Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:dat was een toch nog onverwachte val eigenlijk, maar het ging hoe dan ook snel.
En qua begraven; zijn leven is weg, hij heeft geboet voor zijn misdaden (niet dat dat ooit kan maar je snapt em) dus nu kan zijn lijk gewoon normaal weggedaan worden.
Danielle_1 schreef:En?overtuigd?
Ik weet ff niet wie het zei,over die dubbelgangers.
Maar hij had er aardig wat he?
Danielle_1 schreef:En?overtuigd?
yousra schreef:Danielle_1 schreef:En?overtuigd?
Ik ben nog niet helemaal overtuigd, want het staat algemeen bekend dat hij dubbelgangers had.
Amerika kan ook iets voor de wereld achterhouden, dat ze gewoon iets anders met hem gaan doen ofzo.
Klinkt best achterdochtig, maar je weet het maar nooit met die Amerikanen.
yousra schreef:delerium schreef:dat was een toch nog onverwachte val eigenlijk, maar het ging hoe dan ook snel.
En qua begraven; zijn leven is weg, hij heeft geboet voor zijn misdaden (niet dat dat ooit kan maar je snapt em) dus nu kan zijn lijk gewoon normaal weggedaan worden.
Ja dat vind ik ook, het blijft wel een mens, dus die moeten ook gewoon normaal begraven worden.
ShirleyA schreef:Met zulk slecht beeld kan je niet zeggen of hij t zelf was of niet. Ik hoop allen dat hij heel bang was!
Vrees van niet want hij leek onbewogen.
Anique_Vaandrig schreef:Ik kan trouwens de beelden van rtl en nu.nl niet zien
flyinglady schreef:Hebben ze eindelijk het filmpje gezien.
Gaan ze weer twijfelen of dat hij het echt is.![]()
Ik denk niet dat er een dubbelganger is die zich hiervoor leent.![]()
Of je moet wel heel veel van je werk houden.
bloempje1 schreef:ShirleyA schreef:Met zulk slecht beeld kan je niet zeggen of hij t zelf was of niet. Ik hoop allen dat hij heel bang was!
Vrees van niet want hij leek onbewogen.
In de kranten en op tv zeide ze dat hij heel erg cool bleef.
En geen krimp omgaf,maar jah wat wil je.Hij kon immers ook duizende mensen vermoorde
zonder een krimp te geven
Quellian schreef:Nou, ik heb het filmpje bekeken. Mooie dood, zou ik zó voor tekenen!
Veel te soft voor zo'n barbaar!
Quellian schreef:Nou, ik heb het filmpje bekeken. Mooie dood, zou ik zó voor tekenen!
Veel te soft voor zo'n barbaar!
yousra schreef:Niet echt eerbiedig, maar gewoon een normaal grafsteen etc.
Niet een hele ceremonie ofzo.
Daar was hij te slecht voor.
Ik ben benieuwd wat ze nu met zijn lijk gaan doen.
ShirleyA schreef:Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat t m iets zou doen. Hij gaf idd niet om een mensen leven meer of minder.
yousra schreef:flyinglady schreef:
Waar maak je je druk om, als wij twijfelen of het echt is, dan twijfelen we ook.
Is jouw probleem toch niet.
bloempje1 schreef:Alhoewel voordat hij opgehangen werd ofso had hij nog even tegengetribbelt,ze hadden toen maar snel zn handjes vastgebonden achter zn rug..
ShirleyA schreef:flyinglady schreef:Hebben ze eindelijk het filmpje gezien.
Ik denk dat er heel veel v zijn aanhangers zich met liefde zouden laten lenen om hun 'held' te helpen. Doen ze dat niet vaak: de bom er in en zelf mee, kijk naar die idioten die in t twintouwers vlogen die visten heel goed dat t ook hun dood werd maar ze waren zo bezeten dat ze daar niet om gaven.
Nee ik denk dat een stand-in geen problem zou geven te vinden.
Quellian schreef:bloempje1 schreef:Alhoewel voordat hij opgehangen werd ofso had hij nog even tegengetribbelt,ze hadden toen maar snel zn handjes vastgebonden achter zn rug..
Náh, dan had ik dus mooi de eer aan mezelf gehouden en vol van zekerheid op dat luik gaan staan!
Echt niet dat ik me zo zou laten kennen