Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Heb je dan echt niks gelezen van de vorige pagina's??????
Wel een speciaal oog, maar geen lees oog???
Cer schreef:als we zo gaan beginnen ga ik niet verder in deze discussie...
Ik wil best sex schrijven, zit ik helemaal niet mee, maar soms werkt de boktsensuur niet helemaal mee. Ik weet niet welke woorden precies aangepast worden, iig wel vloekwoorden..
Vandaar dat ik het zo schreef...
(sjeeeesover idiote theorieen gesproken zeg)
Ik meen dat er meerdere mensen waren die aanmerkingen hadden op sex op tv, als ik zin heb zal ik het allemaal gaan quoten..
En inderdaad MTV, TMF en wat (??) reclames, dat heb je goed gezien, daar gaat het om. Maar dat is blijkbaar volgens jouw niet erg genoeg, wat dan wel? 12 uur per dag sex op tv en radio?
Maarre, ik vind het wel goed zo
Jammer dat de functie 'bekijk berichten gebruiker' oid het niet meer doet, had je kunnen zien dat ik de TS niet ben..
Cer schreef:En inderdaad MTV, TMF en wat (??) reclames, dat heb je goed gezien, daar gaat het om. Maar dat is blijkbaar volgens jouw niet erg genoeg, wat dan wel? 12 uur per dag sex op tv en radio?
Bas232 schreef:12 uur is wel veel hoor, wanneer moet ik dan slapen?
Gun deze arme jongen ook wat rust
urselin schreef:Bas232 schreef:12 uur is wel veel hoor, wanneer moet ik dan slapen?
Gun deze arme jongen ook wat rust
Je hebt dan toch die andere 12 uur om bij te komen.
Pauline schreef:En al die reclames, al die blote vrouwen, ik hoef dat ook niet zo nodig, eigenlijk. Al-les wordt verkocht met blote vrouwen de kerels die daarom een telefoon kopen zijn echt zeldzaam naiefJe krijgt dat vrouwtje er namelijk neit bij...
Bas232 schreef:Met andere woorden, je maakt je druk over MTV, TMF en wat zeer laat uigezonden reklames.
Is dat alles?
O help, de wereld vergaat want Cer kijkt per ongeluk na 10 uur en naar de verkeerde zenders![]()
Citaat:sex op de radio....komen dan eindelijk de hoorspelen weer terug
Bas232 schreef:Leuk Cer, nu is het ineens weer Radio......
Wie is er hier nu aan het draaien?
Citaat:Trouwens 538 en CAZ zijn commercielen, er zijn toch genoeg andere stations die ook goede muziek en die rommel niet hebben?
Zet je toch fijn een andere op?
Je moet niet naar die luisteren.
Citaat:Wat aangaande mijn replies op je posts, ja sorry hoor, maar je geeft mij een geweldige inspiratie om te reageren![]()
Citaat:Bovendien wil ik nog steeds weten welke programma's bloot uitzenden waar jij zoveel problemen mee hebt, nog altijd geen data, tijden en programma-namen.....
Yvonniej schreef:maar welke bokker is nou de TS?
rommie schreef:Yvonniej schreef:maar welke bokker is nou de TS?
Volgens mij weten we dat nog steeds niet