Howick en Lili worden het land uit gezet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:00

Myrthe3 schreef:
Slecht gedrag wordt dus beloond?!
Waar gaat het toch heen... Als ik mijn huur een week later betaal omdat ik anders geen geld heb voor eten krijg ik meteen allerlei instanties op mn dak. Volgende keer loop ik ook weg...
Onbegrijpelijk...

Ben je een getraumatiseerd kind ofzo? Bang iets tekort te komen?

Ik ben blij dat ze mogen blijven. Deze kinderen hebben al veel te veel meegemaakt.
Laatst bijgewerkt door Sabri op 08-09-18 16:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Myrthe3 schreef:
Waar gaat het toch heen... Als ik mijn huur een week later betaal omdat ik anders geen geld heb voor eten krijg ik meteen allerlei instanties op mn dak. Volgende keer loop ik ook weg...
Onbegrijpelijk...

Wat een reactie...

Appels met peren vergelijken en geen greintje gevoel voor de medemens.

Sourire

Mag moeder nu ook terugkomen? Als dat niet het geval is is het toch ook raar. Kinderen scheiden van hun moeder lijkt mij ook niet echt een oplossing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:01

Sabri schreef:
Myrthe3 schreef:
Onbegrijpelijk...

Ben je ook nog een getraumatiseerd kind ofzo? Bang iets tekort te komen?

Ga je persoonlijk doen? :')

Wat komen ze in Armenie te kort? Volgens mij helemaal niks. Dus vind de uiteindelijke beslissing onbegrijpelijk.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:03

Kinderen leren nu dat drammen en weglopen werkt... Dit zijn de criminelen van de toekomst.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:06

Myrthe3 schreef:
Sabri schreef:

Ben je ook nog een getraumatiseerd kind ofzo? Bang iets tekort te komen?

Ga je persoonlijk doen? :')

Wat komen ze in Armenie te kort? Volgens mij helemaal niks. Dus vind de uiteindelijke beslissing onbegrijpelijk.

Moet je eens buiten het toeristengebied van Jeravan gaan kijken. Of dacht jij soms dat deze kindertjes naar het deftige centrum zouden verhuizen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:06

*\o/* *\o/* *\o/*

Zo blij voor ze!

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:07

@Myrthe3;

Kan je niet tegen? Bang om zelf minder te eten omdat er twee kinderen die al 10 jaar in Nederland zijn niet uitgezet worden? Er lopen nog honderden criminele illegalen rond in Nederland, waar het geld niet voor is ze uit te zetten, ga je daar maar eens tegen verweren dan bang te zijn zelf wat te kort te komen door tegen deze onschuldige getraumatiseerde kindertjes verblijf aan te bieden. Schaam je

Ik ben wel blij en gun het ze, ik eet er desnoods zelf een boterham minder voor als het moet
Laatst bijgewerkt door Sabri op 08-09-18 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:08

Ik woon op een plek waar we veel last hebben van asielzoekers die zich niet kunnen gedragen.
Stelen, lastigvallen. Deze mogen allemaal blijven. Schop die maar terug naar hun eigen land. En laat voor mij part alle lili’s En Howicks blijven.

Ik ben blij met het laatste nieuws.
Die kinderen zijn de dupe van het hele systeem.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:08

Sourire schreef:
Mag moeder nu ook terugkomen? Als dat niet het geval is is het toch ook raar. Kinderen scheiden van hun moeder lijkt mij ook niet echt een oplossing.

Dit dacht ik dus ook

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:09

Toevoeging: ik durf hier savonds niet meer op de fiets. Dat ligt niet aan kinderen zoals lili en Howick.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:09

Petpa schreef:
Kinderen leren nu dat drammen en weglopen werkt... Dit zijn de criminelen van de toekomst.

Really...? :')

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:11

safina schreef:
Yaralisa schreef:
Ze mogen in Nederland blijven...

https://nos.nl/l/2249531

Wat fijn!

Hoho ze mogen voorlopig blijven

Sani

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:12

Dus over een x periode krijgen we hetzelfde riedeltje nog een keer?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:12

Palmera schreef:
Ik vind het echt om te kotsen en zeer grof dat sommigen het lef hebben on hier de jodenvervolging bij te halen!

