Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juud87 schreef:ik vind dat ze zich aan moeten passen, gebruiken en geloofdingen mogen ze best houden, mits het acceptabel is.
burka's vind ik not-done, net als buitenlands praten in de winkels etc.
ik zal me ook moeten aanpassen als ik ga verhuizen. waar dan ook heen.
Siria schreef:neem nou dat idee om voor ik dacht het suikerfeest ofzo in ieder geval een islamitisch feest een dag vrij te geven ipv ik meen 2de pinksterdag ofzo, dat vond ik wel een goed idee, alleen een heleboel nederlanders waren ertegen en toen ging het dus weer niet door, jammer
Lusitana schreef:Oh help, laat ik aub niet te politiek gericht gaan zwammen, want daar ben ik niet goed in
Siria schreef:ik heb voor de middelste oplossing gekozen, maar vind zelf ook wel dat nederlanders buitenlanders moeten accepteren, in ieder geval wel de mensen die zich gewoon normaal sociaal gedragen zeg maar
neem nou dat idee om voor ik dacht het suikerfeest ofzo in ieder geval een islamitisch feest een dag vrij te geven ipv ik meen 2de pinksterdag ofzo, dat vond ik wel een goed idee, alleen een heleboel nederlanders waren ertegen en toen ging het dus weer niet door, jammer
Schimmelig schreef:Haten is wel een heel zwaar woord zeg, poeh
Ronnie26 schreef:Schimmelig schreef:Haten is wel een heel zwaar woord zeg, poeh
Ja nja haten, zo bedoel ik het niet..
Snoevie schreef:mijn vader heeft overigens niet teruggescholden,maar vind jij dan maar dat hij moet toekijken hoe hij bespuugd en uitgescholden word?
Citaat:*edit: ik bedoel het ook niet rot,het is alleen zuur als ze wel vanalles tegen jou mogen roepen,en jij mag dan niks terugzeggen anders is het discriminatie
Ronnie26 schreef:Schimmelig: Nou waar ik 'niet zo prettig'mee om kan gaan
dat zijn dus ook echt, turken, marrokanen en in die richting.
Omdat ik vind dat veel van hun rare gewoontes hebben en denken
alles te kunnen doen hier in NL. En ik vind dat dat dus niet zo
werkt. Want zeg nou zelf.. 9 van 10 keer is het er wel zo een
die wat flikt. Ik zeg niet dat nederlanders zo braaf zijn.. natuurlijk zijn er wel gekken. Maar als je in een ander land
woond. Dan moet je respect hebben voor de mensen hier, en je aan de
regels houden. Ze moeten al blij zijn dát ze hier alleen al mogen wonen.
Schimmelig schreef:Ronnie26 schreef:Schimmelig: Nou waar ik 'niet zo prettig'mee om kan gaan
dat zijn dus ook echt, turken, marrokanen en in die richting.
Omdat ik vind dat veel van hun rare gewoontes hebben en denken
alles te kunnen doen hier in NL. En ik vind dat dat dus niet zo
werkt. Want zeg nou zelf.. 9 van 10 keer is het er wel zo een
die wat flikt. Ik zeg niet dat nederlanders zo braaf zijn.. natuurlijk zijn er wel gekken. Maar als je in een ander land
woond. Dan moet je respect hebben voor de mensen hier, en je aan de
regels houden. Ze moeten al blij zijn dát ze hier alleen al mogen wonen.