hicky schreef:Que moet jij niet werken?
Ben bezig, ben bezig...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hicky schreef:Que moet jij niet werken?
door_ schreef:Okay mensen, ik heb even nagedacht volgens de theorie van een aantal mensen hier, en ik begrijp dat ik dus straks als de baby er is de baby op de grond moet laten slapen en de katten in het ledikant om te voorkomen dat ze jaloers worden?
Want ja, stel dat ze vinden dat het ledikant beter ligt en de baby dus uit de weg geruimd moet worden omdat het ledikant dan leeg is?
Quellian schreef:Ben bezig, ben bezig...
Citaat:
ponyzotje schreef:
honden opvoeden is de sleutel... je kan ze verplaatsen in de rangorde maar je moet het juist doen...
ik vraag me af op welke mensen jij het hebt
imaudy schreef:Welshcobfan, het is toch best aardig van de hond dat je broer nog bij hem in huis mag wonen?? Volgens mij staan ze dan ongeveer gelijk in rangorde.
Citaat:
Welscobfan schreef:precies en de baby vooral straffen als het toch in de buurt van het ledikant komt want stel je voor dat de baby hoger in de rangorde komt dan de hond!
door_ schreef:Maar volgens sommigen hier is de baby een puppy, en dus kleiner en ondergeschikt aan de hond....![]()
En... op welke mensen heb ik wat?
door_ schreef:Citaat:
Welscobfan schreef:
precies en de baby vooral straffen als het toch in de buurt van het ledikant komt want stel je voor dat de baby hoger in de rangorde komt dan de hond!
Dat vechten ze zelf wel uit, en wie dr wint, was het sterkste en heeft dus recht op de ledikant, zo hoort het ook!
Tja... als de baby t niet red, is dat dus niet de schuld van de hond maar die van de baby.....
Welshcobfan schreef:Als mijn kat op mijn stoel zit, dan moet ie maar oprotten: ik ben de baas, ik bepaal wat er gebeurd en niet de dieren! als hij me een klauw geeft omdat hij moet oprotten kan die een trap na krijgen. Gebeurt in de dierenwereld ook. Ik haat mensen die hun hond zien als gelijkwaardig aan de mens, want dat mag en kan niet! Daar komen gevaarlijke praktijken van.
Welshcobfan schreef:Als mijn kat op mijn stoel zit, dan moet ie maar oprotten: ik ben de baas, ik bepaal wat er gebeurd en niet de dieren! als hij me een klauw geeft omdat hij moet oprotten kan die een trap na krijgen. Gebeurt in de dierenwereld ook. Ik haat mensen die hun hond zien als gelijkwaardig aan de mens, want dat mag en kan niet! Daar komen gevaarlijke praktijken van.
Welshcobfan schreef:imaudy schreef:Welshcobfan, het is toch best aardig van de hond dat je broer nog bij hem in huis mag wonen?? Volgens mij staan ze dan ongeveer gelijk in rangorde.nee de hond staat net ietsie hoger in de rangorde, omdat de hond bepaald waar mijn broer mag zitten. Hij wou eerst niet dat de honden op de schtijdure lerenbank zaten, maar zijn vriendin (en de eigenaresse van die beesten) vond dat zielig dus hond op de bank. Wij moesten laatst heel krap zitten omdat de hond zonodig de halve bank in beslag moest nemen... tja sommige mensen zijn gewoon echt té naief.
door_ schreef:@ Pubelia: FOUT!
Het kind staat boven de hond!!!! Absoluut niet andersom, want dan mag de hond dus alles met de baby doen want die is toch ondergeschikt!
Het kind moet op latere leeftijd wel snappen dat hij respect voor de hond hoort te hebben en hem dus niet mag pesten, maar een acht dagen oude baby, staat bij mij BOVEN de hond....