Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Treinen zonder vertraging heb ik afgelopen week nog niet meegemaakt, maar ik woon in gouda en we hebben hier het meeste voordeel van heel nederland dus ik mag niet klagen.. Kan nu 4x per uur naar utrecht (vanaf goverwelle, klein stationnetje) per uur. Dat was eerst 1x rechtstreeks en 1x met veel wachttijd!
Shadow0 schreef:Ik heb trouwens de nieuwe dienstregeling wat verder bekeken, en ik ben wel blij dat ik nu in Utrecht woon. Als ik nog in Enschede had gewoond had ik echt stevig gebaald... Ik reis namelijk regelmatig op en neer naar Breda, en dat was al geen succes met een reistijd van 2:23u (en daar komen de bussen nog bij) maar dat is nu nog 35 minuten meer!! En die 35 minuten breng je geheel door op koude en tochtige perrons, wachtend op je aansluiting...
Zelfs ik, toch echt voorstander van de trein, raak mijn motivatie dan wel erg kwijt.
Cassi schreef:
Ik ga maandag maar weer eens een poging wagen om naar school te komen..hopelijk loopt het allemaal gunstig want ik heb weer tentamen!
hns schreef:Ze gaan de nieuwe dienstregeling aanpakken omdat ze al meer dan 2000 klachten binnen hebben gekregen.
Het blijkt dat er zelfs meer mensen last hebben van de nieuwe dienstregeling maar die hebben zich althans nog niet gemeld.
Hoorde het net in de radio...
Shadow0 schreef:NSwww.ns.nl -> Service -> Klantenservice
En je kunt geld terug vragen voor elke keer dat je een half uur vertraging hebt. Formulieren kun je halen bij het loket.
(Wist je trouwens dat er vroeger een rechtstreekse trein was van Vlissingen naar Zwolle? Hoefde je helemaal niet meer over te stappen!)
steeffie schreef:Met je OV krijg je 2,27 terug