Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barco schreef:faye schreef:Was het onveilig in Spanje en Turkije dan? Of in MArokko? Deze mensen zijn uit economische overwegingen hier naar toe gekomen.
die mensen zijn uit economische redenen door de nederlandse regering gehaald.
chevax schreef:En nee, natuurlijk zit niemand er op te wachten dat zijn buurman een pistool heeft. Maar nogmaals, we generaliseren nu wel heel erg.
russel schreef:chevax schreef:En nee, natuurlijk zit niemand er op te wachten dat zijn buurman een pistool heeft. Maar nogmaals, we generaliseren nu wel heel erg.
We generaliseren juist niet, we hebben het nl over deze groep. En nog maals gevaarlijke mensen? Ach wat is gevaarlijker, die ondergrondse groepjes die in het geheim opereren en dan via een sterke levensovertuiging zieltjes winnen en daarmee bedoel ik de foute arm van de Islam, die zijn pas gevaarlijk. Zo een wilders met zijn carnavals pruik of verdonk die in allerlei satirische programma's met de draak gestoken worden....., zolang dat nog kan is er geen gevaar. We hebben nl geen 1 partijenstelsel, dus zo een wilders komt nooit aan de macht en ondergronds opereert hij niet met een stiekeme achterban. Die mentaliteit is er niet in de Nederlandse samenleving, veel geschreeuw weinig wol, de stille wateren zijn het gevaarlijkst.
faye schreef:Ze zijn al lang genoeg geknuffeld en helaas heeft dit niets opgeleverd. Wil je meedraaien in onze maatschappij, prima. Denk je hier de boel te verzieken of crimineel te worden, grote schop onder je reet en inleveren dat nederlandse paspoort!
faye schreef:En wat is dan de oplossing volgens jou. Concreet?
Klijn schreef:Ik heb niet alles gelezen (gek he als mensen 5 berichten achter elkaar plaatsen..)
faye schreef:Ik heb anders nog geen enkel uitvoerbaar alternatief gezien dat kans van slagen zou kunnen hebben. Misschien je eerst meer verdiepen in de problematiek?
chevax schreef:faye schreef:Ik heb anders nog geen enkel uitvoerbaar alternatief gezien dat kans van slagen zou kunnen hebben. Misschien je eerst meer verdiepen in de problematiek?
Och Faye, ik denk dat ik me ruimschoots in de problematiek heb verdiept. Vandaar dat oplossingen als schoppen etc. in mijn ogen niet zo goed zijn.
russel schreef:superwoman schreef:Idd. De goeie kunnen echt wel een baan krijgen. Ze zullen natuurlijk wel wat last hebben van de invloed van de slechte.
Toch kiest een bedrijf voor de beste werknemer.
Op papier-sollicitatie zal dat soms moeilijker zijn als je achmed heet.
Dus langs gaan en je bewijzen. Een aanbod doen die ze niet kunnen weigeren. what ever.
Nou heeft het nieuwe kabinet bedacht dat niemand meer zonder diploma van school mag, hoe gaan ze dat doen? Dwingen om diploma te halen als ze niet naar school willen of iets willen doen? Of gaan we het programma nog lager maken. Die VMBO nl, dat is toch echt niets? Tegenwoordig zit iedereen die ik maar spreek op het VMBO, kan je daar ook nog voor zakken? Triest hoor.
russel schreef:Heb je daar een probleem mee? Zal je lezen wel bemoeilijken, is ook moeilijk hoor..
Citaat:Per 1 augustus 1999 zijn vbo en mavo samengevoegd tot het vmbo, het voorbereidend middelbaar beroeps onderwijs. Het vmbo kent vier leerwegen: de theoretische, de gemengde, de kaderberoepsgerichte en de basisberoepsgerichte leerweg.