Truck rijdt in op bezoekers Kerstmarkt in Berlijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:22

rapido schreef:
Daarom is het nu ook noodzaak om de grenzen dicht te gooien en om eerst eens te gaan registreren wie we binnen hebben gelaten. En degene die zich misdragen hebben of nog misdragen linea recta het land uit te zetten op enkeltje thuisland.
Sorry dat ik er zo over denk maar ik neig nu steeds meer naar pvv in maart.
was dat maar zo makkelijk. Meeste rotte appels zijn in hun thuis land niet meer welkom.[/quote]

dus moeten ze maar in onze landen vervelend gaan doen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:24

plutolover schreef:
rapido schreef:
Daarom is het nu ook noodzaak om de grenzen dicht te gooien en om eerst eens te gaan registreren wie we binnen hebben gelaten. En degene die zich misdragen hebben of nog misdragen linea recta het land uit te zetten op enkeltje thuisland.
was dat maar zo makkelijk. Meeste rotte appels zijn in hun thuis land niet meer welkom.

dus moeten ze maar in onze landen vervelend gaan doen??[/quote]

De meeste terroristen zitten al lang en breed 'binnen' en zijn gewoon opgegroeid in NL/België/Frankrijk?Duitsland... net als jij en ik... Hoe moet dat dan? Waar stuur je die mensen naar toe? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:27

KoudbloedKim schreef:
Ik lees dit topic nu al sinds gisteren met oplopende verbazing...

Stel je eens voor dat er in Nederland oorlog uitbreekt, een soortgelijk iets als de IS komt aan de macht en je bent je leven niet zeker.
Je wordt gescheiden van je familie en als je in je eigen land blijft, in Nederland, ga je zeker dood.
Je laat alles achter, want je wil blijven leven en bent welkom in bijv. Frankrijk.
Samen met duizenden andere Nederlanders die allemaal net als jou in doodsangst verkeren, pak je die kans en ga je naar Frankrijk.
Onder die duizenden Nederlanders zitten uiteraard ook enkele niet zo fijne mensen, mensen met een psychische stoornis of mensen met andere denkwijzes of mensen waar gewoon een draadje los zit.
Deze niet zo fijne mensen vermoorden iemand in Frankrijk en weer een ander pleegt een aanslag waarbij meerdere mensen om het leven komen.
En íédere keer dat jij in Frankrijk over straat loopt, stoot men elkaar aan en zegt men:"Kijk, daar heb je er weer zo één, zo'n Nederlander, zal ook wel een moordenaar zijn, kom, we lopen snel door".
Nou, echt heel tof. :o Daar voel je je echt beter door na alle ellende en angst die je al hebt meegemaakt.

Ontopic: Vreselijk wat er gebeurd is! Ongeacht de omstandigheden.
Ik wens alle nabestaanden ontzettend veel sterkte toe.

Je hebt het vast niet zo bedoeld maar helaas worden nu ook nog eens alle mensen met een psychische stoornis benoemd. Een psychische stoornis maakt je geen moordenaar. Sterker nog ik ken legio mensen met een psychische stoornis die vreselijk lief zijn maar kapot gemaakt worden door de "normale" mens.
OK we hebben nu de vluchtelingen, de polen en de psychische stoornis gehad. Welk excuus volgt om te ontkennen dat het gewoon de mens is.

xniieeenke

Re: Truck rijdt in op bezoekers Kerstmarkt in Berlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:28

Corrie je interpreteert dit echt fout.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:31

Ja dat denk ik ook. .zeker als zo een uitspraak van kbk komt...

Ze heeft zelf namelijk ook psychische stoornissen..
Laatst bijgewerkt door Cerastes op 20-12-16 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:33

Anoniem schreef:
KoudbloedKim schreef:

Stel je eens voor dat er in Nederland oorlog uitbreekt, een soortgelijk iets als de IS komt aan de macht en je bent je leven niet zeker.
Je wordt gescheiden van je familie en als je in je eigen land blijft, in Nederland, ga je zeker dood.
Je laat alles achter, want je wil blijven leven en bent welkom in bijv. Frankrijk.
Samen met duizenden andere Nederlanders die allemaal net als jou in doodsangst verkeren, pak je die kans en ga je naar Frankrijk.
Onder die duizenden Nederlanders zitten uiteraard ook enkele niet zo fijne mensen, mensen met een psychische stoornis of mensen met andere denkwijzes of mensen waar gewoon een draadje los zit.
Deze niet zo fijne mensen vermoorden iemand in Frankrijk en weer een ander pleegt een aanslag waarbij meerdere mensen om het leven komen.
En íédere keer dat jij in Frankrijk over straat loopt, stoot men elkaar aan en zegt men:"Kijk, daar heb je er weer zo één, zo'n Nederlander, zal ook wel een moordenaar zijn, kom, we lopen snel door".
Nou, echt heel tof. :o Daar voel je je echt beter door na alle ellende en angst die je al hebt meegemaakt.

