Ouders doodgebeten baby niet vervolgd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Spooky_

Re: Ouders doodgebeten baby niet vervolgd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:54

@ Desiree: Dorien voor jou, krijgt geen waas voor haar ogen, zeg alleen dat IK het feit dat jij zegt dat het mogelijk is dat deze mensen hun kindje zelf wat aan hebben gedaan echt onmenselijk vind...

Hiermee insinueer je namelijk wel wat, en dit is onterecht.

Wat heeft het voor zin dit te gaan roepen? Wat vind jij hier het nut van? Ik kan daar namelijk met mn kop niet bij.

Deze mensen hebben hun kindje verloren en er is bewezen dat de hond het heeft gedaan, zieke verhalen verzinnen over wat er ook aan de hand had kunnen zijn vind ik dus buitengewoon belachelijk!

@ escadron: precies wat ik dus ook bedoelde te zeggen..... iedereen gaat maar in het wilde weg van alles lopen verzinnen, terwijl ze niet eens meer stilstaan bij de ouders en wat voor verdriet die mensen moeten hebben....
Laatst bijgewerkt door _Spooky_ op 16-06-06 14:59, in het totaal 3 keer bewerkt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:55

Desiree, je kan wel zeggen dat je geen stemming wilde maken, maar door op deze manier het verhaal te presenteren deed je het wel.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:57

Maar hoe bewijs je in godsnaam dan dat die hond het zelf heeft gedaan? Niemand heeft immers wat gezien of gehoord, zeggen ze.

Onzorgvuldigheid is de ouders m.i. zeker wel te verwijten, maar ze leven immers zelf met de gevolgen nu.

Malkesta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:57

Er is onderzoek geweest door de politie en daaruit is gekomen dat de ouders geen schuld hebben. Dat moet voldoende zeggen.....

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:58

@ Wendy: hoe denk je dat moordzaken zonder getuigen worden uitgezocht??? Lang leve rechercheurs....

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:59

escadron schreef:
Er is onderzoek geweest door de politie en daaruit is gekomen dat de ouders geen schuld hebben. Dat moet voldoende zeggen.....

Dat zegt niks, ik mag toch wel een kritische vraag stellen? Ik vraag me gewoon af hoe je zoiets bewijst

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:59

Karl66 schreef:
Desiree, je kan wel zeggen dat je geen stemming wilde maken, maar door op deze manier het verhaal te presenteren deed je het wel.

Het is maar net wat je er in wilt lezen he?

Malkesta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:01

Die mensen moeten er mee leren leven , is dat dan geen straf genoeg.....Hoe ze dat bewijzen geen idee maar de politie weet het blijbaar wel hoe het moet.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:03

door_ schreef:
@ Desiree: Dorien voor jou, krijgt geen waas voor haar ogen, zeg alleen dat IK het feit dat jij
zegt dat het mogelijk is

dat deze mensen hun kindje zelf wat aan hebben gedaan echt onmenselijk vind...

Hiermee insinueer je namelijk wel wat, en dit is onterecht.

Wat heeft het voor zin dit te gaan roepen? Wat vind jij hier het nut van? Ik kan daar namelijk met mn kop niet bij.

Deze mensen hebben hun kindje verloren en er is bewezen dat de hond het heeft gedaan, zieke verhalen verzinnen over wat er ook aan de hand had kunnen zijn vind ik dus buitengewoon belachelijk!

@ escadron: precies wat ik dus ook bedoelde te zeggen..... iedereen gaat maar in het wilde weg van alles lopen verzinnen, terwijl ze niet eens meer stilstaan bij de ouders en wat voor verdriet die mensen moeten hebben....

NOGmaals, het is net mijn bedoeling om stemming te maken. Ik weet nog altijd niet wat er gebeurd is. Dus trek ik geen conclusies. Ik geef alleen de mogelijkheden. Jij zegt dat het onmenselijk is, dat ik het mogelijk acht dat die mensen hun kind iets aangedaan zouden hebben. Welcome to the world! De mogelijkheid IS er. Het gebeurt echt! En ja, dat is onmenselijk. MAar er gebeuren veel onmenselijke dngen.

