Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimple schreef:Het lijkt me dood eng om chauffeur te zijn op dit moment want ze gaan echt ver!
In Zweden 2 doden, Parijs een agent compleet in elkaar getrapt.........nog niet te spreken over Italie en Griekenland.
Dit kan toch zo niet langer?? Er moet toch wat gebeuren? Ik vind het geen prettig vooruitzicht wat er op ons af komt.........
En wie nog denkt dat het allemaal mensen zijn die écht hulp nodig hebben........think again! Zit een behoorlijke grote groep gold diggers tussen
Sammie schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/6661940 ... alais.html
Ik heb 'm denk ik gevonden. Hij bleek dus gewoon een rondje door Frankrijk gereden te hebben. En vervolgens gezegd we zijn in Engeland.
Ik vind het best sneuMaar als je ziet wat die chauffeurs allemaal meemaken daar met die lui, snap ik de neiging om dit te doen dan weer wel.
chanicha schreef:Gelijk dat woord rascisme weer. Ik denk dat niemand iets tegen echte vluchtelingen heeft maar wel tegen de massale toestroom van gelukszoekers en dan lijden de goede onder de kwaden.
purny schreef:Maar de vraag is hoe komen deze vluchtelingen aan het geld? Hebben ze dat gespaard of gewoon vrouwen of hun kinderen verkocht
Sammie schreef:Het verbaasde mij ook, maar er is inmiddels een dode te betreuren. Zie rtlnieuws.
Sammie schreef:purny schreef:Maar de vraag is hoe komen deze vluchtelingen aan het geld? Hebben ze dat gespaard of gewoon vrouwen of hun kinderen verkocht
geleend door de familie kan, dat ze t zelf hadden kan ook. Het staat her en der al in dit topic. Als ze t zelf hadden zijn het dus niet eens de kansarmsten van die regio. Geleend wrs idem dito, maar dan is er wel een extra barrière om terug te gaan, want terugkeren is dan aardig gezichtsverlies.
chanicha schreef:Ik vind het heel onbegrijpelijk dat ze, als ze eenmaal toegelaten zijn, een huis, inrichting en uitkering krijgen en ook nog gratis medische zorg. Wij hebben jaren gewerkt en betaald aan premies die nu, zonder dat we er zelf ook maar enigszins gebruik van kunnen maken, gebruikt worden door mensen die nog nooit een stuiver ingebracht hebben.
Mijn vader lag in een zorgcentrum en daar liep door de bezuiniging maar èèn zuster 's nachts op drie gangen. Dan hoef je je niet meer af te vragen waar de prioriteiten liggen van dit kabinet.
Ragdollcat schreef:Sammie schreef:Het verbaasde mij ook, maar er is inmiddels een dode te betreuren. Zie rtlnieuws.
Misschien wel goed, hopelijk een eye-opener.
Wat dacht je dan van die jongetje in de sporttas, chemisch verbrand en ligt nu in een ziekenhuis, er is werk van gemaakt en er is naar gezocht of alles in orde was met dat kind.
Wat een hoop moeite en tijd is er ingestoken om het te vinden................stuit me heel erg tegen de borst.
Dat hadden ze beter moeten gaan doen naar het zoeken en opsporen van die gestoorde beesten van een IS en de bron van de ellende om alles uit te gaan roeien en flink onder de duim te gaan houden.
Bah, ik walg ervan, wel veel moeite doen voor 1 jongetje om ernaar te zoeken en op te sporen..........en dat terwijl het ouders heeft die er voor zorgen dat hij zo goed mogelijk verzorgd gaat worden. Ga wat beters doen, want er wordt al voor dat kind gezorgd en er zijn mensen die erom geven (zijn eigen ouders).
Dus richt je op wat andere dingen dat nog veel erger is en hoge prioriteit heeft.