Je hebt het vast niet zo bedoeld maar helaas worden nu ook nog eens alle mensen met een psychische stoornis benoemd. Een psychische stoornis maakt je geen moordenaar. Sterker nog ik ken legio mensen met een psychische stoornis die vreselijk lief zijn maar kapot gemaakt worden door de "normale" mens.
OK we hebben nu de vluchtelingen, de polen en de psychische stoornis gehad. Welk excuus volgt om te ontkennen dat het gewoon de mens is.

Dat het verkeerd geinterpreteert heb laat ik even liggen.
Maar ik vind inderdaad wel, waarom moeten we deze mensen altijd een label geven. Dit zijn ook gewoon mensen met een andere denkwijze dan wij. Maar dit zijn ook gewoon mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:35

Anoniem schreef:
[naam] schreef:

Je vat het inderdaad anders op dan het bedoeld is, sterker nog, ik heb zelf een psychische stoornis, namelijk PTSS.
Maar lees het nog een keertje over, misschien snap je dan wat ik probeerde te zeggen. :)
Er staat óf, niet álle, dat maak je er helemaal zelf van.
Maar als je echt op zo'n manier wil communiceren, ga je gang, ik doe er niet aan mee.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:39

@Picasso. De aarde is nog niet vol. Deze mensen kunnen zich niet aanpassen en je hoort alleen maar dat vluchtelingen vrouwen aanranden en verkrachten. Die groep kan en wil zich niet aanpassen. En dat word alleen maar getolereerd. Er zijn ook mensen die vluchten voor oorlog in hun land. Die passen zich wel aan. Die groep mag blijven vind ik. Maar de rotte appels moet je gewoon het land uittrappen.
Nederland is te soft op dat gebied. Hardere straffen voor iedereen die zich misdragen zou de eerste stap zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:40

maava schreef:
Maar ik vind inderdaad wel, waarom moeten we deze mensen altijd een label geven. Dit zijn ook gewoon mensen met een andere denkwijze dan wij. Maar dit zijn ook gewoon mensen.
Omdat i.m.o gezonde 'normale' mensen geen andere (onschuldige) mensen doden, maar dat is dus mijn mening. :)
Iedereen die dat wel doet, dus daadwerkelijk iemand anders dood die onschuldig is, heeft wat mij betreft een steekje los.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:40

purny schreef:
@Picasso. De aarde is nog niet vol. Deze mensen kunnen zich niet aanpassen en je hoort alleen maar dat vluchtelingen vrouwen aanranden en verkrachten. Die groep kan en wil zich niet aanpassen. En dat word alleen maar getolereerd. Er zijn ook mensen die vluchten voor oorlog in hun land. Die passen zich wel aan. Die groep mag blijven vind ik. Maar de rotte appels moet je gewoon het land uittrappen.
Nederland is te soft op dat gebied. Hardere straffen voor iedereen die zich misdragen zou de eerste stap zijn

Ben met je eens dat de rotte appels flink gestraft moeten worden, maar je kan iemand niet uitzetten die hier geboren en getogen is: dat is ook een Nederlander...

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:41

purny schreef:

'Alleen maar'? Laat je niet brainwashen door de media. Ga zelf eens langs bij een azc.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:55

The_Cat schreef:
IS slaagt tenminste geweldig in 1 missie; En dat is haat en angst zaaien. Vooral haat

...als Harry Potter fan: dit zijn ook krek de "beste" eigenschappen van Voldemort.

Ik sluit me aan bij het pleidooi van Dumbledore - al vele malen in vele eeuwen gezegd: de oplossing ligt in vertrouwen.

(En vertrouwen is iets anders dan naïviteit. En vertrouwen gaat ook over openheid en eerlijkheid. En ik ben dus ook tegen eufemismen, "we mogen dingen niet bij de naam noemen", complottheorieën etc etc. Noem Voldemort, racisme, gewone en ongewone menselijke reacties maar gewoon bij de naam, dat helpt.)

Corrie ik vond jouw posting erg mooi om te lezen!

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:02

Voortaan betonnen paaltjes voor gebieden waarbij zoveel mensen tegelijk aanwezig zijn? Enkele verplaatsbare voor de vrachtwagens die nodig zijn voor het opbouwen?

