook maar weer dat die wet gewoonweg niet bij iedereen duidelijk is...
(niet banketstaaf tegenover jou hoor singasong)