Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:38

Ik kan hier alleen nog maar om lachen,wat een vreselijk overdreven en hysterische reactie's zeg.Omdat er clowns uit de film IT rondlopen met een plastic mes of bijltje,die je niks anders aandoen als je laten schrikken.Spinnen laten je ook schrikken!
En w.b.t. die jongen van 11,die was Waarschijnlijk achterna gerent,geen eens bewijs van.
Ik ga alleen maar lachen als ik ze zie,en niet hysterisch weg rennen.
En ook lopen ze opeens in zowat elke plaats rond. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:40

Moedwillig mensen de stuipen op het lijf jagen vind jij grappig? Ik vind humor die ten koste gaat van anderen altijd een beetje simpel...

De vergelijking met een spin slaat natuurlijk kant nog wal, maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik :7

gohya

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:42

Voor een spin ga ik rennen! daar ben ik panisch voor.Dus ja voor mij hetzelfde als voor een ander een clownm

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:43

Elk kind of volwassen iemand schrikt als jij rustig s'avonds buiten loopt en je komt de bocht om en er staat een idioot met een masker en een (nep?) wapen.
Jammer dat sommige mensen zo kortzichtig zijn en niet begrijpen dat andere hun angsten diep kunnen liggen. Een vergelijking maken met een spin..

Ik hoop iig dat het snel voorbij is voordat er ongelukken gaan gebeuren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:43

Iedereen zegt hier maar dat ze geen kinderen bang mogen maken maar volwassenen is wel oke? :+
Dat begrijp ik dan niet. Ik begreep sowieso al nooit wat grappig is aan mensen doen schrikken.

Gohya; je hoopt dan maar dat die wat je tegen komt een nepwapen bij heeft. Maar dat weet je niet zeker.

Ik vrees dat hij met de stok zou krijgen als ik eentje tegen kom. Gezien ik niet kan gaan lopen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:45

owens-mama schreef:
In Apeldoorn schijnt er een malloot met een kettingzaag te hebben gelopen. En een kind de stuipen op het lijf te hebben gejaagt

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de bron hiervan, ik heb namelijk niets gehoord hier over.

gohya schreef:
Ik kan hier alleen nog maar om lachen,wat een vreselijk overdreven en hysterische reactie's zeg.Omdat er clowns uit de film IT rondlopen met een plastic mes of bijltje,die je niks anders aandoen als je laten schrikken.Spinnen laten je ook schrikken!
En w.b.t. die jongen van 11,die was Waarschijnlijk achterna gerent,geen eens bewijs van.

En jou reactie bewijst alleen maar wat een verharding de samenleving heeft kunnen ondergaan.
Iemand uitlachen om zijn ongemak en angst.
Tjah, laten we het maar een gebrek aan empathie en inlevingsvermogen noemen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:49

gohya schreef:

Dat laatste valt me ook op ja. Ze duiken schijnbaar overal op maar er worden bitter weinig foto's gemaakt terwijl 99% van de Nederlanders 24-7 met een mobiel + camera lijkt rond te lopen.

Doet me een beetje denken aan die witte busjes met kinderlokkers die 10-15 jaar geleden (toen mijn dochter nog klein was) zowat op elke straatshoek in Nederland leken te staan.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:51

Ieuwllll, doet me denken aan de film 'The Purge'! Vreselijk!

Onbegrijpelijk dat je kinderen op deze manier bang wilt maken.. zit er toch echt wel een steekje los bij je hoor... :( :( ik zou er zelfs bang van worden. Er lopen een hoop gekken rond tegenwoordig, er kan zomaar iemand tussen zitten die je wel echt een messteek geeft of erger... ;( |(

@ Gohya spinnen doen het niet expres. Die clowns doen het bewust... en dit gaat verder dan even laten schrikken of een grapje maken.... die kinderen durven straks niet meer buiten te spelen, omdat er een stelletje malloten zijn die het grappig vinden om je met een mes achterna te rennen...

Daar is echt niks grappigs aan!! :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:55

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:06

Inderdaad NikkiDeKerf.
Als ik zo'n clown tegen kom ga ik ook niet effe rustig een foto maken overigens. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:08

Ik denk dat ik het dan veels te druk heb met weg rennen... of mijzelf verdedigen.

