Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Mag ik ff meezeiken, ben gestopt met roken dusssssss
jeanie schreef:Oke kom maar op we gaan even zeiken pfffft
faye schreef:Mag ik ff meezeiken, ben gestopt met roken dusssssss
jeanie schreef:faye schreef:Mag ik ff meezeiken, ben gestopt met roken dusssssss
hmm steektop
Ik maak van moslims geen underdoger wordt geoon vaak respectloos over gesproken.
jeanie schreef:faye schreef:Mag ik ff meezeiken, ben gestopt met roken dusssssss
hmm steektop
Ik maak van moslims geen underdoger wordt geoon vaak respectloos over gesproken.
jeanie schreef:Ik heb hier op bokt dat nooit gelezen lees de berichten van Yousra maar.
jeanie schreef:Ik heb hier op bokt dat nooit gelezen lees de berichten van Yousra maar.
jeanie schreef:Ik ga uit van wat hier op bokt naar elkaar wordt geschreven wil je je direct op een forum met moslims willen mengen.Iets wat best leuk kan zijn dan ga je naar Maroc.nl
jeanie schreef:Ik ga uit van wat hier op bokt naar elkaar wordt geschreven wil je je direct op een forum met moslims willen mengen.Iets wat best leuk kan zijn dan ga je naar Maroc.nl
jeanie schreef:Niemand is underdog er zijn hier alleen weinig moslims die zich kunnen verdedigen.
katiavl schreef:jeanie schreef:Niemand is underdog er zijn hier alleen weinig moslims die zich kunnen verdedigen.
Waarom moet er verdedigd worden, als iemand niet eens is met het offerfeest. Dat is zijn mening toch.
Zie weinig verdedigingsbaar in behalve het is nu eenmaal onze cultuur.
jeanie schreef:Ik heb het niet alleen over dit topic hoor
elmo1 schreef:Van reacties van sommigen hier zou je bang worden, zo weinig respect voor mensen met een ander geloof of andere iedeen.
Sta open voor mensen uit een andere cultuur daar kan je nog wat van leren!
door_ schreef:elmo1 schreef:Van reacties van sommigen hier zou je bang worden, zo weinig respect voor mensen met een ander geloof of andere iedeen.
Ik sta helemaal open voor andere culturen, zo is het in australië gebruikelijk dat je als immigrant onder andere eerst een baan voor jezelf regelt, kan aantonen dat je banden hebt met het land waar je heen emigreert en vloeiend de taal spreekt...
Geweldige cultuur!!
yousra schreef:Nou zoiets moeten ze ook in Nederland regelen, maarja vroeger dacht Nederland alleen maar aan zich zelf, zodat de economie goed ging, ze hebben niet aan de gevolgen gedacht en geen plan opgezet zodat de mensen integreren.
elmo1 schreef:Wat lees je hier toch een hoop onzin zeg.
Net alsof ritueel slachten dieren mishandeling is.
Het is juist een erg humane manier om een dier te doden, al vaker aangehaald in dit topic, doordat met een snede de hals slagader word doorgesneden raakt een dier meteen bewusteloos en voelt niets meer.
Verder zouden alle mensen die vlees eten en in dit topic hun afschuw uitspreken hun hand in eigen boezem mogen steken, want hoe dik zijn de rijen voor de kassa als er kerst word gevierd of met pasen?
Iedereen wil een lekker lapje op de gourmet of een kalkoen in de oven.
Wij zien niet hoe het dier is geslacht, het ligt immers op een mooi wit cellofaantje in de winkel.
Wij waren er niet toen die dieren vet gemest werden, in te kleine hokken of wat dan ook en vergast, geelektrocuteerd of verdoofd werden.
Of waar denken jullie dat dat allemaal vandaan komt.
Is dat humaan? vast niet maar dat zien we niet dus dan is het niet zo erg.
Ik ben iets ouder en kan me nog herinneren dat vroeger veel mensen thuis een varken hadden dat werd voor de kerst thuis geslacht nadat het een jaar lang lekker verwend was, in een ruim hok zat en mocht grazen in het weiland.
Die varkens waren beter af dan het gemiddelde varken wat nu in Nederland word geboren, die zien het daglicht nooit!
Uiteindelijk draait het maar om 1 ding Respect voor zowel mens als dier, wat voor overtuiging men ook heeft.
Wij leven in een democratisch land, gelukkig en daar hebben onze voorouders voor gevochten , ook moslims zijn hier gesneuveld voor onze vrijheid, bij velen wellicht onbekend.
Van reacties van sommigen hier zou je bang worden, zo weinig respect voor mensen met een ander geloof of andere iedeen.