Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:pien_2010 schreef:Die rubberboot of roeiboot die je gewoon in de tuin kunt leggen vind ik persoonlijk een hele goeie als je in het lagere gedeelte woont van Nederland! Of naast een riviertje.
Een rubberboot loopt leeg als je die opgeblazen in je tuin legt.
pien_2010 schreef:_San87_ schreef:
Een rubberboot loopt leeg als je die opgeblazen in je tuin legt.
Day wist ik, ik bedoelde in de tuin de roeiboot van polyester bv of ander hart materiaal want rubber loopt inderdaad leeg maar heeft ook minder ruimte nodig daar je de lucht eruit laat.
pien_2010 schreef:Klaar San?
Vertel dan welk onderhoud nodig is ipv de schooljuffrouw zijn met dat de info niet goed is.
Jeetje. Ik heb geen boot nodig hoor hier zo hoog in Frankrijk. Ik vind het gewoon een goede tip vandaar dat ik hem extra naar voren heb gehaald voor de wonende lage Nederlanders en echt niet om in deze discussie terecht te komen. Vertel dan gewoon hoe het moet.
Dan hebben de mensen er ook iets aan ipv een ander op de vingers te tikken zonder te vertellen hoe je polyester of rubber dan wel het beste kunt behandelen of opbergen of however wat je er over kwijt wil.
Ladyson schreef:Ik geloof dat ik zelf graag op de vlucht zou gaan, maar om familie, vrienden en paard achter te laten lijkt me lastig. Ouders zijn ook nog eens gescheiden. Dan toch maar het noodpakket. Voedsel kom ik wel een eind, maar zonder elektra..
pien_2010 schreef:Rien doen als het nodig is maar dan zonder halster!!! Altijd. Maar dat is mijn mening. Dat besluit had ik indertijd ook met mijn paarden genomen en als dan de nood voorbij is dan ga ik ze wel zoeken. Merens redden zich onder alle omstandigheden en hebben maar zeer weinig eten nodig . Ze zijn nog zo oer en hard net als veel ponies dat ook nog hebben.
Poosje81 schreef:pien_2010 schreef:Rien doen als het nodig is maar dan zonder halster!!! Altijd. Maar dat is mijn mening. Dat besluit had ik indertijd ook met mijn paarden genomen en als dan de nood voorbij is dan ga ik ze wel zoeken. Merens redden zich onder alle omstandigheden en hebben maar zeer weinig eten nodig . Ze zijn nog zo oer en hard net als veel ponies dat ook nog hebben.
Idem hoor, halsters af en draden open.
Maar ik vermoed dat ik eerder als vluchtbestemming zal worden betiteld dan dat ik zelf zal vluchten.
Poosje81 schreef:pien_2010 schreef:Rien doen als het nodig is maar dan zonder halster!!! Altijd. Maar dat is mijn mening. Dat besluit had ik indertijd ook met mijn paarden genomen en als dan de nood voorbij is dan ga ik ze wel zoeken. Merens redden zich onder alle omstandigheden en hebben maar zeer weinig eten nodig . Ze zijn nog zo oer en hard net als veel ponies dat ook nog hebben.
Maar ik vermoed dat ik eerder als vluchtbestemming zal worden betiteld dan dat ik zelf zal vluchten.
c_alsemgeest schreef:Poosje81 schreef:
Heb je al een wachtlijst voor Randstedelijke paarden die we hier niet los kunnen laten?