eknein schreef:Over een paar minuten zullen we het weten..
Inderdaad ...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eknein schreef:Over een paar minuten zullen we het weten..
LiNDz schreef:Vandaag.. op 6-6-6 is mn pony overleden......
eknein schreef:Ik ben er ook absoluut niet bang voor dat de wereld vergaat annemarie. Maar ik hoop niet dat er ergens over een half uur een aanslag word gepleegd.
hehe ben niet zo bijglovig ofzo... ik moet altijd alles eerst zien voordat ik het gloof Citaat:
Nja , de wereld zal ook niet vergaan hoor.
Maar deze dag zou voor terroristen gewoon een mooi moment zijn
CC01 schreef:Ik wil ook niet gaan muggenziften , maar als er een aanslag gebeurt , gaat dat waarschijnlijk ons land pas bereiken tegen 19:00u
En er is trouwens nog een klein detail dat we over het hoofd hebben gezien , in Amerika staat de tijd niet gelijk met die van ons.
eknein schreef:CC01 schreef:Ik wil ook niet gaan muggenziften , maar als er een aanslag gebeurt , gaat dat waarschijnlijk ons land pas bereiken tegen 19:00u
En er is trouwens nog een klein detail dat we over het hoofd hebben gezien , in Amerika staat de tijd niet gelijk met die van ons.
Wat stom helemaal vergeten
niks engs aan hoor
Ekkie schreef:Zit je toevallig op school in Hoornsterzwaag? Anders hebben we het epicentrum van deze onheil wel te pakken vandaag...
ik zat op school in hoornsterzwaag. wie ben jij dan?
Maar ben niet gelovig. 

suus_ schreef:heej ik lees nou net alleen deze pagina, maar wat zullen we over een paar minuten weten??
Als het over 18:06:06 u gaat had het eigenlijk 'smorgens moeten zijn.