Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Zal nooit vergeten dat vrienden ons voorstelden te gaan eten bij zooooo'n geweldig restaurant, zo lyrisch waren ze. Dus wij waren benieuwd, kwamen we bij een abc-restaurant. Echt, huilen. Zo zonde van mijn geld.
Zou er nu echt alleen nog heen gaan omdat ik denk dat kinderen het geweldig vinden maar kan het niet opbrengen daar geld aan uit te geven.
Nav topic de prijzen eens gecheckt, in het weekend betaal je daar ook bijna 40e pp
DuoPenotti schreef:Wij zijn er 1 keer geweest, zelfde principe andere zaak.
Zo iets is leuk voor personeel feesten oid
Altijd wel iets wat je lust.
Matig eten, maar ook niet vies of zo. Maar nee geen culinair hoogstandje
Wel iedereen steeds van tafel af, dus fijn kletsen is er ook niet bij.
Geef mij maar het zusje oid. Ook zoveel eten als je wilt.
germie schreef:Urbanus schreef:Waarom mag ik dat niet zeggen? Bestel 't lekker als je dat wil.
OMdat het 0,0 bijdraagt aan het onderwerp. Het gaat over wat doe je wel en wat doe je niet. Je kunt zeggen dat je bepaalde restaurants niet lekker vindt, prima. Maar nu is het echt denigrerend, terwijl de mensen die het wel lekker vinden echt geen verkeerde smaak hebben hoor.
chevax schreef:‘t Zusje vind ik ook leuk. En ook lekker. Daar kan ik ook wel een avondje zitten.
germie schreef:Het zusje ken ik niet, zit niet in het noorden zo te zien. Prijzen kan ik zo niet vinden online. Wat kost daar dan een avondje eten?
Een kapsalon heb ik nog nooit gehad, dat moet echt eens.
De Chinees hier in het dorp heeft wel een all you can eat principe, maar is absoluut geen vreetschuur. Je kunt er wokken en tepanyaki bakken laten, maar ze hebben ook gerechten uit de streek waar ze geboren zijn. Dit naast de standaard 'Chinese' gerechten die iedereen kent.
Zebrastreep schreef:Kapsalon zelf maken is heerlijk! Vooral met zelf gemaakte knoflook saus
DuoPenotti schreef:Zebrastreep schreef:Kapsalon zelf maken is heerlijk! Vooral met zelf gemaakte knoflook saus
en op het "gezond" te houden en werkelijk waar lekker
Ui en knoflook bakken, dan shoarma vlees er door.
Dan, spitskool in kleine reepjes en daarbij doen, met gesneden paprika.
En goed doorbakken
Dat op een pitta broodje met idd veel eigen gemaakt sterkte knoflooksaus