Ergens in het noorden heeft een clown overigens ook de verkeerde laten schrikken... die 14 jarige jongen zit op een vechtsport dus heeft die clowns een paar flinke klappen gegeven :')

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:10

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:10

en terecht M_D_H. :P
Zag net dat omgeving Rosmalen/'s-Hertogenbosch er ook al een rondzwerft. Als ik hem tegen kom vrees ik dat ik mezelf en de hond er op los laat.. Er is een filmpje opgedoken dat ie bij de Mc rondloopt. Gelukkig voor hem zit ik vooral in Veghel momenteel. Zielig persoontje

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:13

kiwiwitje schreef:
en terecht M_D_H. :P
Zag net dat omgeving Rosmalen/'s-Hertogenbosch er ook al een rondzwerft. Als ik hem tegen kom vrees ik dat ik mezelf en de hond er op los laat.. Er is een filmpje opgedoken dat ie bij de Mc rondloopt. Gelukkig voor hem zit ik vooral in Veghel momenteel. Zielig persoontje

Echt? Ik ben zo blij dat ik sinds kort in Tilburg werk dan ;( :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:15

Haha. Ik ben al bang van clowns, laat staan zo..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:16

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:16

Ja same here, dus ben erg blij dat ik daar niet meer in de buurt werk haha

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:19

gohya schreef:
Ik kan hier alleen nog maar om lachen,wat een vreselijk overdreven en hysterische reactie's zeg.Omdat er clowns uit de film IT rondlopen met een plastic mes of bijltje,die je niks anders aandoen als je laten schrikken

Natuurlijk super grappig. Ik heb ten eerste de film niet gezien, dus hoe zou ik dan moeten weten dat het 'maar om te lachen is'. En als je dat doet met iemand die nog een gevoelig hart heeft, dan kan je nog lekker iemand laten doodschrikken. Maar natuurlijk maakt het niet uit, all in good fun natuurlijk :roll:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:22

Sowieso, ik lees iets met een vlammenwerper.... Zo iemand moet gewoon een paar jaren in de psychiatrie gaan zitten. Dan ben je gewoon niet goed in je hoofd als je het grappig vindt om iemand daarmee te bedreigen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:24

Er zou hier in Diemen-Zuid ook dus horrorclowns hebben rondgelopen, maar die zijn aangehouden.
Maar omdat ze nog minderjarig waren heeft de politie samen met de jongens en hun ouders er over gesproken.
De maskers zijn ingenomen door de Politie. Maar ze hadden gelukkig geen wapens in hun bezit.

Er staat bij in het bericht dat ze het nieuws hadden gezien en hun erg leuk leken om met Clown maskers door de de wijk heen te lopen.

-----------------
Ik vind het een beetje dom van dat leuk vinden, voor je het weet liggen ze languit op de grond.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:31

gohya schreef:
Voor een spin ga ik rennen! daar ben ik panisch voor.Dus ja voor mij hetzelfde als voor een ander een clownm

Zullen wij dan even een vogelspin loslaten met jou in 1 kamer omdat we het zo grappig vinden?
Spin die niet giftig is dus hij doet niks ;) Want ja het is grappig is snap niet dat je er zo hysterisch over doet hoor???? Hij doet immers niks!! :D

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:34

Of misschien is die spin toch giftig?! Aan de buitenkant kan je dat er nl (tenzij je een enorme spinnenkenner bent, maar ik bedoel maar voor het idee) niet vanaf zien..

Op mijn beurt begrijp ik niet zo goed dat mensen maar roepen, ze doen niets. Ken jij deze mensen? Nu het een hype is, en zeker de meesten doen het voor de 'grap', ga je er dan maar vanuit dat ze verder onschuldig zijn. Ik zie het toch bedrijgend, zou je het ook onschuldig vinden wanneer je in het donkere bos/steegje iemand met een mes, kettingzaag of vlammenwerper op je af ziet komen?
Laatst bijgewerkt door MightyMike op 13-10-16 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:37

Ayasha schreef:
Inderdaad NikkiDeKerf.
Als ik zo'n clown tegen kom ga ik ook niet effe rustig een foto maken overigens. :+

"Voordat je mij laat schrikken, wil je even lachen voor de foto?"

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:39

gohya schreef:

Hmm, maar een spin kan je nog doodtrappen. Dat zal uiteindelijk ook met zo'n clown wel lukken, maar moet je aanmerkelijk meer moeite voor doen.

Radio Veronica had vanmorgen trouwens een geniaal stukje met Miss Google over (deze) clowns.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:42

Ayasha schreef:
Inderdaad NikkiDeKerf.

Dat geloof ik meteen.

Maar dat er tot nu niemand nergens niet (vergeef me de literaire uitdrukking) een foto heeft genomen (al is het maar vanuit een auto, vanaf een balkon of anderszins van een veilige plek) terwijl er zo'n beetje elk uur iemand bericht gehoord te hebben dat er weer ergens anders zo'n onnozelaar is opgedoken vind ik minstens opvallend.