Avicii overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 12:23

Reggledoos schreef:
Zelfmoord is voor de buitenwereld vaak onverwacht, " want het ging juist beter met die persoon! "
Wat dat betreft verbaasd het mij helaas niet...

Precies ... Ik ken persoonlijk ook 2 personen die zelfmoord hebben gepleegd op het moment dat velen dachten dat het beter met ze ging .... :(

Laura_

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 20:34

Duikt nu ook overal op dat die op een landgoed is gevonden en niet op xm hotelkamer. Dat maakt t dan ook wel weer waarachijnlijker dat zn vrienden t niet gezien hebben. Weet uiteraard niet wat er van waar is.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 20:41

Ik las op instagram bij posts van (ex-)vriendinnen een heleboel kritiek van vrienden/ kennissen en fans over het feit dat ze nu hij overleden is zijn laatste wil niet respecteren om zijn privéleven privé te laten.
Vond dat ook best wel beschamend, dat er ineens overal posts en beeldmateriaal opduikt van hem privé, terwijl hij dat duidelijk nooit out in the open wilde hebben.
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 27-04-18 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 20:49

Verschrikkelijk, heb er absoluut geen woorden voor.
Vorige week direct True Stories bekeken, dat sloeg wel echt even aan zeg..
Moet ook zeggen dat het me de hele week al een beetje achter volgt, zoveel geld, reist de hele wereld over, aandacht etc.. maar het maakte hem zo niet gelukkig.

Het enige wat ik dacht is waarom ben je niet lekker naar huis gegaan jonge? Thuis bij mama op de bank ;(
Ach dat zou ik waarschijnlijk alleen maar gewild hebben, waar je je echt thuis voelt.

Denk ook dat de familie niet naar buiten zal brengen wat er precies is gebeurd. Alhoewel ben ik bang dat mensen straks gaan gissen en de wildste verhalen zich te ronden zullen doen...

Ben het ook ergens wel et @BarbaLala eens, zijn 'huidige' vriendin heeft ook zojuist wat gepost over hen samen.
Ze wou altijd uit de schijnwerpers blijven.

Wat een groot verlies!!!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 21:25

Ik ben ook de documentaire gaan kijken...
Ik vond hem echt heftig, was na chapter 1 gestopt, paarden moeten ook aandacht. Maar ik dacht echt dat dat al wel het einde kon zijn...

Ik vond de stukken waarin hij de nummers maakt wel briljant, wat een talent heb je dan. En voor mijn leken-oor klinkt het echt als wat we nu gewoon op de radio horen van hem. Zo veel gevoel ervoor en passie.

Wat ontzettend verdrietig dat hem niet een prachtig lang en vol leven gegund is..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 12:47

BarbaLala schreef:
Ik las op instagram bij posts van (ex-)vriendinnen een heleboel kritiek van vrienden/ kennissen en fans over het feit dat ze nu hij overleden is zijn laatste wil niet respecteren om zijn privéleven privé te laten.
Vond dat ook best wel beschamend, dat er ineens overal posts en beeldmateriaal opduikt van hem privé, terwijl hij dat duidelijk nooit out in the open wilde hebben.

Bedoel je de brief van zijn vriendin?
Als het haar manier is om het te verwerken.. prima.. Al vind ik het vrij ver gaan om te schrijven dat ze iedere keer menstruatiebloed op zijn lakens achter liet :x
Dat soort dingen hoeft de wereld imo niet te weten. De brief klinkt ook vrij obsessief maar dat zal gezien de omstandigheden misschien logisch zijn.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 15:21

Als je de instagram foto's bekijkt van deze vriendin dan zie je dat dit ook best een apart mokkel is. Heel knap en heel vrij, totaal geen probleem met naakt lopen en neuspeuken door haar zoontje uit haar neus te laten eten :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:38

Een mokkel nog wel.....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 17:01

Wat een achterlijke en respectloze reacties. Die vrouw is net haar partner verloren, die heeft vanuit haar hoogste emotie die brief geschreven. En dan zijn er mensen die haar instagram gaan doorspitten en haar dan wegzetten als 'een apart mokkel' omdat ze OH HELP heel knap en heel vrij is. DE HORROR. :')

Manmanman.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 17:23

lieveli schreef:
Wat een achterlijke en respectloze reacties. Die vrouw is net haar partner verloren, die heeft vanuit haar hoogste emotie die brief geschreven. En dan zijn er mensen die haar instagram gaan doorspitten en haar dan wegzetten als 'een apart mokkel' omdat ze OH HELP heel knap en heel vrij is. DE HORROR. :')

Manmanman.

Amen...

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 17:52

Esmee_98 schreef:
lieveli schreef:

Manmanman.

Amen...

Precies dit...

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:02

instagram doorspitten.....daar is insta toch voor...aandacht vragen.?? Dat ze nu in een dag een half miljoen nieuwe volgers heeft gekregen?
Jullie kijken zeker nooit?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:04

Popstra schreef:
instagram doorspitten.....daar is insta toch voor...aandacht vragen.?? Dat ze nu in een dag een half miljoen nieuwe volgers heeft gekregen?
Jullie kijken zeker nooit? heilige boontjes...

Het doorspitten is prima, als ze alles openbaar heeft staan.
Maar om haar dan direct een ‘apart mokkel’ te noemen slaat gewoon helemaal nergens op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:11

Fennee schreef:
Popstra schreef:
Jullie kijken zeker nooit? heilige boontjes...

Het doorspitten is prima, als ze alles openbaar heeft staan.
Maar om haar dan direct een ‘apart mokkel’ te noemen slaat gewoon helemaal nergens op.

Oordelen is gewoon zo nasty. Het is een vrouw in rouw, wat kunnen haar die nieuwe volgers nou schelen? En wat kan jou schelen?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:15

Volgers zijn geld, evenals haar naam in combi met Tim, dus dat kan haar absoluut een boel schelen ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:15

Oh jij kent haar persoonlijk? Wat tof! Doe haar de groetjes!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:17

Ja bla..bla..bla...jij oordeelt vast nooit :roll:
Laatst bijgewerkt door Popstra op 28-04-18 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:18

Oke top mensen, ga maar weer gewoon ontopic :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:24

Het was toch een ex?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:26

Sunnda, volgens mij gaat het nu om zijn vriendin. Maar er zijn ook 2 exen geweest die wat geplaatst hebben.

Man wat een misselijkmakende opmerkingen hier. Hoe kunnen wij nou oordelen over iets dat zo ver van ons af staat, op basis van wat? De reacties onder haar 'brief' ook, respectloos.

Zag veel filmpjes voorbij komen van koningsdag waarbij er stilgestaan werd bij de dood van Avicii, vond dat wel mooi. Hij moest eens weten hoeveel mensen er aan hem denken, hem missen en zijn muziek nu nog meer draaien.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:32

Exen en zijn laatste vriendin, of die relatie nog aan was geen idee.

Zag bij RTLZ een docu, of dat dé docu was geen idee, maar vond het ronduit triest om te zien hoe er aan die jongen getrokken werd. Alsof ze een portemonnee leegschudden.
Die filmpjes van het herdenken tijdens gig's vond ik ook mooi inderdaad, en erg respectvol!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:37

Waar vinden jullie dat account? Hoe heet het?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:44

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:45

Danku

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:59

Ook dit is een ex vriendin. Dan wel erg vers. Ze hadden in maart hun relatie beëindigd.