Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tazzey schreef:Ik moet alleen wel eerst alles regelen qua papierwerk. Logisch natuurlijk, ze moeten wel weten dat ze de juiste verre nicht hebben. Kost €10.000 maar goed dat is niks in vergelijking met de miljoenen die gaan komen.
purny schreef:Rienn schreef:Ik heb de afgelopen weken meerdere mails (spam) ontvangen van Infomedics en CJIB. De echte Infomedics komen in mijn postvak, de spam komt gelukkig ook daadwerkelijk in mijn spam terecht.
Op Infomedics ben ik wel alert, want ik heb de afgelopen maanden meermaals de tandarts bezocht
Alleen CJIB is afkomstig door de Odido data lek. Infomedics niet
Lalidan schreef:Heeft iemand een link voor mij voor dat extra beschermingspakket? Ik heb mijn (gebrek aan) google skills erop los gelaten, maar met niet de juiste resultaten.
Ik heb nog niet veel last, inderdaad die CJIB mail een paar keer, maar toch. Beetje extra bescherming kan geen kwaad, lijkt mij.
anca schreef:Ik probeer op de site die odido voorschrijft te komen voor extra bescherming . Maar dat lukt niet.
Iemand nog tips?
Ik heb gelukkig vandaag wel heel veel geld gewonnen en een aanbod van een oekrains meisje.
En cjib inderdaad
mysa schreef:Wat ik me afvraag: dat abo is twee jaar gratis. Daarna redelijk prijzig. En het heeft ook een wachtwoordmanager. Als je nou niet wilt verlengen te zijner tijd, moet je dan al die wachtwoorden er in opzoeken en elders invoeren?
Nyaleti schreef:Gegevens gelekt, vandaag weer de zoveelste storing. Ik ben er wel klaar mee en wil naar een andere provider. Maar best wel veel zitten blijkbaar toch op hetzelfde netwerk en dan blijf ik die storingen houden denk ik?
Naar welke provider kan ik over stappen? Ben zit geloof ik op hetzelfde netwerk?
Momo94 schreef:Nyaleti schreef:Gegevens gelekt, vandaag weer de zoveelste storing. Ik ben er wel klaar mee en wil naar een andere provider. Maar best wel veel zitten blijkbaar toch op hetzelfde netwerk en dan blijf ik die storingen houden denk ik?
Naar welke provider kan ik over stappen? Ben zit geloof ik op hetzelfde netwerk?
Heb bij tele2 echt jaren als tevreden klant gezeten, maar nu odido.. is echt rampzalig geworden. Helaas loopt mijn contract nog t/m sept 2027..