Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Ten eerste is dat allang niet meer zo. Ik heb meer met mannen, dan met vrouwen en ken amper een man die van "nep"vrouwen houden. Al die vrouwen die zich helemaal oppoetsen en uitdossen doen dat omdat ZIJ denken dat het aantrekkelijk is. Er zijn maar weinig mannen die dat ook echt zo vinden of zulke vrouwen zien als serieus relatie materiaal bijv.
Vrouwen weten ook allang dat ze dat niet hoeven te doen, dus doe je dat wel, ben je daar ook zelf bij.
En ik heb toevallig wel een dikke kont en daar kan en mag mijn man wel naar kijken of iets over zeggen. Maar dat is wel op gelijkwaardig niveau en met respect. Ik kan daar tegenover ook behoorlijk wat eruit gooien.......
.
Benzz schreef:superpony schreef:Ten eerste is dat allang niet meer zo. Ik heb meer met mannen, dan met vrouwen en ken amper een man die van "nep"vrouwen houden. Al die vrouwen die zich helemaal oppoetsen en uitdossen doen dat omdat ZIJ denken dat het aantrekkelijk is. Er zijn maar weinig mannen die dat ook echt zo vinden of zulke vrouwen zien als serieus relatie materiaal bijv.
Vrouwen weten ook allang dat ze dat niet hoeven te doen, dus doe je dat wel, ben je daar ook zelf bij.
En ik heb toevallig wel een dikke kont en daar kan en mag mijn man wel naar kijken of iets over zeggen. Maar dat is wel op gelijkwaardig niveau en met respect. Ik kan daar tegenover ook behoorlijk wat eruit gooien.......
.
Knap staaltje bodyshaming naar vrouwen die wat aan zichzelf willen doen. Hiermee oordeel je wel erg over vrouwen die anders zijn dan jij.
Elisa2 schreef:Bodyshaming voor mannen ken ik niet, maar ik zie wel de trent bij jonge mannen om vooral gespierd te willen zijn en het lichaam te showen en dat was er eerder niet.
karuna schreef:Al had ik pas wel eenmoment wat ik maar als compliment beschouw van achter gezien dan. Twee jongere mannen in een cabrio die floten en opmerkingen maakten. Tot ze me van voren zagen en toen
![]()
![]()
snel vooruit keken. Ik lag in een deuk trouwens vanwege de reactie,
kennelijk zag ik er van achter goed genoeg uit en vermoed ik ook veel jonger
voor hun reactie.
karuna schreef:Tsja bodyshaming wordt wel door mannen en vrouwen gedaan. Ik heb harige benen, kan ik ook niet helpen, mij zit het niet in de weg en ivm een aandoening mag ik links ook niet eens scheren en is de haargroei wat weelderiger dan rechts maar geen gorilla nivo, en ik ben niet van plan bij heet weer me te hullen in een lange broek. Dus ja ik draag korte broeken of bermuda lengte, en ja dat zie je mijn beenhaar.![]()
Wat ik heb meegemaakt is een vrouw die ging overgeven toen ze mijn been zag.![]()
![]()
En op de zwarte cross. Toch een evenement waarvan je zou zeggen leven en laten leven. In rolstoel zelfs zoveel luidruchtig commentaar (mannen en vrouwen maar de vrouwen toch wel meer) gehad over mijn been dat ik het zo zat was, watervaste stift heb gevraagd ergens en groot op mijn been gezet verboden te scheren. Dat hielp. gewoon bizar
![]()
Door medicatie is helaas mijn lijn grondig verprutst maar gek genoeg komt daar weinig voor mij hoorbaar commentaar op. Voor de medicatie was ik eerder te dun maar wel gespierd ivm trainen en meer dan voldoende mestscheppen. Daar kwamen wel vaker complimenten dan erna. Enige verschil zelfde hoofd veel meer kilos.
Al had ik pas wel eenmoment wat ik maar als compliment beschouw van achter gezien dan. Twee jongere mannen in een cabrio die floten en opmerkingen maakten. Tot ze me van voren zagen en toen
![]()
![]()
voor hun reactie.
Popstra schreef:karuna schreef:Tsja bodyshaming wordt wel door mannen en vrouwen gedaan. Ik heb harige benen, kan ik ook niet helpen, mij zit het niet in de weg en ivm een aandoening mag ik links ook niet eens scheren en is de haargroei wat weelderiger dan rechts maar geen gorilla nivo, en ik ben niet van plan bij heet weer me te hullen in een lange broek. Dus ja ik draag korte broeken of bermuda lengte, en ja dat zie je mijn beenhaar.![]()
Wat ik heb meegemaakt is een vrouw die ging overgeven toen ze mijn been zag.![]()
![]()
En op de zwarte cross. Toch een evenement waarvan je zou zeggen leven en laten leven. In rolstoel zelfs zoveel luidruchtig commentaar (mannen en vrouwen maar de vrouwen toch wel meer) gehad over mijn been dat ik het zo zat was, watervaste stift heb gevraagd ergens en groot op mijn been gezet verboden te scheren. Dat hielp. gewoon bizar
![]()
Door medicatie is helaas mijn lijn grondig verprutst maar gek genoeg komt daar weinig voor mij hoorbaar commentaar op. Voor de medicatie was ik eerder te dun maar wel gespierd ivm trainen en meer dan voldoende mestscheppen. Daar kwamen wel vaker complimenten dan erna. Enige verschil zelfde hoofd veel meer kilos.
Al had ik pas wel eenmoment wat ik maar als compliment beschouw van achter gezien dan. Twee jongere mannen in een cabrio die floten en opmerkingen maakten. Tot ze me van voren zagen en toen
![]()
![]()
voor hun reactie.
Maar dat het jou niet in de weg zit mag een ander dat toch wel niet zo fris vinden!?