Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:Gatver en dan vrijdag vanaf centraal Rotterdam een pro Turkse demonstratie (ja zo staat het er echt) tegen het politiegeweld.
Ik ga maar weer een paar uur vrij nemen zodat ik ze niet hoeft tegen te komen op het station.
Drie Turkse organisaties doen er aan mee.
Jammer alleen dat wel de foto van de hond die bijt over de wereld is gegaan en niet van de agent die geschopt wordt terwijl deze op de grond ligt.
Waar gaat dit heen??
En de Navo keek en zag dat het goed was (Heilige oorlog Europa)
HorseTimeXL schreef:He getsie dat snap ik. Misschien moeten ze zich gaan afvragen waarom het gedrag van de politie tot stand kwam.
Wel vond ik van dat hele gedoe over Turkije dat de regering duidelijker had mogen zijn vanaf het begin. Nee je mag niet komen in plaats van eerst twijfelen en op het moment dat ze bijna op weg was opeens zeggen nee je mag niet. Je wordt terug gestuurd als dat zo ver is. Het was hoe dan ook best kort dag. Maar sta wel achter de keuze van de Nederlandse regering.
akishino schreef:bruintje123 schreef:
oooh serieus!!!! Dat had ik ook nog niet gezien. De koeien zijn wel de sjaak in turkije
xxCYNNxx schreef:maar kwa symboliek legt dat heel wat minder gewicht op de schaal dan een levend dier, want daar gaat het tenslotte om; symbolisch wraak nemen
en dan is een levend dier daarvoor gebruiken een stuk indrukwekkender dan wat pakken koffie...
Tallie1979 schreef:Weet je wat ik nou zo jammer vind aan deze hele situatie? De Turken/Nederturken die hier wonen en zo hard werken om hun leven te kunnen leven in Nederland, worden op dit verhaal aangekeken.
Mijn stad is van het weekeind weer vakkundig gesloopt door een paar van die klapmongolen, die zich niet kunnen gedragen. Stenen gooien, flessen gooien en dan janken dat ze door de politie zijn verwijderd.
Mijn zwager is ook Turks, woont samen met mijn zus en hun gezinnetje in Zwitserland. Hij is een topvent. Zwaar tegen die pipo de clown die zijn thuisland bestuurt. Hij voelt zich Zwitser, niet Turks. Hij wil graag de Zwitserse nationaliteit. En als de Zwitsers hem vragen om afstand te doen van zijn Turkse paspoort, geeft hij hem zo af.
Mijn neefje en nichtje, hebben geen Turkse nationaliteit, maar beiden uitsluitend de Nederlandse, dit is met opzet gedaan. Mijn zwager wil absoluut niet dat mijn neefje het leger in moet.
En dan zie ik hier de Turken, waar we jaren vredig mee samen hebben geleefd, de tent slopen om dit verhaal. Dat is respectloos ten opzichte van je stad, je land en je nationaliteit.
En dan zeg ik inderdaad: Tyf lekker op uit mijn land!