Verder, jullie vertrouwen blind op het onderzoek van de politie. MAar ik denk dat het in veel gevallen onmogelijk is om echt helemaal na te gaan wat er werkelijk gebeurd is. Ga maar eens na wat het percentage is van opgeloste criminele zaken. Bitter en bitter laag.

Maar nogmaals, ik weet niet wat er gebeurd is. Ik heb dus ook geen oordeel.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 16-06-06 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:04

Nee Wendy, dat heeft te maken met de manier waarop de feiten door Desiree gepresenteerd worden.

Eerst een aantal zaken noemen van kinderen die door de ouders vermoord werden, daarna noemen dat de hond nooit boven kwam en dat de ouders niks gehoord hebben, oh ja en de hond en de baby kunnen niet vertellen wat er gebeurd is.

En dat allemaal onder het motto "over een hond mag niks slechts gezegd worden", dan liever de ouders nog wat verder de grond in trappen.

Ik heb hier maar één woord voor: Walgelijk

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:05

Nee karl, dan zie ik meer wat je er echt in WILT lezen. WAnt kennelijk lees je andere uitspraken van mij helemaal niet.

Malkesta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:10

Desiree: het is zo duidelijk dat jij geen kinderen heb, niet te geloven dat jij DIT soort dingen zegt!! Vind het ook walgelijk en vooral schandalig!!!!!!!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:21

Ik ben hier gewoon objectief. DAt zijn jullie niet. Is het dan onmogelijk dat ouders objectief zijn?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:25

Desiree noemt gewoon dingen op die zijn gebeurt, wat aangeeft dat je in zo'n geval niks kunt uitsluiten. Voor mij zijn de ouders in ieder geval niet onschuldig, zij hebben er immers voor gezorgd dat deze situatie heeft kunnen ontstaan.

Maar goed, ik heb ook geen kinderen, zie ook niet altijd het goede in de mens, dus ik zal er ook wel niet over kunnen oordelen.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:28

Wendy schreef:
Desiree noemt gewoon dingen op die zijn gebeurt, wat aangeeft dat je in zo'n geval niks kunt uitsluiten. Voor mij zijn de ouders in ieder geval niet onschuldig, zij hebben er immers voor gezorgd dat deze situatie heeft kunnen ontstaan.

Maar goed, ik heb ook geen kinderen, zie ook niet altijd het goede in de mens, dus ik zal er ook wel niet over kunnen oordelen.

Ik zie dus ook niet altijd het goede in de mens. Of dat nou ouders zijn of niet. HEt gaat nu in dit verhaal mij even niet meer om de hond. De ouders zijn onschuldig omdat hun schuld niet bewezen is. Zo gaat dat bij de wet. MAar we weten dat er mensen zijn die vrijuit gaan terwijl ze schuldig zijn. Ik zeg niet dat de ouders schuldig zijn. MAar het zou kunnen! Ik ken de mensen niet, kan niet over hun oordelen. MAar zelfs al kende ikze.... het zijn mensen. En mensen zijn onvoorspelbaar. JE kunt ze niet in het hoofd kijken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:33

Sommige mensen willen nu eenmaal niet accepteren dat er ook honden met een slecht karakter/gedrag bestaan. Die trappen liever mensen na die op dit moment door een hel gaan. Deze mensen moet eerst zelf iets gebeuren en de hele wereld met dit soort insinuaties over zich heen krijgen.

Malkesta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:34

Desiree Ik ga niet verder op jou in......Jij kwetst opzettelijk mensen door zulke dingen te verkondigen, dat is niet objectief, dat is triest. Dat jij bij zo een discussie die zin van de hond heb staan, dat is al een blijk van geen respect. En als je nog twijfeld over die mensen bel ze dan even op, zullen ze leuk vinden..........Laat het gewoon zo want het is al triest zat zonder dat jij olie op het vuur gooit vind je niet....SLOTJE!!!!!!

