Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:alleen laarzen zijn weer een ramp
nickyu schreef:pubelia je bent vrij kort dus ik vermoed een 46 ?katiavl schreef:topic loopt goed![]()
Ik ben lekker gaan shoppen en disco shoes gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
Schoenen i love it die passen altijd wel
ja ongelofelijk he
twijfelde nog wel of ik m wel of niet zou starten
(de zend knop drukken heeft een klein uurtje geduurt)
alleen laarzen zijn weer een ramp
pearl_tje schreef:Damper hoe ziet jou dag qua eten er dan nu uit?
pearl_tje schreef:Soms heb ik alleen het gevoel hoe meer ik eet hoe zwaarder ik word.
pearl_tje schreef:Wat ik eet:
13-00 twee sneden brood met een boilon.
En s avonds iets te eten.
pearl_tje schreef:Soms heb ik alleen het gevoel hoe meer ik eet hoe zwaarder ik word.
Machie schreef:Ik ken het. Heb s morgens ook moeite met eten. Pas als ik een uur wakker ben krijg ik iets naar binnen. Ik eet dus tegenwoordig in de trein 2 broodjes.
Mijn lichaam wil s avonds om 22.00 ook altijd weer eten. Ik doe dan erg mn best dat gevoel tegen te gaan. Alleen soms eet ik dan 2 of 4 van die wasa light dingen met kaas omdat ik anders mega buikpijn krijg. Mijn ritme is ook vrij apart. Sta eigenlijk nooit voor 9 uur op... Hoef tochniet eerder naar school
pearl_tje schreef:Ik weet het.. Maar het gemene is ik val hier niet om af. GRRRR
Machie schreef:pearl_tje schreef:Ik weet het.. Maar het gemene is ik val hier niet om af. GRRRR
nee, omdat je te weinig eet. Je verbranding help je niet op gang. Je moet juist regelmatig genoeg eten om je verbranding goed op gang te helpen. Anders slaat je lichaam alles alleen maar op en word je moe, lusteloos en heb je weinig energie. Dus goed eten en bewegen. Volgensmij is dat het aller belangrijkste!