Schaam jullie diep, twee kinderen die altijd goed behandeld zijn en gewoon leven te vergelijken met miljoenen mensen die vergast zijn! -:(-

Ja doei, toen iemand laatst een referentie maakte naar de 2e wereldoorlog omdat sommige mensen hun traktatie weggooien riep je amen en nu vind je het grof :+

Lol.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:13

Peter R. de Vries heeft gewoon gelijk. Het is dezelfde soort structuur van de NSB achtige bange mensen als destijds mensen de joden ed aangaven. En destijds wist men ook niet dat ze de dood ingejaagd werden, wel dat het beter was als ze zouden blijven
Laatst bijgewerkt door Sabri op 08-09-18 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:14

Sabri, heb je ook nog inhoudelijk wat te vertellen of ga je je alleen op mij persoonlijk richten?
Ik kan er wel tegen hoor, het voegt alleen niks toe in deze discussie.
Dat jij een boterham minder eet helemaal prima, ik niet, ik moet namelijk heel hard werken voor 1 boterham en als ik ziek word val ik tussen wal en schip. En niet alleen ik, nog zoveel anderen. En wat dacht je van de opas en omas in verzorgingshuizen? Of wil je heel de wereld naar NL halen zodat er niemand later een aow heeft?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:16

Sabri schreef:
Peter R. de Vries heeft gewoon gelijk. Het is dezelfde soort structuur van de NSB achtige bange mensen als destijds mensen de joden ed aangaven

Nou ik weet het niet, ik vind het een pittige uitspraak. Ik vind het smakeloos om vergelijkingen te maken op dat niveau, maar ik trek daar dan 1 lijn in en roep dan niet amen als het mij zo uitkomt. Ahum.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:17

Myrthe3 schreef:
Sabri, heb je ook nog inhoudelijk wat te vertellen of ga je je alleen op mij persoonlijk richten?
Dat jij een boterham minder eet helemaal prima, ik niet, ik moet namelijk heel hard werken voor 1 boterham en als ik ziek word val ik tussen wal en schip. En niet alleen ik, nog zoveel anderen. En wat dacht je van de opas en omas in verzorgingshuizen? Of wil je heel de wereld naar NL halen zodat er niemand later een aow heeft?

Het gaat hier niet om de hele wereld, wel om twee getraumatiseerde vernederlandse kinderen. En wees gerust, als jij ziek wordt kun jij gerust bij de voedselbank nog je extra boterhammetje halen.
En de verzorgingstehuizen zijn door dit rechtse vvdkabinet inmiddels ook bijns opgeheven dus om die opa's en oma's hoef je je dan ook niet meer druk te maken..
Laatst bijgewerkt door Sabri op 08-09-18 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:18

Sabri schreef:
Myrthe3 schreef:

Het gaat hier niet om de hele wereld, wel om twee getraumatiseerde vernederlandse kinderen. En wees gerust, als jij ziek wordt kun jij gerust bij de voedselbank nog je extra boterhammetje halen

Ohja? Wat fijn dat jij mijn situatie zo goed kent! Want ik kom niet in aanmerking voor de voedselbank.
Het zijn nu 2 kinderen, maar daar blijft het niet bij.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:18

Sani schreef:
Dus over een x periode krijgen we hetzelfde riedeltje nog een keer?

Yup.
Het heeft blijkbaar toch zin.

Fijn voor de kinderen hoor, maar dit geeft een heel verkeerd signaal af.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:19

Sabri schreef:
Peter R. de Vries heeft gewoon gelijk. Het is dezelfde soort structuur van de NSB achtige bange mensen als destijds mensen de joden ed aangaven. En destijds wist men ook niet dat ze de dood ingejaagd werden, wel dat het beter was als ze zouden blijven

Ben het ook vaak met Peter R de Vries oneens. Maar deze keer heeft hij toch wel gelijk. De samenleving van tegenwoordig is alleen nog maar gebasseerd op angst. Nu is men zelfs al bang voor kinderen, waar gaat het toch heen met de samenleving.

purny

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:21

Jammer. Het bewijs dat je schijt aan alles en iedereen kan hebben. En ben benieuwd wat dit voor gevolgen krijgt voor andere zaken die het op deze manier op gaan lossen

Doutz16

Myrthe3 schreef:
Onbegrijpelijk...

Wat heb je een zwaar leven. Wees dankbaar voor wat je hebt en gun dat andere mensen ipv zo te zeuren altijd

Palmera

lieveli schreef:
Palmera schreef:
Ik vind het echt om te kotsen en zeer grof dat sommigen het lef hebben on hier de jodenvervolging bij te halen!

Schaam jullie diep, twee kinderen die altijd goed behandeld zijn en gewoon leven te vergelijken met miljoenen mensen die vergast zijn! -:(-

Ja doei, toen iemand laatst een referentie maakte naar de 2e wereldoorlog omdat sommige mensen hun traktatie weggooien riep je amen en nu vind je het grof :+

Lol.

Onzin! Ik heb zojuist mijn reacties even nagekeken in dat topic en dat was ik niet. ;)