Met daderprofiel bedoel ik voornamelijk wat plaatselijk bekend is over deze man, geen geruchten maar gewoon feiten. Verder ga ik er niet op in, dat lijkt me niet verstandig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:'Herrieschopper'
Het Dagblad van het Noorden meldt dat Henk van D. in zijn woonplaats bekend staat als 'de bonte hond'. Hij zorgde tot ergernis van zijn buren voor veel geluidsoverlast.
Een voormalige 24-jarige buurman van Van D. is hierover bijzonder duidelijk: ''Die Van D. is een echte herrieschopper. Wij wonen hier al 23 jaar. Dat ging altijd goed, totdat Van D. naast ons kwam wonen. Na tussenkomst van de politie is hij een half jaar geleden opgekrast. Hij heeft in het verleden mijn vader en moeder bedreigd. Ik ben ook vaak genoeg door hem geïntimideerd. Van D. is een type dat in het veld moet wonen; zonder buren. Wat hij voor zijn brood doet? Hij staat af en toe op de markt met een schoenenkraam en hij brengt kranten rond.''
Van D. woont volgens inwoners uit Nieuw-Buinen nog maar een paar maanden in zijn huidige woning. De man leefde er met een vrouw. Zij heeft een klein kind uit een eerder huwelijk. De verdachte heeft zelf een zoon en dochter.
macholeostar schreef:de politie heeft bekent gemaakt dat ze aangereden was maar de fiets lag een kilometer terug dus moest ze mee sijn gesleurt
Es79 schreef:Daar spreekt niemand meer van nee, maar het zou kunnen toch?
Sundancer schreef:DVHN moest daar natuurlijk direct weer op inspringen. Nog ff en de DVHN heeft hem al veroordeeld. Als iemand een herrieschopper is wil nog niet zeggen dat die iemand vermoord.