Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benzz schreef:Ik schrik echt van de hoeveelheid pakketjes die mensen bestellen. Het enige wat ik bestel is make up en cremes voor mijn gezicht, dat scheelt gewoon echt te veel geld in vergelijking met in een winkel kopen.
Allemaal via Vinted, dat dan wel. Maar dat we elkaar wel eens aankeken van 'moeten we hier nu ergens een melding van maken?', dit is gewoon hoarding.
maitestar23 schreef:Nou ja, die frustraties van de codes herken ik wel...
Je wil niet weten hoeveel tijd wij per dag kwijt zijn aan mensen die nog uitgebreid in hun mail staan te zoeken. Je weet waar je voor komt toch? Ik zorg er zelf voor dat ik die op de parkeerplaats al paraat heb. En zelfs mensen die in de rij staan te wachten nemen nog niet eens de moeite om die tijd te gebruiken om het alvast op te zoeken, dat doen ze pas als ze bij je aan de balie staan
germie schreef:maitestar23 schreef:Nou ja, die frustraties van de codes herken ik wel...
Je wil niet weten hoeveel tijd wij per dag kwijt zijn aan mensen die nog uitgebreid in hun mail staan te zoeken. Je weet waar je voor komt toch? Ik zorg er zelf voor dat ik die op de parkeerplaats al paraat heb. En zelfs mensen die in de rij staan te wachten nemen nog niet eens de moeite om die tijd te gebruiken om het alvast op te zoeken, dat doen ze pas als ze bij je aan de balie staan
Dat is toch hetzelfde bij een ijscotent, dan moet men nog kiezen als men aan de beurt is. Dat is menselijk, helaas.
germie schreef:maitestar23 schreef:Nou ja, die frustraties van de codes herken ik wel...
Dat is toch hetzelfde bij een ijscotent, dan moet men nog kiezen als men aan de beurt is. Dat is menselijk, helaas.
en kwa ijs of eten. Ik moet eerst vragen of ik iets mag hebben en ja dat kost meestal heel veel tijd.
Dus even geduld aub een beetje minder haastig is gezonder voor iedereen. Ik ga me niet over de zeik haasten omdat iemand anders gillende haast heeft
Benzz schreef:Maar je kunt als het over Utrecht gaat toch gewoon de auto parkeren in een van de omliggende dorpen en dan de bus of trein pakken? Bunnik bijv. is gratis parkeren.
maitestar23 schreef:Nou ja, die frustraties van de codes herken ik wel...

Koper schreef:En: 80 jaar geleden leefden mensen prima zonder wasmachine of een kraan waar warm water uit kwam.

Cer schreef:80 jaar geleden, 1946... ik zou niet willen ruilen denk. ik vind zelf soms de "verheerlijking" van vroeger een beetje apartig
Koper schreef:Heerlijk die eensgezindheidMijn ene grootmoedertje heeft zo vaak verzucht dat ze liever in een andere tijd had geleefd (de andere niet, die had bedienden
)
. Doet je wel echt even het verschil tussen arm en rijk zien en je toch even je beide handjes kussen met wat je allemaal hebt. Koper schreef:Even een heel ander soort vraag.
Een havermelklatte met karamelsiroop en een leuk figuurtje in het schuim. Wel of niet overconsumptie?
En: 80 jaar geleden leefden mensen prima zonder wasmachine of een kraan waar warm water uit kwam. Wij vinden het heel normaal om dagelijks lekker te kunnen douchen. Maar dat is een generatieding, waar we het laatst ook al over hadden.