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:02

purny schreef:

Je mag denken wat je wilt, hoor - dat is een groot goed.
Maar laat je niet misleiden door de pvv: "nu eerst eens registreren" - dat gebeurt ondanks de tegenwerking van de pvv allang.
En uitzetten kan en gebeurt - maar wel volgens de regels van de rechtsstaat.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:14

[/quote]Je vat het inderdaad anders op dan het bedoeld is, sterker nog, ik heb zelf een psychische stoornis, namelijk PTSS.
Maar lees het nog een keertje over, misschien snap je dan wat ik probeerde te zeggen. :)
Er staat óf, niet álle, dat maak je er helemaal zelf van.
Maar als je echt op zo'n manier wil communiceren, ga je gang, ik doe er niet aan mee.[/quote]

OK wist niet dat je zelf ptss hebt. Maat kun je alsjeblieft de laatste zin uitleggen over maar als je echt op zo'n manier wil communiceren. Het spijt me oprecht als ik iets fout zeg maar snap deze zin echt niet
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-12-16 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:18

Ik probeer een punt te maken over hoe erg ik het vind dat het op deze manier wordt omgegaan met onze medemens en dan haal je er letterlijk 1 woordje uit dat je verkeerd hebt opgevat.
Dat kwam op mij over als zeuren om het zeuren, maar als je het niet zo bedoeld hebt, dan sorry. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:21

KoudbloedKim schreef:
Ik probeer een punt te maken over hoe erg ik het vind dat het op deze manier wordt omgegaan met onze medemens en dan haal je er letterlijk 1 woordje uit dat je verkeerd hebt opgevat.
Dat kwam op mij over als zeuren om het zeuren, maar als je het niet zo bedoeld hebt, dan sorry. :)

Ook sorry van mij, nee je punt is helder en goed, wilde zeker niet zeuren, misschien gekwetst ik heb ass misschien begrijp je het dan

Maar dit versterkt wel tevens je punt. Het benoemen van iets kan al kwetsen. Zo ook voor vluchtelingen en polen

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:50

Over dat "gezeur" dat niets benoemd mag worden... dat is echt zo'n onzin. Wie zegt dat je niets mag benoemen? Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zei dat je iets niet mag benoemen. Het enige probleem wat mensen hebben is met leugens en leugens als waarheid brengen...

Laten we voor het gemak zeggen dat er 1.000.000 moslims zijn in Nederland, hoeveel "aanslagen" vanuit islamitische hoek zijn er gepleegd in Nederland? Je hoeft geen Einstein te heten om te weten dat dat percentage bijna 0% van al die moslims is. Dat percentage wordt door de rest van al die moslims voor het grootste deel uitgekotst, in moskeën zijn ze niet welkom(los van het feit dat veel IS fanboys/girls de rest van de moslims verketteren en sowieso niet in een moskee komen).

Als je het wil benoemen, benoem het dan ook hoe het werkelijk is en maak niet van een mug een olifant.
Laatst bijgewerkt door FiveSports op 20-12-16 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:53

Plants Tho duidelijk is nu wel dat jij niet veel op hebt met mensen die niet meer geloven in de sprookjes van "links".

Update
Ik zie dat haar reactie waar ik op reageer alweer weg is...zie dan bovenstaande maar als niet getyped
Laatst bijgewerkt door Willl65 op 20-12-16 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:53

Het punt wat KBK wilde maken werd een beetje ondergesneeuwd door het feit dat er één term vergroot werd door een andere bokker. Punt van KBK was namelijk heel mooi imo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:56

Mixje90 schreef:
Anoniem schreef:
Ook sorry van mij, nee je punt is helder en goed, wilde zeker niet zeuren, misschien gekwetst ik heb ass misschien begrijp je het dan

Maar dit versterkt wel tevens je punt. Het benoemen van iets kan al kwetsen. Zo ook voor vluchtelingen en polen

Niet specifiek op jou bedoeld, misschien bedoel je dat er niet eens mee...

Maar over dat "gezeur" dat niets benoemd mag worden... dat is echt zo'n onzin. Wie zegt dat je niets mag benoemen? Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zei dat je iets niet mag benoemen. Het enige probleem wat mensen hebben is met leugens en leugens als waarheid brengen...

Laten we voor het gemak zeggen dat er 1.000.000 moslims zijn in Nederland, hoeveel "aanslagen" vanuit islamitische hoek zijn er gepleegd in Nederland? Je hoeft geen Einstein te heten om te weten dat dat percentage bijna 0% van al die moslims is. Dat percentage wordt door de rest van al die moslims voor het grootste deel uitgekotst, in moskeën zijn ze niet welkom(los van het feit dat veel IS fanboys/girls de rest van de moslims verketteren en sowieso niet in een moskee komen).

Als je het wil benoemen, benoem het dan ook hoe het werkelijk is en maak niet van een mug een olifant.

De olifant is net even door de porseleinkast gedenderd en de mug zwijgt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-12-16 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:57

Geen ruzieeeee :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:59

Picasso schreef:

Dit is precies wat ik bedoel de mens kan niet in vrede leven

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 14:00

Anoniem schreef:
Picasso schreef:

Dit is precies wat ik bedoel de mens kan niet in vrede leven

'De mens' / een stel bokkers die niet weet wat een discussie is
Goede vergelijking! _/-\o_ :')
Ik weet nou niet of dit de vrede zo verschrikkelijk verstoort, maar ik ben het wel met je eens dat dit niet de bedoeling is.