DuoPenotti schreef:Wederom, nou misschien ben je dan zelf niet gewoon duidelijk.
Nee niks appels peren, eerst haal je er graag van alles bij, maar dan ineens weer niet.
Er mag alleen maar bijgehaald worden wat ik nou straatje past. Dat is het gewoon telkens.
En ik hoef dat niet op te zoeken want dat weet ik van die kleding.
Maar ik heb nooit bij de primark iets gekocht, dus ja... kan daar dan weer weinig over zeggen.
Koop zelfs het liefst 2e handse kleding en daarnaast doe ik vrolijk 6 jaar met een broek als het niet langer is.
Dus kan daar zo weinig over zeggen. Ben sowieso niet van een wegwerp maatschappij, dus ook ali gaat aan me voorbij en de action koop ik shampoo die bij het kruidvat dubbel kost, een merk dat waar geen dieren voor gebruikt zijn.
Het blijft erbij dat als je drugs gebruikt dat je de handel stimuleert, zo simpel is.
En achter die handel zit meer, net als bij die kleding.
Maar jij wil alleen maar de kleding aan de kaak stellen, en voor de rest niets.
Maar dat interpreteer ik vast weer verkeerd.

Zo jammer dat je amper inhoudelijk reageert op mijn bericht, want je hebt het gewoon niet gelezen lijkt wel. Wat mij betreft is mijn discussie met jou ook klaar inderdaad, ik heb het nog geprobeerd, maar je wil gewoon niet lezen/ nadenken over wat ik zeg.