En w.b.t. die jongen van 11,die was Waarschijnlijk achterna gerent,geen eens bewijs van.
Ik ga alleen maar lachen als ik ze zie,en niet hysterisch weg rennen.
En ook lopen ze opeens in zowat elke plaats rond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
owens-mama schreef:In Apeldoorn schijnt er een malloot met een kettingzaag te hebben gelopen. En een kind de stuipen op het lijf te hebben gejaagt
gohya schreef:Ik kan hier alleen nog maar om lachen,wat een vreselijk overdreven en hysterische reactie's zeg.Omdat er clowns uit de film IT rondlopen met een plastic mes of bijltje,die je niks anders aandoen als je laten schrikken.Spinnen laten je ook schrikken!
En w.b.t. die jongen van 11,die was Waarschijnlijk achterna gerent,geen eens bewijs van.
gohya schreef:Ik kan hier alleen nog maar om lachen,wat een vreselijk overdreven en hysterische reactie's zeg.Omdat er clowns uit de film IT rondlopen met een plastic mes of bijltje,die je niks anders aandoen als je laten schrikken.Spinnen laten je ook schrikken!
Ayasha schreef:Gohya; je hoopt dan maar dat die wat je tegen komt een nepwapen bij heeft. Maar dat weet je niet zeker.
kiwiwitje schreef:en terecht M_D_H.
Zag net dat omgeving Rosmalen/'s-Hertogenbosch er ook al een rondzwerft. Als ik hem tegen kom vrees ik dat ik mezelf en de hond er op los laat.. Er is een filmpje opgedoken dat ie bij de Mc rondloopt. Gelukkig voor hem zit ik vooral in Veghel momenteel. Zielig persoontje
Renske_W schreef:De eerste zou gearresteerd zijn, in Rotterdam.
http://112vandaag.nl/2016/10/eerste-kil ... erdam.html
gohya schreef:Ik kan hier alleen nog maar om lachen,wat een vreselijk overdreven en hysterische reactie's zeg.Omdat er clowns uit de film IT rondlopen met een plastic mes of bijltje,die je niks anders aandoen als je laten schrikken
gohya schreef:Voor een spin ga ik rennen! daar ben ik panisch voor.Dus ja voor mij hetzelfde als voor een ander een clownm
gohya schreef:Voor een spin ga ik rennen! daar ben ik panisch voor.Dus ja voor mij hetzelfde als voor een ander een clownm
Ayasha schreef:Inderdaad NikkiDeKerf.
Als ik zo'n clown tegen kom ga ik ook niet effe rustig een foto maken overigens.