Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Duke schreef:Komt het dan niet in jullie op dat jullie niet alleen zijn op deze aardkloot? Het leven bestaat uit comprisen sluiten, verdraagzaamheid en respect hebben. Dat missen we hier in Nederland nog wel eens. Ik heb totaal geen moeite met rokers,
ik stel mij ook verdraagzaam op als ik in een kroeg sta en ze roken daar. Ik heb het maar te verdragen
.
je bent tegoed voor deze wereld...weet ik
Maar o wee als we eens de boel omdraaien. O wee als 20% van de bevolking zich (in sommige gevallen) moet aanpassen aan de overige 80%. Nee, dat zou echt onacceptabel zijn.hoe vaak moet er nog gezegd worden dat we best wel bereid zijn om ons aan te passen?? Geloof dat iedere roker in dit topic dit al gezegd heeft!
Vind het dus wel een erg makkelijke opmerking...
Fronton schreef:Nee, geen rookvrije horeca. Openbare ruimtes zijn er voor iedereen en ik vind niet dat er allerlei beperkingen opgelegd moeten worden.
Fronton schreef:Nee, geen rookvrije horeca. Openbare ruimtes zijn er voor iedereen en ik vind niet dat er allerlei beperkingen opgelegd moeten worden.
Fronton schreef:Nja, ik rook niet en heb geen last van mensen die wel roken. Ik snap niet waarom er altijd zo overdreven over gedaan moet worden, kun je je overal wel over druk maken.
Stalechwel, rolstoeltoegankelijkheid is niet iets wat betrekking heeft op andere mensen. Als 1 iemand in een rolstoel zit, hoeft toch niet gelijk het hele restaurant verplicht in een rolstoel?
terorita schreef:als er naast me iemand ongelovelijk onsmakkelijk zit te eten.
daar erger ik me dus wel eens aan.
moet die dan ook naar buiten.
stalechwel schreef:Fronton het is gewoon een vergelijking over aanpassingen.
ninja2 schreef:Wat ik me aavraag of dat degene die er niet tegen kunnen ook bij niemand op bezoek gaan enz.
Er zijn toch veel gezinnen/mensen die in huis roken.
Gaan jullie daar ook niet meer naar toe dan???
Tavanta schreef:Zo, dank zij het anti rook beleid wel weer even lekker buiten geweest
manzano schreef:Ik zou alleen al tekenen na het lezen van dit topic door de belachelijke reacties van sommige ROKERS hier. Blijkbaar is het niet alleen schadelijk voor je longen
manzano schreef:Tavanta schreef:Zo, dank zij het anti rook beleid wel weer even lekker buiten geweest
Op mijn stage hadden de rokers idd dat voordeel hihi. Lekker in de zomer en zij moesten naar buiten om te roken en ik kon binnen blijven voor de telefoonNa een tijdje hebben we maar een roulatiesysteem gemaakt
Maar goed, soms is het dus wel een voordeel.