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:48

ik vind deze discussie niet meer een discussie.. niemand zegt hier dat ze zeker weten dat de mensen het opzettelijk gedaan hebben.. maar ik denk dat iedereen met gezond verstand hier helemaal niet over na wil denken.. ook ik niet!
het is verschikkelijk alleen de gedachte al, nu hoor ik dat de politie wel een onderzoek heeft ingesteld en alles heeft uitgezocht en heeft bewezen dat de hond de deur heeft open gemmakt en die baby heeft vermoord!
Waarom dan deze discussie? de hond heeft het gedaan.. klaar... dat zegt de politie.. ik doe hier niet meer aan mee.. anders denken jullie ook nog dat IK de ouders beschuldig van opzettelijk de hond het kind laten verscheuren.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:46

Gezien de recente 'hype' van familiedrama's is het naar mijn idee niet zo vreemd om er niet direct vanuit te gaan dat de hond de schuldige is.

En dat staat geheel los van het feit of iemand al dan niet een hondenliefhebber is. Het blijft namelijk een raar verhaal. Maar daarom niet minder droevig.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:48

Inderdaad, want dat doen ze snel hier. Ze leggen gewoon precies de woorden in je mond die ze willen. Ik vind het erg jammer dat mijn liefde voor honden hier iedere keer tegen mij gebruikt wordt. Ik vraag me af of mensen mijn reacties beter hadden kunnen relativeren indien die liefde voor honden hen onbekend was.
.

Binckydenice

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:51

Mijn hondje is mijn vriendje en niet mijn hondje, het is een maatje die altijd alles wil doen en niet zeurt en altijd vrolijk is Mijn hond is en blijft een hiond maar ik waardeer hem verschrikkelijk.

Het is niet de schuld van de hond, het was instinct mensen.

Binckydenice

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:52

escadron schreef:
Desiree Ik ga niet verder op jou in......Jij kwetst opzettelijk mensen door zulke dingen te verkondigen, dat is niet objectief, dat is triest. Dat jij bij zo een discussie die zin van de hond heb staan, dat is al een blijk van geen respect. En als je nog twijfeld over die mensen bel ze dan even op, zullen ze leuk vinden..........Laat het gewoon zo want het is al triest zat zonder dat jij olie op het vuur gooit vind je niet....SLOTJE!!!!!!

Op die van jou ook aub, want jij bent net zo kwetsend tegen andere mensen terwijl die alleen maar voor hun eigen mening uit komen.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:53

Desiree schreef:
Inderdaad, want dat doen ze snel hier. Ze leggen gewoon precies de woorden in je mond die ze willen. Ik vind het erg jammer dat mijn liefde voor honden hier iedere keer tegen mij gebruikt wordt. Ik vraag me af of mensen mijn reacties beter hadden kunnen relativeren indien die liefde voor honden hen onbekend was.
.

Hm, ik denk dat het nog beter is als je kinderen zou hebben, al dan niet geadopteerd, ivm inlevingsvermogen

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:55

Bedoel je dat mijn mening eerder gerespecteerd zou worden indien ik kinderen had? Dat zou erg triest zijn. Ik denk dat mensen mij beschuldigen van gebrek aan inlevingsvermogen omdat ik van honden hou. Ik denk dat het andersom is: zij kunnen geen respect opbrengen omdat ik geen kinderen heb, of juist omdat ze zelf kinderen hebben kunnen ze mijn mening niet respecteren.

Grote_Beer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:57

Zo zeg, dat gaat weer lekker hier!
Het draait wederom uit op een nare discussie waarin volop verwijten over en weer worden geslingerd en waarbij de uitspraken van mensen af en toe behoorlijk worden verdraaid. Zoals Jentel ook al aangaf heeft hier niemand beweerd dat de ouders het zelf hebben gedaan. Er is alleen beweerd dat er in deze maatschappij helaas af en toe zulke nare dingen gebeuren, dat zoiets nooit is uitgesloten. En dat is dan ook precies de reden waarom de politie deze zaak heeft onderzocht.
Dat de politie in dergelijke onderzoeken ook wel eens fouten maakt is ook een feit, maar niet iets waar je vanuit hoeft te gaan.
Ik ga er dus vanuit dat het is gegaan zoals de politie heeft gezegd. Ook al is het in principe mogelijk dat het toch net even anders is gegaan, dan gaan wij daar waarschijnlijk toch nooit achter komen.
Het lijkt me onzinnig om hierover ruzie te gaan zitten maken. De gebeurtenis is al triest genoeg.