http://nu.nl/buitenland/4294081/negenti ... rkije.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Oh woops. Dacht dat ze al een aantal lid waren van de EU
Shiloh schreef:Ik weet niet echt wat ik ervan vinden moet. Ja ik moet die Erdogan totaal niet, maar hij is wel gekozen.
Heel sneu voor de mensen die omgekomen zijn. Ik vrees voor wat Erdogan als excuus hierna verder gaat doen met de democratie daar.
janouk schreef:Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people living life in peace, you
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one
Boras schreef:Op sociale media kwam langs dat bij een militair van de kant van de coupplegers, die zich had overgegeven, door iemand uit de menigte de nek is doorgesneden.
Ik hoop dat dit bericht niet waar is en dat men niet het recht in eigen hand neemt.
Mixje90 schreef:@elena, is dat waarom Nederland zo snel bezet werd door de Duitsers?
Waarop baseren "wij" onze negatieve gevoelens tegenover hun president?
Mijn inziens was dit de ultieme vorm van democratie, de mensen hebben hem gekozen. Militairen wilde met veel macht een coup plegen, maar de stemmers hebben dit verholpen.
Ik ben er heel blij om dat het niet gelukt is.
robert45 schreef:beelden op de tv Mevrouw: "het is jammer dat er geen negatief reisadvies is gegeven" "Dan was ik namelijk niet gegaan" Umh het is geen verplichting als je geboekt hebt..... En straks janken dat de hele vakantie zo dreigend is geweest zeker....