Maar het is inderdaad een bizarre lading.
Mag toch hopen dat ze zulke mensen voor de rest van hun leven opsluiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Dan ben je toch ook wel knettergek. Je weet gewoon van te voren dat de pakkans bijna 100 procent is als je een dergelijke aanslag op een flat pleegt. Zeker als je recentelijk al bent opgepakt.
Die zijn echt niet goed bij hun hoofd.
karuna schreef:De mensheid is gek geworden, geen enkele vorm van compassie of menselijkheid. Iemand huurt me in om een boem te veroorzaken. Dan doe ik dat. Of er mensen aan dood gaat boeit niet.
Ik zag pas een interview met een gemaskerde "makelaar in mensen die boem willen doen" oftewel een tussenpersoon die werd ingeschakeld als iemand iets wilde "duidelijk maken aan iemand die iets verkeerd had gedaan"deze tussenpersoon huurde dan weer mensen in die dat wel wilden doen voor hem
en afhankelijk van hoe duidelijk de waarschuwing moest zijn. Iets aan de deur hangen, een waarschuwende boem zonder al te veel schade of alles vernietigend. De interviewer vroeg of menselijke slachtoffers of kinderen die iets oplopen niet te erg waren. Werd er ijskoud geantwoord ja we proberen het te voorkomen maar als het toch gebeurd kan ik er niet mee zitten![]()
![]()
zo kil en emotieloos. Hoe worden mensen zo?
En heeft een dergelijke interviewer, hoewel hij geheimhoudingsplicht heeft niet de taak om zo iemand aan te geven? Of loopt hij dan het risico zelf geelimineerd te worden?
Vannacht alweer 5 huizen elders verwoest door een boem![]()
karuna schreef:Ik zag pas een interview met een gemaskerde "makelaar in mensen die boem willen doen" oftewel een tussenpersoon die werd ingeschakeld als iemand iets wilde "duidelijk maken aan iemand die iets verkeerd had gedaan"deze tussenpersoon huurde dan weer mensen in die dat wel wilden doen voor hem
karuna schreef:Dat meldde ik al. De gewonde had ik nog niet meegekregen.maar je zou toch zeggen na een zo vernietigende effecten in Den Haag zou je toch ergens hopen dat er nagedacht wordt van Oh dit kan ook nog zo verkeerd uitpakken
, of zou dat juist aanwakkerend werken van heee zo kan het ook uitpakken. Voegt met walging geen blije smiley toe
karuna schreef:Dat meldde ik al. De gewonde had ik nog niet meegekregen.maar je zou toch zeggen na een zo vernietigende effecten in Den Haag zou je toch ergens hopen dat er nagedacht wordt van Oh dit kan ook nog zo verkeerd uitpakken
, of zou dat juist aanwakkerend werken van heee zo kan het ook uitpakken. Voegt met walging geen blije smiley toe
karuna schreef:Ik krijg juist het idee dat de uitvoerders jonge gastjes zijn soms minderjarig die voor wat rotcenten dit uitvoeren.
Zo langzaam aan heb ik het idee dat bij een hele generatie bij best veel mensen geweten, gevoel, empathie compleet ontbreekt. Als ze dit al doen als ze jong zijn wat dan als ze eenmaal volwassen zijn. Werk? Of is dit dan hun broodwinning? Mensen dingen aandoen zonder enige vorm van emotie
Het zou wat zijn als internet er eens twee weken uitligt. Geen telegram, geen whats app alleen ouderwetsche telefoon postduif en brief. Dan is het lastig contact leggen