Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
escadron schreef:Er is onderzoek geweest door de politie en daaruit is gekomen dat de ouders geen schuld hebben. Dat moet voldoende zeggen.....
Karl66 schreef:Desiree, je kan wel zeggen dat je geen stemming wilde maken, maar door op deze manier het verhaal te presenteren deed je het wel.
door_ schreef:@ Desiree: Dorien voor jou, krijgt geen waas voor haar ogen, zeg alleen dat IK het feit dat jij
zegt dat het mogelijk is
dat deze mensen hun kindje zelf wat aan hebben gedaan echt onmenselijk vind...
Hiermee insinueer je namelijk wel wat, en dit is onterecht.
Wat heeft het voor zin dit te gaan roepen? Wat vind jij hier het nut van? Ik kan daar namelijk met mn kop niet bij.
Deze mensen hebben hun kindje verloren en er is bewezen dat de hond het heeft gedaan, zieke verhalen verzinnen over wat er ook aan de hand had kunnen zijn vind ik dus buitengewoon belachelijk!
@ escadron: precies wat ik dus ook bedoelde te zeggen..... iedereen gaat maar in het wilde weg van alles lopen verzinnen, terwijl ze niet eens meer stilstaan bij de ouders en wat voor verdriet die mensen moeten hebben....
Wendy schreef:Desiree noemt gewoon dingen op die zijn gebeurt, wat aangeeft dat je in zo'n geval niks kunt uitsluiten. Voor mij zijn de ouders in ieder geval niet onschuldig, zij hebben er immers voor gezorgd dat deze situatie heeft kunnen ontstaan.
Maar goed, ik heb ook geen kinderen, zie ook niet altijd het goede in de mens, dus ik zal er ook wel niet over kunnen oordelen.
escadron schreef:Desiree Ik ga niet verder op jou in......Jij kwetst opzettelijk mensen door zulke dingen te verkondigen, dat is niet objectief, dat is triest. Dat jij bij zo een discussie die zin van de hond heb staan, dat is al een blijk van geen respect. En als je nog twijfeld over die mensen bel ze dan even op, zullen ze leuk vinden..........Laat het gewoon zo want het is al triest zat zonder dat jij olie op het vuur gooit vind je niet....SLOTJE!!!!!!
Desiree schreef:Inderdaad, want dat doen ze snel hier. Ze leggen gewoon precies de woorden in je mond die ze willen. Ik vind het erg jammer dat mijn liefde voor honden hier iedere keer tegen mij gebruikt wordt. Ik vraag me af of mensen mijn reacties beter hadden kunnen relativeren indien die liefde voor honden hen onbekend was.
.