Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Nouja ik heb het artikel ook gelezen (ga niet los een link plaatsen zonder hem te lezen) maar vind het stukje ,Tja, wat moet ik ervan vinden? Mijn moeder is dood. Mijn vader is ook dood. Joey was geen vriend van ons. Hij was de oude buurjongen van mijn vader.” wel wat bijzonder. Althans, ik ga niet met niet-vrienden of oude buurjongens naar turkije en ik gebruik er ook geen drugs mee
Staat ook niet dat hij zegt dat het geen beste vrienden waren, maar er staat letterlijk 'hij was geen vriend van ons, hij was de oude buurjongen van m'n vader' en dat vind ik toch wel een bijzonder stukje tekst als je toch al vindt dat de media je zo hard neerzet. Zeg dan niks.
The_Cat schreef:dat vond ik ook zo verbijsterend toen ik dat las. Waarom neem je dan iemand die geen vriend is mee naar Turkije met een gammele auto om daar je werk te laten doen.
Nikass schreef:Ik vind het niet zo raar, je kan een kennis toch meenemen als die wil helpen klussen?
De uitspraak van Bjorn komt wel nogal bot over, maar is inderdaad uit de context gehaald...
c_alsemgeest schreef:val sporen zullen er denk ik niet zijn, want een ongeluk valt ook onder een niet-natuurlijke dood.
Uitdroging is een grijs gebied, maar valt gewoon onder natuurlijke dood.
Behalve als je door moedwillige inbreng van anderen geen vocht kon opnemen.
Birdie60 schreef:Was net op de radio dat die omgekomen was door uitdroging.
safina schreef:Zonnetje81 schreef:Filmverhaal. Wasrom melden ze niet meteen dat er nog een derde persoon was die mogelijk ook zonder water zit maar ga je wel paar dagen later bellen??
Hoe moesten ze weten dat hij verkeerd gelopen was dan?
safina schreef:Tsja, blijkbaar hebben zij daar niet bij stil gestaan. Of wel, maar ze beseften de consequenties niet. Of wel, maar het boeide ze op dat moment niet. De een lag in eder geval op dat moment onderaan een talud cq op de IC. En de ander ging met de politie naar haar man zoeken omdat ze die kwijt was.
Babootje schreef:safina schreef:Tsja, blijkbaar hebben zij daar niet bij stil gestaan. Of wel, maar ze beseften de consequenties niet. Of wel, maar het boeide ze op dat moment niet. De een lag in eder geval op dat moment onderaan een talud cq op de IC. En de ander ging met de politie naar haar man zoeken omdat ze die kwijt was.
Ze zijn ook zelf niet zo heel fris naar beneden gekomen. Waarom zouden ze denken dat Joey dat wel zou kunnen. Terwijl ze wisten dat hij een blessure had. Wat een rare lui!
verootjoo schreef:Denk jij dat ze überhaupt aan het 'denken' waren?
Die hersens, die toch al niet helemaal goed in t vat zaten, hadden ze buiten werking gesteld met een of ander middel, dus misschien hebben ze gewoon heel niet meer aan Joey gedacht.
Babootje schreef:Ze zijn ook zelf niet zo heel fris naar beneden gekomen.